Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    válasz Vistaboy #313 üzenetére

    Vannak láthatatlan falak, de jóval nagyobb mozgásteret ad a játék, mint bármelyik Dragon Age eddig, vagy akár a Witcher 2 (bár az eleve nem a nyíltságáról volt híres). Az irányítás -mint már írtam- szinte tökéletesen olyan lett, mint a Witcher 2-ben, szóval aki azt megtudta szokni, annak ezzel se lesz gondja.

    Igazándiból amiért a BioWare-t most csak dicsérni lehet az az, hogy az előző két részhez képest azért aránylag sokat beleadtak a játékba. Az Origins-hez viszonyítva markánsabban érződik a rassz választás, a Morrigan-Flemeth szál is szerintem nagyon szépen és teljes körűen lett tovább víve, lezáratlan szálak nélkül és Hawk cameo-jába is bőven fektettek energiát. Egyedül azt sajnálom, hogy a Hero of Ferelden végül csak említés formájában van benne a játékban, hiszen Hawk után szabadon megoldható lett volna Ő is.

    Én is szkeptikusan vártam a játékot, de engem meggyőzött. Szerintem téged is megfog. Bár nekem ehhez a véleményhez kellett 10 óra, mire elértem a játék első mérföldkövét, de engem azért volt nehéz meggyőzni, mert én a ME2/DA:O méretű kis bejárható területeket jobban preferálom, mint a SW:TOR méretű világot.

    (#314) Departed:
    "Hogy nem megunás miatt lépsz ki hanem mert mondjuk aludni/enni is kéne."

    Vagy mert kidob. :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák