- Yettel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Honor 50 - apám nevében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
-
-
Kidus
őstag
Ja es hallgassatok a soundtracket, mert jo
Assuming Control
-
Mate
nagyúr
Sziasztok!
Ajándéknak szánom a játékot, így dobozos jöhet csak szóba.
Pár kérdés ezzel kapcsolatban:
Pc-re tudtok DRAGON AGE III: INQUISITION DELUXE EDITION-t dobozosan?
Megéri egyáltalán a deluxe edition?
Lehet valahogy a simát upgradelni deluxe-ra? -
leviske
veterán
-
#85552128
törölt tag
Igen aktiválható, PC-n kötelező az Origin, így a dobozos verzió kódjával lényegében egy standard kiadás aktiválódik, amivel az upgrade is működik.
Amúgy egész jó árban van, annó az ME3 Deluxe Upgrade 20 Eurón kezdett (mondjuk ott volt komolyabb tartalom is nem csak pár tárgy) bár külföldön még így is olcsóbb.[ Szerkesztve ]
-
Rossi
addikt
DariusTrox, Szaby59: Köszi. Még a héten megveszem.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
leviske
veterán
Futott bele más is olyan bug-ba, hogy Sera küldetésén nem jelenik meg a fickó akivel dumálni kéne és ezért dialóg sincs és elteleportálni se enged sehova? Esetleg van ilyen esetekre valamilyen megoldás, vagy most kukázhatok 1 óra játékmenetet azzal, hogy visszatérek a milestone mentéshez (egy slotot használok és azt pont ellőttem már itt)?
-
Vistaboy
veterán
Hétvégén végre lehetőségem lesz nekem is kipróbálni a játékot egyik havernál, bár csak egy-két óra erejéig, de annyiból már látni fogom, hogy milyen lett. Ahogy olvasom az eddigi kommenteket, főleg az irányítással és kamerakezeléssel vannak gondok, de ez szerintem abból adódik, hogy a konzolok a fő célplatform, ahol a kontrollerek - és a hardver - lehetőségein belül kellett megoldani ezeket.
Mondjuk ha meg lehet szokni - remélhetőleg - és maga a játék tényleg jól felépített és szabadon bejárható (Bár ebben azért még mindig erősen kételkedek, szerintem azért lesznek láthatatlan falak, de ne legyen igazam), abban az esetben januárban én is meg fogom venni. De előbb mindenképp kipróbálom, véget ért már az az időszak, amikor vakon lehetett előrendelni játékokat. Ez alól egy-két kivétel van, mégpedig a The Witcher 3 és az új Tomb Raider (Ha lesz PC-re).
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Departed
őstag
válasz Vistaboy #313 üzenetére
Azon kevés játék közé tartozik amibe abszolút érdemes belefeledkezni. Hogy nem megunás miatt lépsz ki hanem mert mondjuk aludni/enni is kéne.
Az én ilyen top 5-ös listámba szépen befér az Inquisition az Origins, a Mass Effect 2, a Heroes of Might and Magic 4 és a Civilization sorozat mellé. Kell ennél jobb összefoglalás? Szóval hajrá -
leviske
veterán
válasz Vistaboy #313 üzenetére
Vannak láthatatlan falak, de jóval nagyobb mozgásteret ad a játék, mint bármelyik Dragon Age eddig, vagy akár a Witcher 2 (bár az eleve nem a nyíltságáról volt híres). Az irányítás -mint már írtam- szinte tökéletesen olyan lett, mint a Witcher 2-ben, szóval aki azt megtudta szokni, annak ezzel se lesz gondja.
Igazándiból amiért a BioWare-t most csak dicsérni lehet az az, hogy az előző két részhez képest azért aránylag sokat beleadtak a játékba. Az Origins-hez viszonyítva markánsabban érződik a rassz választás, a Morrigan-Flemeth szál is szerintem nagyon szépen és teljes körűen lett tovább víve, lezáratlan szálak nélkül és Hawk cameo-jába is bőven fektettek energiát. Egyedül azt sajnálom, hogy a Hero of Ferelden végül csak említés formájában van benne a játékban, hiszen Hawk után szabadon megoldható lett volna Ő is.
Én is szkeptikusan vártam a játékot, de engem meggyőzött. Szerintem téged is megfog. Bár nekem ehhez a véleményhez kellett 10 óra, mire elértem a játék első mérföldkövét, de engem azért volt nehéz meggyőzni, mert én a ME2/DA méretű kis bejárható területeket jobban preferálom, mint a SW:TOR méretű világot.
(#314) Departed:
"Hogy nem megunás miatt lépsz ki hanem mert mondjuk aludni/enni is kéne."Vagy mert kidob.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Pár óra nagyon kevés a játékhoz.
Én első héten egy vasárnap délelőtt elkezdtem és délután négyig játszottam vele majd egy kis szünet után kb. éjfélig folytattam
Rendesen bele lehet feledkezni.
A warden-t én nem hiányoltam (na jó a hangjára kíváncsi lettem volna ), Hawke is azért jött vissza mert köze volt a főszálhoz.[ Szerkesztve ]
-
Rossi
addikt
Ha nem állítom be a Keep-et rendesen, akkor mennyire zavaró a játékban a korábbi döntések megjelenésének hiánya?
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
TommyGun
őstag
Nyáron fejeztem be a DA2őt, most ősszel pedig felrktam az origint gondoltam néha vacakolok vele, annó 2x végigvittem de az nagyon rég volt. Azt kell mondjam, hogy az origins harcrendszere katasztrófa. Mármint nem is a harcrendszerrel van problémám, de a DA2ben kegyetlenül jól lehetett azt csinálni amit egy klasszikus 4-5 fős tank heal dps-re jellemző csapattal. CrowdControl és egyebek. DA2ben tank karakterem volt pajzs kard ahogy kell. Van benne tanknak is AoE ami működik, tart aggrót, van charge, tehát oda tudsz menni vhova gyorsan ha kell, van stun, működik a taunt, van vmennyi sebzésed hogy tartsd az aggrót. Simán megoldottam hogy tankkal felvettem a nehézfiúkat, a kétkezes aprítógép warrior vagy zsivány levágta pillanatok alatt a kisebbeket rangedeket, a másik két részben ranged varázsló vagy íjász meg sebzett akit tudott. Namost originsbe egyszerűen képtelenség tankolni, odacammog a karakterem és ha mozog a mob követi!! és nem üti meg, mégha közvetlen közelében is van, egyszerűen katasztrófa az animáció, van hogy 3-4sec-ig követi a tank mobot és képtelenség így több mobot betankolni, annó kétszer is tank nélkül vittem végig kétkezes fegyót használó warriorral +2 mage volt általában (vagy zsivány) akikkel aoeztam meg lassítottam fagyasztottam és ledaráltam velük mindent, volt heal keményen, meg poti, akkor még nem tudtam hogy nem lehet tankolni benne. Nem csoda hogy a kettőben már ez baromi sokat javult. De most felraktam ősszel és nem akartam elhinni, hogy ez kivitelezhetetlen. Egyszerűen nem lehet feszedni a mobokat tankkal. Lehet csak az elején vagy így de ez gáz. Namost azt néztem itt is végre a DA2 féle "nemistudom minek mondjam" harcrendszer vitték tovább, mármint a tank képes odarántani a mobokat egy lánncal, ez rohadt jó cucc charge, taunt, van aoe ha sokan vannak, aoe taunt! és még csak az elején tartok. kevesebb spell mint az originsbe de azok jók használhatók és kisebb cooldownnal. Szal egyelőre bejön a gém, szokni kell ezt a taktikai nézetet hogy ide oda tudok vele csúszkálni a területen, fura na
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
#85552128
törölt tag
-
Vistaboy
veterán
válasz #85552128 #316 üzenetére
Tudom, nem végigjátszani akarom majd nála, csak kíváncsi vagyok, hogy milyen lett a játék. Mármint a kezelőfelület és ilyesmi. Nekem elég pár óra, hogy eldöntsem, érdemes-e megvenni, vagy sem.
MOD: Pont erre találták ki a demókat, de manapság sajnos egyre inkább leszoknak róla a kiadók, hogy készíttessenek. Az Origin alatt a Game Time egy jó ötlet lenne ezt pótolandóan, csak sajnos ott még egy ideig tuti nem lehet majd kipróbálni az Inquisitiont. Úgyhogy marad a máshol történő szemrevételezés.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Mate
nagyúr
Na meg is rendeltem dobozosan, hétfőn itt is van.
Két kérdésem van:
1. Érdemes megvenni a deluxe cuccokat?
2. Gond, ha nem elején veszi meg az ember, hanem pár nappal később? (Újra kell kezdeni a játékot, elején számítanak az itemek stb.)Karácsonyfa alatt lesz a dobozos, de upgradelni csak később tudnám az illetőnek. Előbb nehézkes megoldani.
-
-
KillBorn
senior tag
Fúúú...tuti a medvék állnak a breach mögött...egy medve oda vonz még 2 medvét, egy csapat assassint, és mikor azt hiszed sikerül végre egy medvét megölni, befordulnak a sarkon a mágusok, és egy csapat mabari.
Az Inquisitoroknak kell a világot megmentenie, de nem bírnak el egy medvével (és a barátaival). Felégetni az egész Hinterland-et!
"I guess your purge wasn't efficient enough, Vader!"
-
Phobion
őstag
válasz KillBorn #330 üzenetére
Ugye? Hát az az eset szenzációs, amikor a medvék így bevonzanak mindent, az első ilyen után kellett 5 perc szünetet tartanom, mert azt gondoltam kidobom az ablakon a játékot, amikor a 3 elite medve, 234234 assassin után a mabarik vérebek legyilkoltak
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
Rossi
addikt
Első Boss, a templombeli riftnél...
Nem is látom, hogy mit ütök, mert pont a rift alatt áll.
De a lényeg, szépen kaptam egy RSOD-t, vagyis piros (avagy vörös) halált.
Valaki? Valamit?
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Vistaboy
veterán
Üdv mindenkinek. Végre tegnap én is kipróbálhattam a játékot egy ismerősömnél, majdnem négy órán át játszottunk vele, és most már én is belátom, hogy valóban sokkal jobb lett az Inquisition, mint a Dragon Age 2 (Bár az Origins szintjét továbbra sem éri el, de ezt sajnos már szerintem senki nem is várta el a mai trendeket látva). Na, de kezdjük az elején:
Ami elsőre feltűnt, hogy a grafika valóban szép lett, leszámítva az átvezető videókat. Maguk a karakterek és a környezet is szépen ki lettek dolgozva, de a mozis részeknél annyira elhomályosul a háttér, hogy már szinte zavaró. Kicsit kevesebb mélységélességgel kellett volna megoldaniuk itt a dolgokat, de ezen kívül a látvánnyal minden rendben van.
Ami problémásabb, az a kamerakezelés, illetve a karakterek fizikai ütközése / érintkezése a környezettel. Sokszor láttam a hullákat lebegni a levegőben, valamint néha a csapattársaim sík terepen állva úgy viselkedtek, mintha egyik lábuk folyton belecsúszna egy gödörbe, miáltal virtustáncot kezdtek el járni, amíg helyre nem rázta magát a szimuláció. Máskor a táborban gyakorlatozó katonák modelljei tűntek el nyomtalanul, csak a kardjaikat és pajzsaikat lehetett látni, amint maguktól párbajoznak a levegőben. Remélhetőleg ezeket a bugokat hamarosan javítják, mert némelyik eléggé illúzióromboló.
A kamerakezelés viszont nagyon pocsék lett. A taktikai nézetet nem is tudtam egyáltalán használni, mert egyszerűen nem engedi szabadon forgatni a kamerát. Rögzített az egész, nem lehet eléggé eltávolodni, és a tereptárgyak is sűrűn belógnak a képbe. Ráadásul az egérrel sem lehet vezérelni így az embereinket, ami hatalmas negatívum szerintem. Ha kijelölök egy célpontot, magától nem megy oda hozzá, hanem csak csap egyet a levegőbe. Az irányítás amúgy kész katasztrófa, ha többen veszik körül emberemet, találomra csap egyet a hozzá legközelebb eső felé, de még így is csak akkor találja azt el, ha eléri a kardja. Egy lépést sem tenne felé, hogy esélye is legyen őt megütni. A mágusom és az íjászom pedig szinte mindig a csata közepén köt ki, akárhogyan is próbálom őket kifelé terelni.
A hagyományos nézet már egy fokkal jobb, de itt is sűrűn előfordult, hogy amikor le akartam gyengíteni a démonokat a rift megzavarásával, egyszerűen nem találtam meg azt a fejem felett, mert nem engedte teljesen szabadon állítani a nézőpontot. Harc közben egyébként teljesen összevissza mozognak az emberek, ami egyébként természetes, de a tereptárgyakban elég sűrűn elakadnak, ha pedig az adott ellen felmászik egy kőre, körülötte keringenek, ahelyett, hogy követnék.
A tárgyrendszerrel kapcsolatban csak egy kérdésem lenne: ki volt az a hülye - már elnézést, de így igaz -, aki kitalálta, hogy a kesztyűk és csizmák ne különálló, önálló öltözékek legyenek, hanem pusztán fejlesztések, amiket ráaggathatunk a vértezetünkre? Ráadásul azt is csak a kovácsnál lehet. Szerencsétlen karakterek olyan rehabosak lennének, hogy nem tudnak maguktól felhúzni egy kesztyűt, vagy bekötni a csizmájuk fűzőjét? Nem azért, de olyat csapnék le az ilyesmi kitalálójának visszakézből, hogy a fal adná neki a másikat. Még ilyen ostobaságot. Arról nem is beszélve, hogy alig van normális loot a játékban, szinte mindent alapanyagokból kell csinálni. Mondjuk ez önmagában még nem lenne baj, csak mire összekalapálsz egy normálisabb cuccot, tutira sokkal jobbat találsz.
A képességek tekintetében is furcsa, hogy mindössze 8 gyorsgomb van az aktív skillek számára. Én háromféle eshetőségre tippelek:
1. Van egy maximális szintkorlát - persze, ez logikus -, így nem fogunk tudni annyi képességet szerezni, hogy kevés legyen a nyolc gyorsgomb,
2. Sok a passzív és a már meglévőket fejlesztő skill, így alapvetően kevés lesz a gyakorlatban használható képesség.
3. Ha teljesen szabadon oszthatjuk el a skilleket és többféle szakértelmet szerzünk, előbb-utóbb választanunk kell, melyiket használjuk.
Nekem a negyedik szintig sikerült eljutnom, amíg ott voltam, ezalatt lett három aktív skillem. Az a gond, hogy a karakterfejlesztés során kellenek olyan képességek is, melyek más osztályba vannak sorolva. Vagyis például egy harcos esetében a fegyvernem mellett a defenzív és offenzív skilleket is használni kell. Ezek pedig osztályonként 4-5 aktív és ugyanennyi passzív skillt jelentenek. Tehát nagy valószínűséggel kevés lesz az a nyolc gyorsgomb.
Ami a küldetéseket illeti: Nagyon sok van. Rengeteg. Ezzel nincs is semmi baj, sőt, örülök neki. Viszont az már kevésbé tetszett, hogy érezhetően igyekeztek minél tovább nyújtani a feladatok teljesítéséhez szükséges időt. A kedvencem az volt, amikor egy elkóborolt bivalyt kellett visszakísérni a karámba, de olyan lassan bóklászott, hogy öt perc után hagytam a fenébe, nem pazaroltam rá az értékes időmet. A War Room szintén alapvetően jó ötlet, de azt igazán megoldhatták volna, hogy legalább a társaink személyes küldetéseire lehetőségünk legyen csapattal elmenni, ne pusztán egy statisztikai adat legyen a naplónkban.
Értem én, hogy az inkvizíció vezetőjeként nem foglalkozhatunk mindennel személyesen, de azért a csapattársakkal közelebbről megismerkedünk, jó lenne nekik közvetlenebbül segíteni ilyenkor (Igaz, hogy hivatalosan még nem vagyunk vezetők, de előbb-utóbb kell egy inkvizítor a csapat élére, az pedig tutira a főhős lesz, legalábbis szerintem). Ami a társakat illeti, én csak azokkal találkoztam, akik közvetlenül a játék elején hozzám csapódtak, de remélhetőleg lesz legalább egy tucatnyi társ a későbbiekben. Döntéseink és válaszaink hatására jobban vagy kevésbé kedvelnek minket, remélhetőleg más-más értékrenddel rendelkeznek, így újrajátszás esetén választhatunk partnert az eltérő morílitású végigjátszáshoz is. Szintén remélem, hogy Lelianán kívül másokkal is összefutok az Origins-ből, bár Warric és Cassandra a DA2-ből kezdetnek épp elég.
Ami viszont kimondottan tetszett a játékban, az a hatalmas terep, amit, bár nem járhatunk be teljesen szabadon, de sokkal nyitottabbak a helyszínek, mint az Originsben vagy a Dragon Age 2-ben. A környezet kidolgozása nagyon látványos lett, hála a Frostbite motornak, és valóban változatos helyszínekre juthatunk el benne - haver mutatott mentéseket sivatagos, tengerparti és havas pályákról, pár óra nem volt elég ezek elérésére. Sok feladatot kapunk menet közben, az elszórt papírfecniket és könyveket elolvasva, melyek teljesítéséhez néha többször el kell menni a térkép egyik sarkától a másikig.
Összességében azt mondom, hogy valóban érdemes beszerezni a játékot, januárban valószínűleg meg is fogom venni, ez a pár órányi ízelítő meghozta a kedvem hozzá. Pont emiatt nem értem a kiadók azon igyekezetét, miszerint nem adnak ki demót a játékokból. Bár igaz, hogy a hibák eltántoríthatnak egyeseket a vásárlástól, de legalább ugyanennyien, ha nem többen vennék meg így, mintha látatlanban kellene érte fizetniük.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
W.Wilson
aktív tag
válasz Vistaboy #333 üzenetére
A kamerakezelés leírásánál valamit összekevertél, mert pont a normál nézetben csapkod maga elé a karakter, a taktikaiban odamegy a célponthoz. Ezért is használtam az esetek 99%-ában a taktikai nézetet, akár egy lvl2-es kószáló farkas lecsapására is 23-as szinten. És igen, a riftek bezárásánál viszont mindig visszaváltok normál nézetre, mert úgy könnyebb elcsípni.
Nekem tetszik, hogy együtt van a kesztyű és a csizma a központi résszel, így mindig mindenki szettben van, nem összevissza.
Arról nem is beszélve, hogy alig van normális loot a játékban, szinte mindent alapanyagokból kell csinálni. Mondjuk ez önmagában még nem lenne baj, csak mire összekalapálsz egy normálisabb cuccot, tutira sokkal jobbat találsz.
Most akkor nincs normális loot, vagy mire összeszedsz pár alapanyagot, úgyis kiesik valami sokkal jobb? Mondjuk négy óra alatt nem tudom, hogy állapítottad meg, hogy nincs normális loot.A 8 slot valóban kevés lesz arra, hogy minden skillt kipakolj. Annyira viszont nem nagy baj, mert a később kapott skillek úgyis jobbak. Mondjuk ennek ellenére én se nagyon értem, hogy miért nem lehetett legalább 10-12 slotot kipakolni.
A társak személyes küldetései közül néhányra nyilván el lehet majd menni. Eleve egy csomó kis feladatok sorozata a war roomos térképen, aztán a végén az utolsóra már te is mész. A többit meg fogd fel úgy, hogy jobb egy kis szöveges értékelés meg statisztikai adat a csapattársakról, mint a semmi.
[ Szerkesztve ]
%-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, Mhz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel
-
Vistaboy
veterán
válasz W.Wilson #334 üzenetére
"A kamerakezelés leírásánál valamit összekevertél, mert pont a normál nézetben csapkod maga elé a karakter, a taktikaiban odamegy a célponthoz."
Nekem úgy rémlik, hogy abban sem ment oda, de lehet, hogy igazad van. Tegnapiak az élmények, lehet, hogy pár dologra nem egész pontosan emlékszem. A kesztyűk tekintetében abban igazad van, hogy tényleg jobban néznek ki úgy a szettek, ha egyben vannak, ám a karakter fejlesztése szempontjából nem a külalak, hanem az értékek számítanak. Vagyis ha van egy fémszínű páncélom és egy barna cipőm, melléjük pedig találok egy piros kesztyűt, ami 20% tűz-ellenállást ad, akkor valószínűleg én tuti nem akadnék ki azon, hogy most ez megy-e a rucim és a szemem színéhez...
"Mondjuk négy óra alatt nem tudom, hogy állapítottad meg, hogy nincs normális loot."
Abból, hogy szinte semmi használhatót nem találtam, mindenkinek az alap fegyvere sokkal jobb volt, mint amiket felleltem. A craftolást meg nem nagyon néztem, mert jobban érdekelt a felfedezés és a küldizés, mint az alapanyaggyűjtés. A teljes játékban is jobban szeretnék ellenfelektől, illetve ládákból, rejtvények / feladatok megoldásával felszerelést szerezni, nem pedig mindenféle hulladékból kovácsolgatni.
Félre ne értsd, nem magával a craftolással van a baj, hanem azzal, miszerint csak kovácsnál lehet mindent csinálni. Nem azt akarom ezzel mondani, hogy a préri kellős közepén kalapálhassak össze magamnak egy páncélt, de azért a talált sisakot, vértet, csizmát és kesztyűt hadd vegyem már fel, ha megtalálom, ne kelljen visszamászni mindig egy nagyobb településre. Ha valaki nem szeret ezzel pöcsölni, az belemerül a kalandozásba, és nyilván jobb cuccokat tud találni, mintha folyton a kovácshoz szaladgálna. Erre értettem az előbb, miszerint valószínűleg előbb találok jobb felszerelést, mintha én raknám össze őket magamnak, már csak azért is, mert nem szeretek ezzel tökölni.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
#85552128
törölt tag
válasz Vistaboy #335 üzenetére
Nem csak azzal lehet, de nyilván nem fog mindenhol jó cuccokat dobni.
A legjobbakat viszont újak alkotásával vagy a meglévők módosításával lehet megkapni.
Eleinte nekem sem tetszett viszont a craftolás kb. olyan mint egy jó karakter készítése és később fejlesztése egyáltalán nem nevezném rossznak ezt a módszert.[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
válasz KillBorn #330 üzenetére
Én már Hinterland-en csak mounton merek közlekedni. De ez már azért is fura, mert a farkasok a démon kinyírása után megnyugodtak valamelyest és csak akkor támadnak, ha kiprovokálom. A medvék meg... Pedig direkt már Cole-t is vittem a dolog miértjének kikutatása céljából, de semmi érdemlegeset nem mondott, csak hogy éhes. Vagy lehet, hogy ezzel jár, ha összeszedi az ember a kecskéket a falusiaknak?
(#332) Rossi: Buta kérdés, de a legújabb driver fent van? Mert, ha nincs, akkor Mantle alatt okozhatja a dolog ezt.
-
Kidus
őstag
válasz Vistaboy #335 üzenetére
Valoszinuleg tenyleg konzolra hegyeztek ezt ki, mert az altalad vazolt problemak a post elso feleben szamomra ismeretlenek.
Loot valoban nem esik tul jo az elejen, de ez azert van, mert amit te teszel ossze, az jobb, es osztonoznek ra, hogy probald ki. Kesobb esnek jok, de ahhoz olyan ellenfel is kell, vagy olyan hely, amihez nehezebb harcok aran sikerul hozzaferni.
Kesztyu es labas szerintem megint nem baj, hogy nem azonnal felteheto, altalaban nem dob olyat, ami jobb lenne az altalad keszitettnel, ha meg igen, az olyan ritka, hogy ezert nem lenne erdemes ra opcio.Az, hogy a harcteren hogyan mozognak, szinten erdekes megfigyeles, nalam magusok es ijaszok soha nem mennek kozel, az pedig, hogy az en karakterem nem mozdul ra automatikusan az ellenfelre, nekem kulon jo, engem bosszantott, hogy megindult azonnal mindenki amint ellenfelet latott, pedig volt, hogy koszontem de inkabb mentem mashova mert tul nehez csata volt, vagy epp mast csinaltam. Itt van lehetoseg kikerulni, eddigi jatekokban ha jottek, akkor jottek... itt csak a medvet nem b*szod at
Questek lesznek kesobb, sok olyan is, ahova szemelyesen kell menni, vagy vinni adott karaktert. Amig az elejen vagy, addig foleg arrol szol, hogy felfedezel, es csinalod ami szembe jon veled.
Assuming Control
-
DariusTrox
tag
December 23-ig 20%-kal olcsóbb az upgrade. Ez a kupon kód: ORIGIN20
Így 8 ójróI will take what is mine, with Fire and Blood!
-
leviske
veterán
Fú, arról Abu-t érdemes kérdezni, hogy a beta 2 driver frissítései benne vannak-e az omegában. A Mantle egyébként effekteket is kínál tudtommal, a lowLV API mivoltából következő CPU igény csökkenés csak amolyan mellékhatás.
Bár annak fényében, hogy a korábban sugalltakkal ellentétben a R9 285 kifejezetten rosszul teljesít a játékban a 280-hoz képest, nem tudom mennyi olyan Mantle feature került bele a játékba, ami a CPU igény csökkentésén túl a DX11-ről való váltást. Mindenesetre érdemes lehet Mantle alatt is kipróbálni, mert tudtommal a RSOD semmi jót nem jelent és szerencsésebbik eset volna, ha csak az API lenne a hibás.
-
Vistaboy
veterán
Akkor az hardveres gond lesz, mert nálam egy R9 280X van, és eddig egy játéknál sem tapasztaltam ezt a hibát. Az Inquisition esetén sajnos mi nem tudtuk kipróbálni a Mantle-t, mert havernak GTX770 volt a gépben, de majd januárban, ha meglesz nekem is a játék, le fogom írni, hogy Mantle alatt hogyan muzsikál.
Mindenesetre, ha már több játéknál ugyanaz a hiba előjön, akkor annak két oka lehet: driver vagy hardver. Esetleg próbáld meg visszatenni az egyel korábbi WHQL-es Catalystot, és ha akkor megszűnik, akkor driveres probléma lesz. De ha marad, akkor mindenképp gariztasd le a kártyát és cseréltesd ki.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
D5
aktív tag
Ha visszahoznák a klikk-támadás, klikk-tárgyfelvétel, klikk-ide szaladsz dolgot, akkor szerintem teljesen rendben lenne az irányítás.
A taktikai nézet egy förtelem (tán van is ilyen szörnytípus benne legalábbis a magyar fordításban). Azt törölném belőle. -
batai15
félisten
sziasztok! a konfigommal hogy futna? kicsit koros a vga (7770 oc) a többi miatt annyira nem aggódom(fx 6100 8 gb ram)
-
leviske
veterán
Ki ne vegyék a taktikai nézetet! Az elf templomos Michael Jackson zárakat csak azzal lehet kinyitni valami bug miatt. Bár ahogy látom, ez nem mindenkinél jön elő, ha csak én sírok miatta.
(#346) batai15: Még az öreg HD5770-en is el-elfut low-on, medium texturákkal, szóval a HD7770-en szerintem azért elég kellemesen kéne futnia.
-
Sixkiller6
őstag
új ssd-re költöztem, játék újra felrak, nem indul
talán vmi origin frissítés volt? vki?- no es importante -
-
Sixkiller6
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Yettel topik
- Azonnali játékos kérdések órája
- Óra topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Külpolitika
- Windows 11
- PlayStation 5
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...