- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Yettel topik
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
gp Hamarosan végre bárki belevetheti magát a két fős csapat alkotásába.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
ph A 44,8 literes térfogatú, két színben készülő modell minden főkomponenshez önálló "légutat" biztosít.
-
Mobilarena
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3112 üzenetére
Nekem az a bajom az aszfalttal, hogy ezeknek az autóknak sokkal jobban kéne tapadni. Olyan, mintha taknyon csúsznának.
Persze ez azért van, mert valójában a DR-ben az aszfalt fizika az annyi, hogy fogták a gravelt és megnövelték egy kicsit a tapadást.
A WRC-ben meg az aszfalt az alap és azt piszkálták a gravelhez, összességében az az irány talán jobb, mert egyiknél se lóg ki annyira a lóláb, mint itt az aszfaltnál. Viszont az meg nem szimulál surface degradationt.
Remélhetőleg a következő játékban lesz javulás ilyen téren is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs