- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
fagy53
nagyúr
Soha nem értettem mi a baj a motorháztető nézettel, ez áll a legközelebb a valósághoz...
Autóban ülve még a motorháztetőből sem látni sokat, jó esetben a ablakmosó fúvókákat, a kormány és a műszerfal már a lefele nézés kategóriába esik bele. Miért jó ha a valóságtól eltérően egyszerre látom a műszerfalat és a környezetet, az utat? Számomra azért mert így lassabban történik minden, a sebességérzet más... no meg jólesik nosztalgiázni a historic kategória autóinál, a 2000 évtől felfele számomra teljesen érdektelen a műszerfal nézet.