- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
"Vsync nélkül nagyon rossz, akadozik a kép, hiába 60-80 fps, mintha 30 körül lenne csak."
Ott valami más baj lehet, mert a VSync várakoztatja a képkockákat a monitor frissítési frekvenciájához Ha kikapcsolod a VSync-et, akkor nincs mesterséges korlát és úgy tolja ki a VGA a képkockákat, amint elkészültek. Driver frissítés, AMD grafikai beállítások alaphelyzetbe állítása Dirt Rally 2.0 esetén vagy valami hasonló.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Ú, akkor ott valami nagyon nem passzol Sosem láttam még ilyet, se nem olvastam ilyenről a neten. Milyen monitorod van és milyen kábellel van összekötve? AMD beállításokat mindenképp állítsd alaphelyzetbe, mert a frame limiter is okozhat ilyet vagy a vga buzeráló és statisztikai programok, például MSI afterburner. Ha a háttérben fut egy OpenGL-t használó program, az is okozhat ilyet, mert a Dirt Rally 2.0 ugye DirectX-es.
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
-
PuMbA
titán
Itt minden ok. Ugyanitt a játék beállítások hogy néznek ki? Fraps gondolom nem megy mindig a háttérben vagy igen? Azt próbáld kikapcsolni, mert azt gondolom a fő ludasnak. Egyáltalán minek Fraps, amikor az AMD saját Overlay szoftvere sokkal többet tud a Relive-val együtt és gyorsabb?
[ Szerkesztve ]
-
Gigi01
őstag
-
PuMbA
titán
Fraps-ot utoljára 2013-ban frissítették, szóval nincs helye egy modern gépen. 6 év alatt annyit változtak a játék leképezési módszerek és a játék motorok, hogy sok-sok problémát okozhat.
AMD Overlay-t a Játék menüben fogod megtalálni. Tudja mutatni a FPS-en kívül a GPU hőmérsékletet, órajelet, CPU-s dolgokat, képkocka időtartamot meg FPS grafikont is rajzol.
AMD Relive-ot pedig feltelepítheted, ha akarod az AMD driver telepítése közben, amivel a géped lassulása nélkül tudsz felvenni akár 4K-ban is videókat, hiszen a videókártya erre specializált külön egységét használja.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Első kép -> Windowed helyett Full screen? Így nézd meg Valamint a Shadows-t tedd Medium-ra vagy Low-ra Ultra Low helyett. Anisotropic filtering is mehet 16x-osra, mert nem vesztesz vele sebességet egy modern VGA-n. Crowd pedig nagyon sok fps-t vesz el, esetleg kipróbálhatod Medium-on vagy Low-on. Az árnyékok sokkal fontosabbak.
"kanyarokban csíkokat látok, ahogy frissül a kép"
A csíkok a nagyon sok képkocka miatt van, de csíkoktól csak képtörés van és nem képakadás Nálam tök folyamatos a kép akkor is ha képszakadást látok.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Ha ez után sem jó, akkor pedig kapcsold be az AMD beállításokban a Játékok menüben a globális beállításoknál a VSync módjánál az Enhanced Sync-et és készen vagy Sima VSync-et gyors reakciót igénylő játékoknál (szimulátor, counter strike) egyáltalán nem használnak, mert rontja a teljesítményed.
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
A print screen paste miatt vettem menüben ablakra.
Áh, engem nagyon zavar, marad a vsync
Viszont uninstall ez a driver pack, a kormányommal összeakad. 2 hete kb, ugyan ezzel szívtam, eldobálja a kormányt random időnként, mintha kihúznám USB-ből.
Win reinstall, alap driverek, és ment, egészen mostanáighavri
-
PuMbA
titán
Elég szerencsétlen lelkű géped van akkor, hogy ennyi problémád van vele Régi alaplap / BIOS tud ilyet okozni, sőt nagyon valószínű, hiszen rendszer szintű, USB kezelési gondjaid vannak. Egyszer frissítettem BIOS-t egy régebbi gépen és megtáltosodott a rendszer, de ha nincs hozzá elég friss, ami támogatja a legújabb dolgokat, akkor az nem valami jó. Többet nem tudok segíteni akkor.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Értem. Nem jó, hogy egy VGA driver így lebontja a géped... Mivel mindenképp VSync-nél maradsz ezek után, akkor csak az a teendőd, hogy a régi AMD driverben is megmondod, hogy a VSync módszere legyen Enhanced Sync és a lehető legtöbbet kihoztad a helyzetedből.
[ Szerkesztve ]
-
snecy20
veterán
Nálatok mennyire terheli a játék a VGA-t? Valami vagy nálam nem kerek, vagy a játékkal, de elég fura a 85-90% közötti VGA kihasználtság, miközben nincs az FPS szám limitálva, illetve a 9900K sem gondolom hogy kevés lenne.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
-
snecy20
veterán
Itt ebben a gameplay videóban (pl. 17:25-től) megerősítést nyert amire gondoltam. Valószínűleg ilyen a játék, nem kell vele foglalkozni. vagy ha mégsem, akkor javítják és lesz pár extra FPS ami benne maradt a kártyákban.
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
nagyúr
Mikor kapom meg az Evo VI-ot
Nincs benne még a játékban. Vagyis nem látom, meg megvenni sem tudom.A fizikához hozzászólnék. Na, mivel gyűjtöttem egy kis CR-t így tudtam javítani a gépet (95-ös Subaru) elkezdtem a rally bajnokságot. Az elsőn túl is vagyok.
Hát szomorú vagyok a murva fizikával.
USA, argentína, lengyel, olyan egy kaptafa a fizika érzésre. Nem látok különbséget köztük...
Mintha mindegyik szakasz egy murván lenne. Azért egy kemény usa és egy poros argentín között legyen különbség.Az egyben volt különbség lásd finn és wales.
Itt semmi. Oké, mindenhol ajánlott gumival mentem (medium) de akkor is.
Akkor a kövek az úton.
Lásd walesi szakaszok az első részben. Ha egy kő volt a pályán és megtaláltad érezted mint force feedback-ben, mind fizikában. Itt semmi. Rámentem és mintha csak dísz lenne.
Akkor a kanyar vétel is érdekes. Ha egy picit keresztbe vágod a verdát akkor neked már semmit nem kell csinálnod. Simán driftelsz egy szépet és kijössz a kanyarból... Mintha a játék előre be lenne így állítva.
Kicsit lelombozó. Ha ez egyben keresztbe vágtam, nem mindig jöttem ki belőle mert lecsúsztam az ívről. Itt simán tolom keresztbe. Jah és gyári FF beállításokkal vagyok. Még nem finomhangolltam...
Az aszfalt viszont nem rossz. Van különbség vizes gravelen száraz gumival és vizes gumival. Ez tetszik. Ez jó.
A lengyel hangulatos. A grafika szép. Full hd-ben high-on simán megy röccenés nélkül. Gyönyörű.Egyelőre kicsit keserkés a szájízem a játékkal kapcsolattal. Remélem javítanak rajta majd idővel.
Jah és 4wd autóval próbáltam huzamos ideig.
Oh, még valami. Érdekes az argentínon néhány bukkanó. Olyan érzésem volt vagy 2 szakaszon, mintha a Colin 2-ben ugratsz egyet és leesel mint a tégla. Semmi fizika nem volt benne.[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
veterán
Végre egy fasza Rally Cross játék!
-
PuMbA
titán
válasz Sub-ZeRo #179 üzenetére
"USA, argentína, lengyel, olyan egy kaptafa a fizika érzésre. Nem látok különbséget köztük...
Mintha mindegyik szakasz egy murván lenne. Azért egy kemény usa és egy poros argentín között legyen különbség.Az egyben volt különbség lásd finn és wales."Igaz, nincs sok különbség a helyszínek között, de ma Dirt Rally 1-eztem megint és hát Görögországban a murva fizika elég rossz. Sokkal csúszósabb, mint más helyszíneken és 1-esben 5-10m-eket csúszik az autóm úgy, hogy nem nyomok semmit. Na most 1-esben a valóságban akkora motorféked van, hogy majdnem instant megáll az autód, ha leveszed a gázról a féket. Arról ne is beszéljünk, hogy a kocsim simán felmegy az út mellett lévő 80%-os emelkedővel egyenértékű köves sziklán alacsony sebességen 2-esben, mikor a valóságban azonnal megállnál.
"Lásd walesi szakaszok az első részben. Ha egy kő volt a pályán és megtaláltad érezted mint force feedback-ben, mind fizikában. Itt semmi. Rámentem és mintha csak dísz lenne."
FFB hibás sokaknál, szóval az javulni fog
"Érdekes az argentínon néhány bukkanó. Olyan érzésem volt vagy 2 szakaszon, mintha a Colin 2-ben ugratsz egyet és leesel mint a tégla. Semmi fizika nem volt benne. "
Szerintem ez teljesen okés. Én mentem át egy elég nagy bukkanón 70-nel utcai autóval, érezni lehetett az erőhatásokat rendesen, de még csak el sem emelkedett az autó az úttól.
[ Szerkesztve ]
-
snecy20
veterán
válasz Sub-ZeRo #179 üzenetére
A fizika az egyértelműen Dirt4 örökség. Illetve sokszor olyan érzésem volt, mintha a jó öreg Colin 3 / 4 / 2005-tel nyomnám, annyira egykaptafa módon driftelve vehetőek a kanyarok. Hardcore szimulátoros emberkék erre erősen húzni fogják a szájukat, illetve valószínűleg majd ignorálják is a játékot. Amúgy ezt sok dologból le lehet szűrni, bármint a butácska, "generic" fizikát, de talán a legeklatánsabb, hogy árokba lecsúszva még tolatva(!) is simán vissza tudtam jönni a pályára, gravitációt meghazudtolva. Itt olyan nincs hogy megfeneklik az autó mint az 1-ben, bármilyen terepakadályon át lehet gázolni a sziklákat leszámítva.
Szóval született egy egész szórakoztató simcade, de inkább arcade játék, ami elég látványosan nem akart az első rész fanatikusainak kedvében járni. Ez van. Számomra emiatt csalódás összességében, más meg, akinek a Dirt Rally 1 túltott realizmusa már átlépte a játszhatóság határát, meg majd elégedetten csettint. Bár erre ott van a Dirt3 és a Dirt4. És ezáltal a Dirt Rally is beolvadt ugyanebbe a sorba, holott ennek sima Dirt néven kellett volna jönnie, és a Dirt Rally-t meghagyni hardcore szimulátárosabb irányvonalon.
Vélemények?Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
snecy20
veterán
Na de ezt mondom, hogy tele a Codemasters fogyasztóbarát autóverseny játékokkal. Ott a komplett F1 2010-2019, Grid, Grid Autosport, Dirt 3-4 és Showdown.... Elvileg a Dirt Rally a HC szimulátorosokhoz szólt, egészen eddig. Ha csak annyi volt az összes megfontolás, hogy piacképes legyen a játék és a 12 éves gyerek is körbetaláljon a pályán, ahhoz nem tudok mit hozzászólni.
Tomdriver
Nekem valószínűleg azért keserűbb a szám íze mert a 2015-ös Early Access óta felbecsülhetetlenül sok órát beleraktam az első részbe, és kvázi a legkisebb apróság, különbség is azonnal szemet szúrt összevetve a két játékot.
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
veterán
Nem értem miért írjátok le a megjelenés előtt? Gondolom biztos nem jön hozzá patch.
Én csak a Rallycrosst nyomtam, azt jól összerakták, lehet az utolsó idénye miatt.
-
mcwolf79
veterán
Én azok közé tartozom, akiknek a Dirt rally túl rágós volt, és (habár nem tartom magam grafbuzinak) a Dirt 4 olyan ronda volt, hogy még bottal se piszkáltam volna meg.
Nem full szimulátor, de azért én arcade-nak nem mondanám.Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
nagyúr
A görögnek pont hogy jó volt a fizikája. Laza talaj, szinte csak por. Ott nincs olyan tapadásod mint egy letaposott kőkemény murván. Itt meg mindenhol van. A többit meg kifejtették alattam. 😀
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
PuMbA
titán
Szerintem ahogy ebben a videóban mondják, biztosan vannak és lesznek, akik a Dirt Rally 1 fizikáját fogják jobban szeretni, de szerintem jól összefoglalja a csávó, hogy miben van javulás és miért könnyebb a vezetés a 2.0-ában, mint az 1-ben A gyerek egyébként mindennel nyomja ezen játék mellett: Project Cars 2, WRC 7, Assetto Corsa, iRacing, rFactor 2. Én nem, én csak az 1-et tudom hasonítani a 2.0-ához, illetve régen GTR2-ztem.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy a Dirt Rally 1-es pályákon majd milyen lesz vezetni, az lesz a jó összehasonlítás
[ Szerkesztve ]
-
n3m3r3
tag
Nem tudom volt-e már, hamarosan jönnek még tartalmak.
Week 1: SKODA Fabia Rally, Citroen C4 Rally
Week 3: Monte Carlo Rally, Special Livery
Week 5: BMW M1 Procar Rally, Opel Manta 400, Special Livery
Week 7: Sweden Rally Week 9: Ford Focus RS Rally 2007, Subaru Impreza, Special Livery
Week 11: Germany Rally -
n3m3r3
tag
RallyCross-on már látszik minden napszakban és időjárásnál hogy szebb...nyílván. Viszont a Höljes, és Hell pálya mintha felhasználóbarátabb lenne az első részhez képest. Elég hülyén hangzik, de mintha szélesebb lenne Majd más is megnézi.... A kontra az új Catalunya, tartogatott meglepetést a hajtű fordulókkal. A többit még nem próbáltam. Lydden Hill-t sajnálom, nagy kedvenc volt
-
d4Y.187
tag
Hölgyek-urak! ugye senki sem várt szimulátort egy codemasters-től? a game egész jól néz ki, a hangok kifejezetten jók és kaptunk viszonylag bőséges tartalmat hozzá.... minden másra ott az RBR
kellemes kikapcsolódás lesz a dx9 grafikából és sokol rádió hanggenerálásból kicsit áttelepülni a minimális technikai kihívást jelentő, de annál csinosabb címbe.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
szerelődik és szerveződik a hardver hogy legyen folyamatos, jó minőségű stream. ha nem szemtelenség ide posztolni a [ linket ] kezdés előtt, akkor ezzel visszatérnék többször is. AI helyett viszont PB/WR grind lesz, de cserébe igyekszem minél interaktívabb lenni és azokkal a szakasz/gép kombókkal menni amit kértek
[ Szerkesztve ]
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.