Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • polonic

    félisten

    válasz Strezi #435 üzenetére

    Semmi gond. Ezt is szivesen olvastam. Legalább tudni pár aprócska belsős infot egy fejlesztőgárdáról.
    Érdekes, hogy a lázongó fiatalból, egy vezető dizájner lett. Tényleg, lehet, hogy az az "élmény" is közrejátszott a felnövésben.
    Ha már leírtad, bár nem tudom, mikor történt, így ismeretlenül is engedd meg, hogy részvétemet nyilvánítsam édesapád miatt.

    Igen, én is tudom, hogy nagyon jó lesz. :) És azt is, hogy már sok dolgot elárultál, amit nem biztos, hogy szabad lett volna.
    Arról van valami info, hogy steamen mikor tölthetjük le? Vagy ez sem publikus még?

    [ Szerkesztve ]

  • Enton

    addikt

    válasz Strezi #435 üzenetére

    Mondjuk azon gonolkodom már pár napja, hogy benne lennél-e egy esetleges offline interjúban(természetesen csak megjelenés után), ahol összeszedünk pár kérdést Dirt3 és Codemasters-el kapcsolatban,meg pár visszatekintést is a Dirt 1 és Grid játékokra.
    Hasnoló kérdéseket, mint eddig is kérdeztünk meg valami hjasonlókat:
    -melyik része volt a legnehezebben megvalósítható programozási oldalról a játék fejlesztése alatt?
    -neked melyik része jön be a játéknak
    -melyik a kedvenc pályád
    -stb stb.

    Ha benne vagy igazán visszajelezhetnél valami pozitívat.
    Összegyűjtünk 10-20 kérdést, elküldjük egyszercsak valamikor válaszolsz rá ahogy időd engedi.
    Aztán összegezve a kikerülő anyagot elküldjük ha felőled oké, átolvastad és jóváhagytad akkor publikálnánk a Loguot-on meg gamepod-on persze mintha egy Dirt3 reklám lenne. ;]

    "mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."

Új hozzászólás Aktív témák