- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Sziasztok.
Segítséget kérnék, illetve azt szeretném, ha valaki részletesen elmondaná, hogy ha ftth-t kérek (most modemes verzió van, de már lehet kérni ftth-s netet, tv-t), egész pontosan mi fog történi router fronton, tv fronton (van 3 tv 3 különböző szobában) és egyáltalán, hogy fog működni a dolog. Tudok e saját routert is használni, egyáltalán kell e saját router stb stb, a 3 tv-hez hogy jut el a koax, meg ilyenek. Olvastam témaösszefoglalót, de ha valaki szájbarágósabban, egyértelműbben elmagyarázná, nagyon megköszönném.
-
veterán
Kérdés. Jelenleg pontosan milyen típusú routert hoz a digi gigabites ftth bekötése esetén?
-
veterán
Szeretném megdícsérni és megköszönni a digi ügyfélszolgálatnak a talpraesett, perfekt segítséget legyen az tv, legyen az internet. Kedvesek és segítőkészek. Értelmesek és hatékonyak. Sok szolgáltató, cég, webshop stb stb tanulhatna ezt azt a Digi ügyféleseitől. Nincs vagy alig van zene és szinte azonnal élő emberhez lehet jutni, akik tényleg azon vannak, hogy a hibád megoldódjon.
Csak így tovább! -
veterán
válasz CirrMee #68291 üzenetére
Még mindig nem válaszolt arra senki, hogy akkor most lecserélhető (nekem pl van egy Netgear R6400-asom és egy tp-link archer c2-m is), vagy hozzáköthető másik router? Úgy tünik igen, de senki sem ad egyértelmű választ, csak itt vitatkoztok, hogy jó e a szolgáltatói eszköz.
Egyébként eléggé problémás, hogy nyamvadt 5 ghz-et nem tud. Szerintem. -
veterán
válasz Core2duo6600 #68290 üzenetére
Azt gondolom nem a digi adta😁.
Nagy teljesítményű ipari router. Hozzákötötted kábellel vagy esetleg wifin bridge-elted? Vagy le lehetett cserélni? Valaki írja már meg egyértelműen, mit lehet csinálni![ Szerkesztve ]
-
veterán
Egy nem teljesen idevágó, de digis kérdést szeretnék feltenni.
Digis telefonszolgáltatáshoz, milyen telefont vegyek? Bármilyet? Akár sima "matávos" is jó? Normál vonalas kell, vagy voip? A szám sima megyei körzetszámos amit kaptam.
Segítene valaki? Esetleg linkelhetne is valami megfelelő készüléket.
Előre is köszönöm! -
veterán
Ez az ip cím a diginél mit jelent?
195.38.98.175Úgy értem, ez a sajátom, vagy ezzel még lehetnek más felhasználók is?
Ftth a hálózat. -
veterán
válasz Core2duo6600 #70362 üzenetére
Felmész egy oldara, pl a what is my ip. Ok.
A mondat második felét nem értem. Menjek be a Huaweibe és ott mit csináljak? Az csatlakozik be, userként be tudok jelentkezni. -
veterán
válasz Core2duo6600 #70362 üzenetére
Beléptem a routerbe, ott a ipv4 statusnál ezt írja: 195.38.98.175
What is my ip ezt írja: 195.38.98.175Akkor ez azt jelenti, hogy nem vagyok nat-olva?
-
veterán
Sziasztok!
Tudom, hogy internetes fórum, de hátha tud valaki valami értelmeset mondani.
A gondom, hogy az áprilisra vonatkozó csekket még nem kaptam meg. Ügyfélkapun keresztül belépve és megnézve kiszámlázva sincs még. Ezt azért mondom, mert eddig mindig jó előre küldték a csekkeket és az ügyfélkapun jelent meg először a számla, majd pár napra rá jött a csekk. Most még semmi. Kétszer beszéltem ügyfélszolgálattal, egyszer írtam az írjon nekünk részben a honlapon, azt mondták várjak. De meddig? Mit csináljak? Valakinek valami tapasztalata? -
veterán
-
veterán
válasz Lackooo84 #71930 üzenetére
Van. Már többször beszéltem ügyfélszolgálattal, még előző hónap végén bejentettem, az volt legutóbb is a válasz, hogy várjak. Majd jön. Van ügyfélkapum, belépve azt tapasztalom, hogy ki sincs számlázva az április hónap. Márciusig van számla és az arra küldött csekk ki is lett fizetve, ezért a szerződésemre 0 Ft a tartozásom. Én várok tovább, ha pedig eltelik az április és még mindig nincs csekk, akkor személyesen megyek az itteni ügyfélszolgálatra.
-
veterán
Sziasztok!
Számlázási problémám volt, ide is beírtam, hogy nem kaptam még meg az áprilisra vonatkozó csekket, illetve az ügyfélkapumon sem volt kiszámlázva. Március 22-én még anno fel is hívtam az ügyfélszolgálatot és még emailt is írtam nekik 3 nappal később, higy március elején miért nem kaptam meg az április 30-ig befizetendő csekket. Jó, hogy időben reklamáltam, mert a mai napon reagáltak. Emailt kaptam, amiben elnézést kértek és, hogy technikai probléma volt a számlázással. Illetve azt is írták, hogy postai úton meg fogom kapni az áprilisra és egyben a májusra vonatkozó csekket és számlalevelet is. Valószínűleg jövő héten fognak megjönni. Az ügyfélkapumon már látszanak a számlák.
Azért írtam le mindezt, hogy akinek hasonló problémája van, volt, ha időben bejelenti, megoldódik.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Számomra még mindig a kézzel fogható sárga csekk jelenti az egyértelműen tiszta megoldást. Kiküldik és amikor akarom, befizetem. Nem kell kártyaadatokat megadni, nincs lehetőség semmilyen visszaélésre, csalásra. Az internet veszélyes terület és nem bízom benne annyira, hogy a nehezen megkeresett pénzt kockára tegyem. Tudom sokan hisznek benne, csinálják, de csak addig mosolyognak, amíg nem történik valami a pénzükkel. Az emberek bele sem gondolnak mennyi visszaélés, lopási-csalási lehetőség van az internetben. Fűnek fának kiadják magukat, személyes adataikat. Jó példa erre a Facebook (ahol nem vagyok fenn természetesen). A pénz meg aztán tényleg nem játék.
Biztos konzervatívnak gondolsz, esetleg paranoiásnak, pedig ez semmi más, csak puszta óvatosság. -
veterán
válasz qqcqqc #72092 üzenetére
Ismerős. Bekötés után nálunk is volt probléma. Vissza kell hívni a szerelőket. Az üvegkábel csatlakozójánál volt gond és megcsinálták. Ahogy elnéztem, nagyon pontosan kell dolgozni (ezek az üvegkábel végek iszonyúan picik) és a szerelők sokszor sietnek, mert kvóta szerint dolgoznak. Megkapják nap elején a megfelelő mennyiségű címet és aznap végezniük kell. Ezért nem tudnak annyi idő belefektetni, amennyit a pontosabb munkához kellene, ez pedig hibához vezethet.
Nem teljesen az ő hibájuk. -
veterán
válasz djsilas #72098 üzenetére
Én úgy gondolom, hogy arra, ami kézzel fogható, lehet vigyázni. Az elüt az autó pl bármikor előfordulhat csekk nélkül is, bacit is összeszedhetek bármikor. Kicseréled a csekkem? Még nem hallottam ilyesmiről, ha ez ennyire megérné bárkinek, már biztos olvastam volna ilyen bűntényről, tehát ez is kiesett. Várok a postán? Bárhová mész, várni fogsz. A büfé előtt, a fagyizónál, a bevásárlásnál, ha rendelsz valamit, a futárra, ha megállsz a pirosnál, stb stb, napestig lehetne sorolni és ezeket nem tudod kikerülni. Sorsjegyre válasz, köszönöm, nem veszek. Hazaviszem az igazoló szelvényt és elteszem, megvan, megfoghatom, lefénymásolhatom, igazolhatom vele a befizetést.
Ugyanakkor a netes bankolás a kényelmes lehetőséggel hamis illúzióban altatja a felhasználókat és ahhoz, hogy ellopják a pénzed, semmilyen kifigyelés sem kell. Kényelmes fotelből hackelnek meg és mire egyáltalán észreveszed, már körbeutazta a pénzed a Földet és te semmit sem tehetsz. És amíg a sárga csekkes cseréről még nem hallottam, internetes csalásról nap, mint nap lehet hallani kismillió esetben, formában. Mind a te pénzedre utazik. -
veterán
Bocsánatot kérek tőled, tényleg!
Köszönöm, hogy megvilágítottad a sötét, kicsiny életemet, most már tényleg tudom, hol a helyem, hogy mi a fontos és mi a nem fontos. Én nem vagyok ennyire okos, hogy ilyen szinten megvilágosítsak bárkit is és megmondjam a tutit.
Geth. Te most egy idegenről állítgatsz dolgokat (gondolod rólam ezt, azt, személyeskedsz), amikor egyáltalán nem ismersz.
Most mondhatnám, hogy ha rólam leszálltál, gondolom átmész egy másik fórumba és ott találsz valakit és kiforgatod a szavait, elmondod, hogy totál ismeretlenként mit gondolsz róla...
Tételesen cáfolhatnám a bekezdéseidet, de minek?Ahogy már elmondtam, én leírtam, én hogy csinálom, miért úgy csinálom. Nem a net ellen beszéltem, de a legtöbben itt mindjárt úgy veszik, hogy támadtam és kiforgatják a szavaim. Teljesen parttalan a vita (ami nincs).
-
veterán
válasz DonMaster #72140 üzenetére
Van amit én sem csekken fizetek, van elektronikus bankszámlám, lehet, hogy már akkor volt, amikor itt egyesek még meg sem születtek.
De nem láttam értelmét tovább a vitának, mert egyrészt full OFF, másrészt meg bármit írok, olyat látnak bele egyesek a szavaimba, ami ott sincs, ami nem úgy van és nekem semmi kedvem ismeretleneknek magyarázkodni, nem is tartozom senkinek magyarázattal. Meggyőzni meg senkit semmiről nem akartam.Ha bárki visszanézi, csak segíteni akartam itt bárkinek, akinek nem jött csekk, pontosabban KI SEM SZÁMLÁZTÁK a havidíjat (tehát elektronikusan sem tudta volna senki kifizetni számla nélkül). Elmondtam, hogy megoldódott majdnem egy hónap után és elmondtam, hogy ilyen esetekben az a legjobb, ha minél előbb felismerjük a helyzetet és cselekszünk, szólunk, jelezzük, bejelentjük. Mert magától nem oldódik meg. Ennyi. Levontam a tanulságot és megosztottam. Mpo kérdezte, miért nem máshogy fizetem a Digi díjait, én erre válaszoltam, erre nekem estek páran.
A lényeg, hogy ahogy előbb említettem, elektronikusan sem tudtam volna fizetni, mert nem volt mi alapján, nem volt kiszámlázva. Sem utalással, sem E-számlával, sem csoportos beszedéssel, sehogy. De itt egyesek egyből véres szájjal fröcsögtek. -
veterán
válasz DonMaster #72145 üzenetére
Ha 72 órája szóltál, akkor még sokára fognak reagálni. Én március 22-én telefonon szóltam, majd 25-én emailben írtam meg a problémám és tegnap, április 18-án reagáltak emailben, ahogy leírtam. Ügyfélkapumon is megjelentek a számlák, április, május hónapokra.
Egyébként kártya esetében nekem azonnal jön az sms, bármilyen mozgás, levonás vagy ráutalás történik. Így tudom, ha nem vonnak valamit. Kedves biztosítómmal már jártam így... -
veterán
Sziasztok.
Volt már sokszor, de most nem tudok visszakeresni.
Valaki leírná, miből látszik, hogy ha a digi részéről NAT-olva vagyok? Milyen IP cím lehet a routerben? És milyen látszik kívülről?
Előre is köszönöm a választ és elnézést, hogy már millószor ugyanaz a kérdés.😃 -
veterán
Sziasztok.
Mai napon a digi ügyfélkapumon megjelent az új számla, amit augusztus 31-ig kell majd kifizetnem. Kíváncsi lettem volna a számla részletezésére, de rákattintva csak krikrakszok, meg error-ok vannak. A korábbi számlák jók. A digimobil miatt lettem volna kíváncsi a részletes számlára.
Másnak is ilyen? Már akinek van ügyfélkapuja. -
veterán
Aki csekken fizeti a digit, ahhoz szól a kérdésem.
Elképzelhető az, hogy július 15-én kiszámláznak (ügyfélkapun látom) és a mai napig nem kapom meg a csekket? Elképzelhető, mert ez történik, inkább azt kérdezném, hogy mással történt ilyen? -
veterán
válasz Bogyi007 #74497 üzenetére
A speedtest-s letöltési értékhez közeli torrentletöltéshez nagyon sokmindennek kell összejönnie.
Közvetlen kábellel csatlakozol a routerhez vagy wifin?
Milyen géppel torrentezel? Milyen proci, mennyi ram, ssd vagy hdd-re töltesz? Ha wifin teszed, milyen a hálókártyád, n-s vagy ac-s?
Gigabites a neted?
Milyen torrentklienst használsz?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Bogyi007 #74500 üzenetére
SSD kellene vagy legalább egy gyorsabb vinyó. Több ram is elkélne, 16 Gb. Qbittorrent kliens is kellene. Az Utorrentet lecseréltem én is, mikor gigabit lett. Valami komoly probléma van azzal a kliensel, totál lelassította a notimat, pedig nem egy rossz gép. 100% lemezhasználat volt többször is, volt, hogy le sem tudtam állítani, le kellett kapcsolnom a gépet.
Szóval Qbittorrentre szükséged lesz.
Vezetéken kapcsolódsz a routerhez?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Intruder2k5 #75741 üzenetére
Ah.
Ennyiért is számlázzák ki, ha úgy van, hogy cserélni kell 50 métert?
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...