Hirdetés
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- Mobil flották
- Macrodroid
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
Hirdetés
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Mobilarena
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
aerius66
csendes tag
Hello Mindenki!
Mivel a DIGI nem valami segítőkész és kifogytam az ötletekből, ezért hozzátok fordulok.
DIGI 100-as netem van 11 emeletes panelban, még nincs optikai bevezetve.Setup: Bejön a hálózati kábel a lakásba ajtó felett, majd onnan a falba elvezett kábelen keresztül az Edgerouter X-be, onnan pedig a PC-hez, amin Win 10 fut.
A probléma, hogy a ~10 MB/s-ből, ha 8-9-et tartom huzamosabb ideig, legyen az torrent vagy Steam-es letöltés, akkor 1-2 GB után garantáltan levág. Hívtam őket, mondták dugjam rá közvetlen gépre teszteljem egy napig, ugyanúgy jártam, 1 órán belül levágott kb. 20x.
Azt mondták megnézik, így is tettek, de "nem náluk van a hiba".
Ezt eljátszottam velük eddig 2x, más segítséget nem kaptam tőlük. Négy utcával odébb, ahol eddig laktam, ugyanezzel a felállással már 10 éve DIGI-t használtam minden probléma nélkül.Amit próbáltam:
- cseréltem hálózati kábeleket, kikerültem esetlegesen hibás kábeleket a lakásban, mint pl. ami a falban megy
- router firmware frissítés, teljes factory reset
- QoS gondoltam hátha, talán egy picit ritkított a szakadásokonSzemélyesen bementem vállvetés után ismét csak annyit kaptam, hogy "nem tudják mi a gond, nem náluk van a hiba".
Azt hiszem ennyi, más most nem jut eszembe infó. Kérlek segítsetek mielőtt kitépem a maradék hajamat is.
EDIT: Közben látom, így okos fejemmel visszaolvasva, hogy másoknál is problémás a helyzet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Plus 128GB Black ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- ÚJ HP 15-fc0555nh - 15,6"FHD - Ryzen 5-7520U - 8GB - 512GB SSD - Win10 - 2év garancia - MAGYAR
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Pro Max 512GB Natural Titanium ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- Iphone 14 pro max 256GB space black Vodafone függő
- Acer Nitro 5 AN515 - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-10300H - 8GB - 512GB SSD - RTX 3050 - Win11 - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen