Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mZoleee

    senior tag

    válasz DonMaster #73579 üzenetére

    Persze.. ezt írtuk nekik:

    Tisztelt DIGI!

    Kérem, hogy vizsgálják ki az alábbi panaszunkat. Szerződésszám: xxxxxx.
    A korábban meglévő szerződésünket 2019.02.06-án módosítottuk, mely 03.01-én lépett (volna) életbe.

    A váltás lényege az volt, hogy szerettünk volna DIGINet 500-as internetcsomagot.
    A garantált sávszélesség azonban jócskán a garantált sebesség alatt van!

    Hónapok teltek el, mire kiderült, hogy ezt nem tudják szolgáltatni, mivel vezetékes telefonunk is van (ugyanebben a szerződésben).

    Most ott tartunk hosszas egyeztetés, telefonálgatás, személyes ügyintézés után, hogy vagy a vezetékes telefonról, vagy a DIGINet 500-ról kellene lemondanunk.
    Illetve felajánlották a nomadikus szolgáltatást, de ez számunkra nem megfelelő.
    Miután nincs mód személyesen arra illetékes műszaki szakemberrel ezt a kérdést tisztázni, ezúton kérdezem: Hogy lenne lehetséges megtartani a vonalas telefonunkat, 500-as DIGINET mellet?

    Válaszukat nagyon várjuk!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák