Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Koccy

    csendes tag

    Nagyon hatékony a Digi ügyfélszolgálata :W :

    Tisztelt Digikábel!

    Szeretnék bejelenteni egy hibát, ami elképzelhető, hogy több
    előfizetőt is érinthet itt a környéken. Én konkrétan két esettel
    találkoztam. Saját lakhelyemen, Kiskunhalas Czuczor u. 9/A, valamint
    édesapámnál a Temető utcában.
    A probléma az, hogy mind a két házban fogható az előfizetésnek
    megfelelő digitális csatornák, kivéve a 730 Mhz-en találhatók. Ezen a
    frekvencián TV-k azt írják ki, hogy nincs jel. Kérem utána néznének
    hogy vajon Önöknél van a hiba? Ugyanez a probléma nincs jelen a
    felsővárosban a Vörösmarty utcában, ott jól fogható ez a frekvencia
    is.

    Lenne még egy kérdésem. A két nappal ezelőttre bejelentett három új
    csatorna (Film+ HD, Cool HD, RTLII HD) csúszás miatt még nem elérhető?
    Ha mégis elérhetőnek kellene lenniük, akkor két lehetőség van,
    biztosan meg tudják válaszolni melyik:

    -1:Ezek a csatornák is az említett 730 MHz-en foghatók,
    -2:Új frekvencián kezdték őket sugározni. A TV-m által régebben
    talált frekvenciák: 114,5; 121,5; 128,5; 362; 370; 378; 386; 722; 738;
    746; 754; 762; 770; 778; 786; 794

    Ezeket a frekvenciákat frissítettem, de teljes új keresést nem
    csináltam, mert akkor elállítódna a gondosan sorrendbe rakott
    csatornalistám. A honlapjukon meg még nincsen fenn a csatornalistában
    a három új csatorna, így nem tudom melyik frekvencián kellene keresni
    őket.

    Várom a válaszukat, és intézkedésüket.

    Köszönettel: Szurop Róbert

    Erre a válaszuk:

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Számlázási rendszerünk szerint ön nem rendelkezik a Digi kft-től bérelt
    vagy vásárolt SD vagy HD beltéri egységgel. Digitális adások minőségéért
    így nem tudunk felelősséget vállalni.

    Amennyiben a digitális adással kapcsolatos problémát szeretné
    kivizsgáltatni a fent megnevezett eszközök hiányában, akkor szerelő
    kollégát csak a kiszállási díj (2500Ft) megfizetése ellenében tudunk
    küldeni önhöz.

    Amennyiben bármilyen jellegű hibát tapasztal, kérjük hívjon minket a
    1272-es telefonszámon (munkatársaink a nap 24 órájában készséggel állnak
    rendelkezésére), vagy e-mailben a hibabejelento@digikabel.hu címen.

    Köszönjük együttműködését!

    Láttam másnak is baja volt a 730 MHz-el.

  • Koccy

    csendes tag

    A 3 új csatornát már megtaláltam, az ÁSZF pdf alapján, amit tegnap a google még nem talált, de azóta itt láttam hogy belinkeltétek. Így már csak a 730 MHz-el van bajom, ahhoz meg ki fogom hívni őket.

Új hozzászólás Aktív témák