- Android szakmai topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Realme GT 5G - versenyképes
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik! Ha más, de hasonló nevű szolgáltatásról szeretnél kérdezni, kérjük használd a megfelelő fórumot:
Digi Internet
Digi Mobil
Műholdas (tányéros, DVB-S) digiTV
Digitális Földfelszíni televízió (Mindig TV, DVB-T)
Új hozzászólás Aktív témák
-
TIT
veterán
válasz Con Troll #34224 üzenetére
Köszi sejtettem mert irreális,csak ez így kétértelmű ill.visszás mert ha pont emiatt nem váltok szolgáltatót akkor ez kiesés a diginek és látatlanba nem tudni mennyi munka.
Akkor le kéne írni az Ászf.-be így.
Nem néztem végig de facen is csak linkelgetik az Ászf.-et,a digi meg nem válaszol.
Neten is összevissza írnak mindent...valaki fizet valaki nem.[ Szerkesztve ]
-
-
Watt25
veterán
válasz Con Troll #35530 üzenetére
De abban igaza van, hogy ha egy digitális csatorna hangja rossz, akkor az valószínűleg nem a fogyasztó hibája. Lehet, hogy nem is a szolgáltatóé, mert ő is így kapja, de ez a hozzáállás akkor sem szép.
Meg persze valóban azt nem értem, hogy miért nehéz válaszolni a feltett kérdésre?Nálunk ugyan nincsen BBC Earth, de azért valakinek csak van az itt lévők között, nem? Valaki hallgassa már meg, én is kíváncsi vagyok...
Ehh... Most látom, hogy hozzánk is betették most már. (Aktiv1 előfizető vagyok.) Nálam is torz az angol hang. Érezhetően túl nagy a hangereje, ezért torz. Viszont szerintem nem közvetlenül a Digi hibája, szerintem ők a kábelre egy az egyben azt a digitális stream-et teszik rá, amit kapnak valahonnan. Persze jelezhetnék a forrásnak, hogy szar...[ Szerkesztve ]
Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
Watt25
veterán
válasz Con Troll #35535 üzenetére
Oké, legyen. A gond az, hogy van egy olyan érzésem, hogy ha valamelyikőtök (mert ugye most bebizonyosodott, hogy bárki bejelenthetné a hibát) kihívná őket, akár kifizetve a 2500Ft-ot, akkor valahogy lekoptatnák. Pl.: a külföldi hangsáv sincs a szerződésben, vagy egyszerűen azt mondanák, hogy ők nem hallják, hogy torz lenne, szerintük jó. Hallani valamit? Igen. Beszédnek tűnik? Igen. Nagyjából érthető? Igen. (Már annak, aki ért angolul.) Akkor jó, köszi a kiszállási díjat...
másrészt a DIGI miért válaszolta azt, hogy szolgáltatásminőségi hiba nincs.
Na, erről beszélek...[ Szerkesztve ]
Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
szabogabor10
veterán
válasz Con Troll #35535 üzenetére
Akkor se jó, mivel a weboldalon lévő infóknak kellene benne lenniük a szerződésben, vagy akkor úgy reklámozzák, hogy ennyi pénzért hivatalosan kapsz x analóg csatit. De ez így nagyon nem okés.
De kérdeznék is: Smart Cam-hez már jár az ingyenes digitális hibaelhárítás, vagy kizárólag az ócska beltérijükhöz?
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
Watt25
veterán
válasz Con Troll #35538 üzenetére
Egyébként lenne egy tök egyértelmű megoldása a dolognak. Szerelő visz magával egy agyonajnározott "sajátboxot", (mert "csakazajó", mindenki más hülye) és azzal megnézi. (Meghallgatja.) Én semmi esélyt nem látok rá, hogy azzal jó lenne...
Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
Flashget
félisten
válasz Con Troll #35548 üzenetére
vagy 1272 és élesítik amint a központban regisztrálrták a kihelyezett eszközt.
Ha ez reggel történt akkor már dél körül is lehet hívni őket, de délután szinte biztos.
Automatikusan meg lehet csak másnap élesedik a kártya..ezt csak a türelmetlenek miatt írtam.Realme GT Master Edition
-
szabogabor10
veterán
válasz Con Troll #35548 üzenetére
Na én délután fél 2 körül raktam be 2 hete a modult a tv-be (tisztán emlékszem), úgyhogy véletlenül sem eshettem bele a 2 aktiválási időszakba. Legalább emiatt nem csalódtam bennük.
unravel: véletlenül sem feltételezik azt, hogy esetleg valamit konyít a műszaki cuccokhoz a kedves ügyfél, és valóban a hálózatukkal / kábelezéssel van a gond?
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
-
mzso
veterán
válasz Con Troll #35530 üzenetére
"Akkor tényleg sokat értél el az alpári stílussal. "
Hát legalább továbbították a hibát az "illetékes munkatársaink felé".
Csak ezek az illetékesek a jelek szerint sz@rokrá semmittevők.Ha esetleg más is ránéz néha a BBC Earth-re nyugodtan jelentheti a diginek a torz hangot, hátha nagyobb szerencsével jár...
-
M_AND_Ms
addikt
válasz Con Troll #39790 üzenetére
Nyilván nem a szolgáltatóé ez igaz. De az is nyilvánvaló, hogy az ügyfél készülékéről véleményt kimondani a pult mögül a kis forgószéken segget növesztve nem lehet.
Én tudom, hogy még így is olcsó, meg értem én, hogy más szolgáltatónál folyamatosan átalányban kifizethetnénk a kiszállási díjakat, de legalább ezt a Digi is tudhatná és nem orbitális baromságokkal és egyértelműen nem bizonyítható állításokkal kellene az ügyféllel megértetni, hogy box nélkül nem foglalkoznak a digitális vétellel.
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
Kenderice
senior tag
válasz Con Troll #40084 üzenetére
Na persze.
Csakhogy analóg csomagra nem lehet előfizetni.
Egy tévés csomagjuk van és az digitális.
A szerződésben is az van.
Úgyhogy ha van is analóg szolgáltatáshoz ÁSZF, az a digitálisra nem vonatkozhat.
Ez miatt írtam az NMHH-nak. Digitális csatornákat kínálnak és nem azt adnak? Vagy náluk az analóg a fantázianeve a digitális?
Ez minimum megtévesztés vagy tisztességtelen magatartás.
Új hozzászólás Aktív témák
1. Olvasd el a téma összefoglalót!
2. Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik. Nem a műholdassal és nem az internet szolgáltatással.
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari