- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobilhasználat külföldön
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Mobilarena
Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik! Ha más, de hasonló nevű szolgáltatásról szeretnél kérdezni, kérjük használd a megfelelő fórumot:
Digi Internet
Digi Mobil
Műholdas (tányéros, DVB-S) digiTV
Digitális Földfelszíni televízió (Mindig TV, DVB-T)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#20221952
törölt tag
Hát igen, valóban lemaradt.
Az a baj, hogy itt vidéken a családi házas övezetben nincs lehetőség stabil szolgáltatásra, úgy tudom a Telekom hálózatánál heti szinten van kimaradás kábelszakadás, vagy műszaki berendezés meghibásodás miatt, ami nem igazán vonzó; a DIGI az optikai légkábel kiépítettsége szintén nem stabil, de - mint már mások ezt oly sokszor leírták nekem - olcsó és ez vigasztaljon az összes kellemetlenségért, amikor befizetem a számlát.
-
#20221952
törölt tag
válasz sityupityu #51876 üzenetére
Nem baj, engem ez nem zavar, sajnos már hozzászoktam, hogy itt az az általánosan elterjedt hozzáállás, hogy csak ne változzon semmi sem...
[ Szerkesztve ]
-
#20221952
törölt tag
válasz sityupityu #51880 üzenetére
Ne tartsd magadban, én mindig nyitott vagyok a konstruktív véleménycserére.
-
#20221952
törölt tag
válasz spilbi #52106 üzenetére
"Amit látok továbbá, hogy manuális keresésnél mutatja a meglévő, „megtalált” csatornák frekvenciáit, ezeket kiválasztva megjelenik egy mutató: „jelerősség: 100 %”. Ellenben amikor a hiányzó csatornák paramétereit írom be, ez a jelerősség mutató 0%-ra vált."
Na jó, de mennyi a jelminőség értéke (csak mert az a lényeg)?
-
#20221952
törölt tag
Sziasztok!
Érden folyamatosan szétesik az ATV és az ATV HD adások képe (más csatornánál is tapasztalom ezt), érdeklődöm, hogy más is tapasztal-e ilyet?
KissA1026
-
#20221952
törölt tag
Már megint igazad van, annyival egészíteném ki, hogy pdf-re én a Sumatra PDF alkalmazását ajánlom.
[ Szerkesztve ]
-
#20221952
törölt tag
válasz bksgbr #53094 üzenetére
Ez a részemről amolyan költői kérdés volt inkább.
Sohasem értettem, hogy a digitális kínálatban minek kell a csatornákat rendezni egy adott számozás szerint, amikor nem a felhasználó határozza ezt meg, hanem a szolgáltató, aki viszont ezt bármikor megváltoztathatja, törölhet csatornát, vagy újabbakkal bővítheti a kínálatot és akkor jön a csatornák újból történő rendezése. Arról meg nem is beszélve, hogy vannak olyan szolgáltató is, ahol csak szolgáltató által adott berendezéssel vehető a kínálat, ott aztán végképp nincs lehetőség az egyéni sorrendre. -
#20221952
törölt tag
válasz bksgbr #53096 üzenetére
Kérdés, hogy van-e értelme. Régebben én is vezettem egy táblázatot, ahol meg volt az, hogy melyik csatorna hányas vételi helyen kell, hogy legyen, aztán a digitális átállás után felhagytam ezzel, se kedvem, se időm, se energiám nincs erre.
Megjegyzem, a saját idős Szüleimnél, ahol nincs lehetőség a csatornák rendezésére, néhány hét múlva már nem is okozott gondot arra a csatornára váltani, amit nézni akarnak, sőt ma már ott tartunk, hogy ha említésre kerül valamelyik csatorna, akkor az nem a nevén, hanem a számán van említve (pl. 97).
-
#20221952
törölt tag
válasz Intruder2k5 #53252 üzenetére
Ezzel szenvedek napok óta, se a TV-n nem jó, se a box-on nem jó.
-
#20221952
törölt tag
válasz Luissimo #53270 üzenetére
Én egy elégedetlen DIGI előfizető vagyok, de a kábel tv szolgáltatás teljes + a DIGI saját filmcsatornája, kivéve a fizetős csatornákat (felnőtt + film), az Internet 1000/300 Mbit/s és van még a telefon is, de azt nem használom.
Ez Érd, családi házas övezet, de mint írtam nem vagyok vele megelégedve... -
#20221952
törölt tag
válasz Selynelar #53281 üzenetére
Érdekes, korábban egy Panasonic plazma HDReady tv-m volt és az öt év alatt volt Telekom (1 év), UPC (3 év) és DIGI (1,5 év) előfizetésem, de a digitális adás minősége botrányos sosem volt. Most sem az, de azért szerintem még van hova fejlődni. Most a Film+ csatornán egész tűrhető a John Wick: 2. felvonás című film, de a múltkor ugyanezen a csatornán a Csúcshatás című film botrányosan nézhetetlen volt.
Egyébként már megint az M1 HD Dolby Digital hangsávja hibás (brummog) és semmilyen tájékoztatás nincs, hogy tudnak róla, nem tudnak róla, központi hiba vagy sem...
Amúgy nagyon hiányolom a kínálatban már megtalálható csatornák HD verzióját, szerintem kutya kötelessége lenne a szolgáltatónak továbbítani a meglévő csatornák HD verzióját (a Spíler csatornák is megjelentek SD és HD verzióban és ez árat nem befolyásolta!!!)!
[ Szerkesztve ]
-
#20221952
törölt tag
válasz Selynelar #53284 üzenetére
Én nem mondtam azt, hogy az SD változatok kerüljenek ki a kínálatból, csupán azt, hogy a HD változatok is kerüljenek be, mert az senki sem vitathatja, hogy a HD változatnak sokkal jobb képe van. Ráadásul a DIGI kínálatában a legtöbb HD csatorna az saját csatorna, aminek nincs, vagy csak minimális költsége van a szolgáltató részére.
Az is jó lenne, ha az előfizetők szolidárisak lennének egymással és nem jelennének meg itt (sem) olyan megjegyzések, hogy "minek ez vagy az a csatorna, én csak ezt, vagy azt nézem, a többi nyugodtan törölhető". Ne legyünk már ennyire önzőek!
Az, hogy néha szétesik a kép a legrosszabb és legbosszantóbb hiba és bármi okozhatja. Elvileg az erősségnek fix, de nem feltétlenül maximális értéknek kellene lennie, a jelminőségnek a maximális 100% értéknek kellene lennie, a bithiba aránynak meg 0 értékűnek, csakhogy a különböző tv-k által mért értékek nem jelentenek semmit sem. Amikor még a Panasonic plazma tv-m volt, egyszerűen a VHF sávban található digitális adásoknál a jelerősség 100%, míg a jelminőség maximum 15% volt, míg az UHF sávban található digitális adásoknál a jelerősség és a jelminőség maximum 100% volt. A DIGI megoldása az volt, hogy csinált a kábelen egy osztást (a nem használt ágat egy lezáróval lezárta) és így a korábbi 15% jelminőség már 65%-ra változott, de nem volt stabil, szeles időben az összes csatorna szétesett, vagy nem is volt vehető.
El kezdtem utánajárni, hogy mit tudnék tenni az ügy érdekében és találtam az fix kábel tv jelcsillapítókat 6db, 10db, 16db, 20db csillapítással, de mivel nem tudtam, hogy melyik lenne a jó, azért megrendeltem mindegyiket. Közvetlenül összekötöttem a tv-t az ONT-vel úgy, hogy az ONT-re csatlakoztattam a legkisebb értékű csillapítót és néztem, hogy változik a jelminőség értéke a különböző csatornák esetén. A 6db használata pontosan ugyanazt az eredményt hozta, mint amit a DIGI a jelosztással adott, a 10db már jobb volt, 16db esetén már nagyon sok csatorna jelminősége fix 100% lett, de igazán jó csak 20db-vel lett, ekkor már minden csatorna 100% jelerősség, 100% jelminőség és 0 bithiba arányú lett, de szeles időben továbbra is voltak és vannak kockásodások és szétesések.
Most, hogy már a Samsung LED tv van, nincs szükségem egyik csillapítóra sem, mert csillapító nélkül is minden csatorna 100% jelminőségű, de van a DIGI-től kapott set top box eszközöm, amely jóval érzékenyebb a jel minőségére és amikor a set top box már küzd a jellel (kockásodás, szétesés), akkor a Samsung még simán hibamentes képet ad, viszont nincs olyan csillapítással, vagy csillapítás nélkül, hogy a bithiba arányom 0 lenne, 0 és 15 között ugrál.
[ Szerkesztve ]
-
#20221952
törölt tag
válasz Watt25 #53290 üzenetére
Oké, csak ez nem segít a szegény előfizetőnek.
Én is hiába látom a DIGI set top box eszközén a hibát, rögzíteni nem tudom, mert ha szétesik, akkor nem rögzít semmit sem, ha meg csak kockássá válik, akkor arra azt mondja a DIGI, hogy ennek bele kell férnie a tűréshatárba.
-
#20221952
törölt tag
válasz Watt25 #53287 üzenetére
Nem az IPTV merül fel, hanem az, hogy az engem érdeklő csatornák HD változata hol érhető el.
Mivel az utcában a ház előtt a Telekom is elérhető, ráadásul azok a HD csatornák is megtalálhatók a kínálatában, amik engem érdekelnének, így adja magát, hogy arra váltsak. Azonban semmiképpen sem szeretnék rosszabb minőséget, mint a mostani, viszont úgy tudom, hogy az Érden kiépített koax hálózat jóval rosszabb, mint a DIGI optikai hálózata, így nem merek váltani...
Új hozzászólás Aktív témák
1. Olvasd el a téma összefoglalót!
2. Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik. Nem a műholdassal és nem az internet szolgáltatással.
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
- XFX GTS RX 580 8GB OC - eladó!
- Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm, E-SIM, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S21+ 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beats Studio 3 Wireless /// Makulátlan Állapot // Számla + 6 Hónap Garancia
- 1More ComfoBuds Pro Vezeték nélküli fejhallgató ZAJSZŰRÉSSEL /// ÚJ // Számla + garancia