Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bizsu53

    csendes tag

    válasz fanofmanu #4658 üzenetére

    Szerintem keress más szolgáltatót. Nálunk januárban kötötték be 2 készülékre. a harmadikhoz már külön szerződés kellett. Dupla költség, dupla havi díj.
    Tegnap - nem először - nem volt semmi a TV-ken. Kiderült, most ez végleges állapot. Beszóltunk az " ÜGYELETES HIBABEJELENTÉS" című telefonra, ahol kiderült, hogy minden, csak nem ügyeletes. Sem szombaton, sem vasárnap nem jönnek ki. Majd hétfőn telefonálnak, hogy mikor.
    Telefonáltunk annak a szerelőnek, aki bekötötte. Szerinte a kutya megrágta - a tetőn - vagy valami történt, de csak nálunk lehet, mert NÁLA jó.
    Kérdéseim:
    - szerinted jóváírják a számlában a nem szolgáltatott szolgáltatást?
    - szerinted szolgáltató nem javít szombaton?
    - egyáltalán milyen szolgáltatás és mennyire digitális az a TV amelyik mekeg? Megáll a kép, szakaszos a hang, mindez műholdról.
    - ha reklámozni akarnád Őket, a saját lapjaikra csak a komplett személyes adataid kiadása után mehetsz fel.
    Nagyon lazák. Nem?
    Ebben az országban már mindenki szolgáltatónak mondhatja magát. Az is, aki a te 1 éves húségszerződésed, után úgy tesz rád, ahogy csak lehet.
    Ennyit a hazai versenyről. Rosszabb, mint amikor nyuszifül volt a TV-n.
    Most megyek kártyázni, sörözni, de ezt köszönöm a DIGI TV teljes SZOLGÁLTATÓ stábjának.
    Na sziasztok.

Új hozzászólás Aktív témák