Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vistaboy

    veterán

    Én is bejelentkezek, amint meg lehet venni, már hozom is.:P

    Ha tényleg a Diablo 2-höz fog hasonlítani, akkor még jobb lesz. Remélhetőleg mi oszthatjuk majd el szintlépéskor a pontjainkat és a skilleket is mi választhatjuk ki, mivel küzdünk, és mindhez lesz olyan cucc is, amivel ezt meg is tehetjük. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Hát, srácok, épp az imént néztem bele Rhykker videójába, aki megemlíti, amitől én legjobban tartok az új rész kapcsán, nevezetesen, hogy lesznek benne olyan részek, amit nem lehet szólózni. :((( Azt mondjuk még nem tudhatjuk, hogy ezek a "World Eventek" és "World Bossok" milyen sűrűn fognak előfordulni a játékban, de azt remélem, hogy nem lesz kötelező bennük részt venni. :N

    Most lehet, hogy páran megköveznek, de ha annyira elmennek az MMO irányába, hogy nem lehet végigmenni a sztori egyes elemein, vagy nem lehet megszerezni a legjobb cuccokat, csak akkor, ha csapatba verődünk, akkor szerintem én hagyni fogom a fenébe a játékot. Legalábbis addig, míg nem biztosítanak megfelelő feltételeket a szóló játékosoknak is. A Diablo III-at is csak azért játszom mind a mai napig, mert a szezont egyedül is le tudom tolni (Ok, tudom, egy csecsemő is letolja, de engem csak az érdekel, a Leaderboard tökre hidegen hagy). Bár mostanában, amikor csak egy extra portrékeretet tudok megszerezni, a többi már mind megvan, már elég unalmas...

    Viszont azt egyáltalán nem szeretném, ha menet közben csak úgy hipp-hopp, becsatlakoznának más játékosok is hozzám, csak mert épp van a közelben valami event, ami engem egyáltalán nem izgat (Ha nem tudom egyedül letolni, akkor nem is érdekel). Már a Diablo III-ban is kikapcsoltam azt a lehetőséget, hogy bárki becsatlakozhasson hozzám, mert borzasztóan zavar, ha átjáróháznak néznek. Egyedül akarok lenni és kész. Ha esetleg kell majd segítség, akkor szólok, de addig más csak ne járkáljon ki és be hozzám, mert kurvára nem csípem. :((

    A PvP meg végképp nem érdekel. :N Én nem Diablo MMO-t akarok, hanem Diablo Hack&Slash-t. :K Annak pedig az a lényege, hogy a saját tempómban haladok, bármikor abba tudom hagyni, amikor akarom, és akkor is tudok benne haladni, ha egyedül játszok, nem függök a többiektől. A legfontosabb pedig, hogy mindent (Ismétlem: MINDENT), ami szükséges ahhoz, hogy végigvigyem a játékot, meg tudjak szerezni EGYEDÜL, SZÓLÓBAN IS!

    Arról nem is beszélve, hogy majd megint akkor lesznek karbantartások a szerveren, mikor épp lenne időm játszani. :((( Úgyhogy most ez nagy aggodalommal töltött el, mert a grafika és a játékmenet jónak tűnik, az intró meghozta a kedvem, de ha MMO lesz, akkor köszi, de passzolok.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Sirandrish #321 üzenetére

    Reméljük, hogy igazad lesz. Mondjuk én úgy értettem a sztorit, hogy "endgame", mert már a harmadik részben sem jutottunk messzire a játékban csak a sztorival.

    Arra célzok, hogy ha lesznek benne szezonok, vagy megszerezhető reward-ok, akkor azt ne kössék ezekhez az eventekhez. Az is meg tudja majd őket szerezni, aki nem multizik. A többiek csak versenyezzenek, hogy ki végez előbb és ki jut feljebb, de amit - tárgyat, petet és hasonlót - meg lehet szerezni, azt meg lehessen egyedül is.

    (#322) Dr. Akula: Amíg nem kell csapatban lenni, addig nem zavar, a Diablo III is online játék, mégis egyedül játszom. De ha mondjuk lenne benne olyan megkötés, hogy pl. Primal Ancient cucc csak csapatban eshet, nos, szerintem már rég abbahagytam volna (Ez most csak egy példa volt, hogy tudjátok, mire értem).

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz warcat #324 üzenetére

    "-The entire game can be played completely solo."

    Ok, köszi, engem ez érdekelt csak. Viszont én senkit sem akarok látni, még a városokban sem, remélhetőleg ezt majd valahol be lehet állítani. Nem sértésnek szánom, csak nem szeretem, ha ott ugrabugrál mindenki az orrom előtt.

    Az néha mondjuk belefér, hogy - mint a WoW-ban -, a klántársakkal elmegyünk ilyen eventekre, viszont ha én nem akarok csapatban lenni, akkor más ne jöjjön be a játékomba, még úgy sem, hogy csak a karaktere szaladgál előttem. Elrontja a játékélményemet. :)

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    System Design in Diablo IV Part 1

    Van benne pár érdekes ötlet, viszont én továbbra is abban bízom, hogy egyedül is lehet majd érvényesülni, akár a World Bossok ellen is. Vagy ha azokhoz mindenképp partik kellenek, akkor valahogy oldják meg, miszerint ne kelljen tucatszor lenyomni, mire beadja azt, ami miatt megéri legyőzni. Ne az legyen, hogy vagy dobja a cuccot, amit akarsz, vagy nem, és ha kiesett, akkor meg törheted össze, olyan szar statok vannak rajta és kezdheted elölről.

    Ok, nyilván ebben is van némi kihívás, de részemről ezeket a partizós bossokat elég lesz egyszer kinyírni, annak fényében, milyen unalmasnak tűnt már az előzetes videón is. Majd kiderül, hogy megéri-e velük foglalkozni, vagy sem, mindenesetre abban bízok, hogy a Season Journey helyi megfelelőjében nem lesz kötelező majd multizni...

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Badlof2k #498 üzenetére

    Úgy értettem, hogy ha valaki egyedül akar játszani, akkor ne legyen kötelező neki megölnie egy ilyen dögöt, csak mert a Season Journey-hez (vagy annak megfelelőhöz a D4-ben, aminek a végén rewardokat kapsz) kelleni fog egy olyan achievement, ami ezzel kapcsolatos. Vagy ha már mégis, akkor legyen elég egyszer partizni, lenyomjuk a Bosst, utána megvan, ami kell és mehetünk vissza szólózni. Maximum egy negyed-fél órát esetleg egy-egy szezon során kibírok multiban, de ha többet is kell, akkor nálam kimarad.

    Arról nem is szólva, hogy miért kell egy játéknak, ami hivatalosan nem MMO, állandó netkapcsolat? Tudom, nyilván azért, hogy ne lehessen feltörni, meg a szociális szarságok miatt, mint a klán, meg ilyenek... de könyörgöm. Miért nem lehet egyedül offline módban játszhatóvá tenni, hogy akkor is működjön, ha gond van a szerverekkel? Az nem gond, ha az authentikáció miatt pár naponta be kellene jelentkezni, de legalább ne függjön már egy játék - ami nem MMO - valami távoli szerver elérhetőségétől...

    Egyébként meg mi a furcsa neked abban, hogy én nem szeretek multizni??? Úgy meglepődtél, mintha ez olyan szokatlan dolog lenne. Sokan nem szeretik - én kifejezetten utálom -, hogy MMO-t csináltak a Diablo franchise-ból. Az első két részt szénné játszottam, és a harmadikkal is végigtoltam az összes szezont, ám korábban sok reward-ot nem tudtam megszerezni, mivel ha nem álltam csapatba, szimplán nem tudtam annyi paragont összeszedni, amivel esélyem lett volna elérni ezeket az achievementeket (Akkoriban még a GR75 is komoly kihívás volt így nekem, hogy nem szerettem csapatban lenni).

    Amióta megerősítették a cuccokat annyira, hogy egyedül is simán le lehet tolni a Journey-t, manapság már egy pólyás is képes GR100-at menni. És még így is előfordul néha, hogy egy-egy achievement miatt (Két perces Rift) kénytelen vagyok segítséget kérni. És igen, ezt nem szívesen teszem. Természetesen szó sincs olyasmiről, hogy utálnám a többi játékost, vagy hasonló, egyszerűen utálok multizni, ennyi az egész. Emiatt tartok egy kicsit a D4-től is, hogy multi nélkül nem lehet majd elérni az endgame tartalmakat.

    Én teljesen egyedül akarok menni, a saját tempómban, még ha így akár ötször annyi ideig is eltart, mire letolom a szezont. Nekem nem sürgős, nem érdekel a Leaderboard, ahogy az sem, hogy meddig jutok el. Ami nekem tetszik, az a karakter fejlesztése, amíg képes leszek vele végigtolni a szezont, utána esetleg elmegyek GR100-ig, ha sikerül, de legtöbbször 90+-nál megállok, mert már szimplán nem esik jól úgy játszani, hogy órákig grindelsz, majd a végén nem kapsz semmit, ami akár 1%-kal is jobb, mint a meglévő cuccaid.

    Az augmentálás meg szimplán dögunalmas. Az még elmegy, hogy a karaktered által használt gemeket felhúzod addig, amíg eljutsz vele, de hogy mellette még minden cuccodra húzz fel egy másikat is, na, arra már nem tudom magam rávenni. Az a gond nekem, hogy GR100 fölött annyira lelassul a haladás, hogy nincs kedvem már tovább jutni.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Hunt3r22 #503 üzenetére

    Ok, rosszul fogalmaztam, nem úgy értettem, hogy azonnal adjon fullos cuccot és kész, hanem hogy azt a valamit (achievement, tárgy, mati, stb.) adja be elsőre, ami ahhoz kell, hogy haladhass tovább a Season Journey - vagy ami az helyett lesz - során.

    Persze nyilván dobnak majd olyan tárgyakat is, amik miatt megéri legyőzni őket, de ezek megléte ne legyen kötelező a Journey során. Ha Leaderboardhoz kell, akkor én megleszek nélkülük is, viszont ha enélkül nem léphetek be mondjuk egy olyan Dungeonba, amit teljesíteni kell a Season Journey-hez, akkor nekem szívás lesz...

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Vistaboy #508 üzenetére

    Na, egy kis aktuális adalék, hogy miért utálom én ezt a nagy online, meg multi-orientáltságot. Reggel, munkába indulás előtt lett volna egy kis időm játszani, hát mit ad isten, épp karbantartás volt, szerverek sikta... :((

    ...most hazajöttem melóból, megint lenne egy órám, erre már 15 perce ezt bámulom: :W

    És még csodálkoztok, hogy miért nem örülök neki, ha a D4 még ennél is multi-orientáltabb lesz??? :((( Mit érek vele, ha egyedül is végig lehetne tolni, de a szerverek miatt nem fogok tudni majd belépni??? :(((

    Emlékeztek még, mi volt a Diablo III rajtjánál??? Error 37... Error 3006...:W Na, remélem, hogy nem kell megint átélnem, amit akkor.

    Bocs a kirohanásért.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz warcat #541 üzenetére

    Ezzel a részével teljesen egyetértek, én sem szeretem a csalókat. De azt ne magyarázza be nekem senki - gondolok itt a játékok készítőire, akik a szervereket üzemeltetik -, hogy nem lehetne megoldani azt, miszerint aki egyedül akar játszani, annak folyton belépve kell lennie. Miért ne működhetne offline módban is a játék a karbantartások alatt???

    Elhiszem, hogy sokan nem képesek megérteni, hogy egy heti egyszeri-kétszeri, 1-2 órás karbantartás hogyan képes ennyi gondot okozni. Igaz, nekem sem lenne vele semmi gondom, ha nem kellene munkába mennem. Ha bármikor le tudnék elé ülni, mit számítana egy-két óra kiesés, van más dolgom is, amivel addig tudok foglalkozni... De amikor naponta összvissz van két órád, reggel 1, meg este 1, és pont ekkor van mindig a karbantartás, meg a szerverek is pont ekkor szarakodnak... na, az dühítő.

    Egyébként igen, részemről én vagyok a legjobban hibás, mert annak ellenére, hogy ez kurvára ki tud hozni a sodromból, mégis nagyon várom a Diablo IV-et, szerintem első napon meg is fogom venni. Nem tudok vele mit csinálni, nekem a Diablo mindig is erről szólt, hogy egyedül vagyok, az nem az én hibám, hogy mostanára ilyen gyarló, undorító lett a világ, hogy nem lehet tisztességesen játszani, mert mindenki azonnal csalni akar, amint erre lehetősége adódik. De pont ezért kellene különvenni a kettőt. Legyen egy Diablo játék, és mellé egy Diablo MMO is, azoknak, akik állandóan online akarnak lenni. Az egyszemélyes játékban mindenki úgy csal, ahogy akar, nem érdekel, csak én ne szívjak mindig az ilyenek miatt...

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Joezyka #580 üzenetére

    Amíg nincs hivatalos megjelenési dátum, maximum előrendelni lehet, de szerintem jelenleg felesleges ilyesmivel foglalkozni. Ha lesz is belőle dobozos változat, a CD Galaxis oldalán biztos jelezni fogják, ha elő lehet majd rendelni.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz wjbhbdux #603 üzenetére

    Na, akkor leshetnek, hogy megvegyem, ha nem lehet egérrel és billentyűvel játszani... :U

    A konzolok meg be-***censored***. :((( Mindent elcsesznek miattuk.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz savior #626 üzenetére

    Ezzel kapcsolatban én inkább abban reménykedem, hogy tényleg rendes kiegészítőkről beszéltek, nem pedig fizetős DLC-kről (Sajnos arra jóval nagyobb az esély), ugyanis olyan bővítményekért, mint amilyen a Reaper of Souls is volt a Diablo III-hoz, sokkal szívesebben kifizetek mondjuk 1-2 évenként akár 10-12K-t is, mint mondjuk félévente 15-20 EUR-t olyasmikért, mint a Necromancer DLC.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz reelc #630 üzenetére

    Ok, mostanában nem sok játékot vettem, mert szimplán nem volt olyan, ami érdekelt is, ezért kicsit le vagyok maradva árak terén. :)

    Akkor fogalmazzunk így: Ha egy über-állat-király játék lesz a Diablo IV, amivel én a saját meglátásom alapján el fogok tölteni legalább ugyanannyi időt, mint a Diablo III-mal, akkor akár 30K-t is kiadok érte, illetve ha két évente jön hozzá 20K-ért egy kiegészítő, amelyek tartalmilag legalább akkora bővülést hoznak, mint a Patch 2.0 és a RoS az eredeti játékhoz képest, akkor nem fogom rájuk sajnálni a pénzt.

    Viszont ha csak a sok fizetős DLC-t nyomják, ami kerül pl. 5-6K-ba, ebből évente lesz minimum kettő, és ha nem veszed meg mindet (vagy egyből 50K-ért a Season Pass-t), akkor az endgame tartalmak neked nem lesznek elérhetőek... - nos, ebben az esetben már az alapjátékot sem fogom megvenni.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz malystryx #647 üzenetére

    Én sem fogom nézni, mennyibe kerül, tutira megveszem, viszont azt elvárom, hogy legalább annyira kössön majd le, mint a Diablo III. Ha ennek az az ára, hogy várni kell pár évet, ám legyen, csak ne okozzon csalódást.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz shotika #652 üzenetére

    :)

    Bocsi, nálam másik ilyen unbox videó akkor nem volt, amiben ezt a szobort csomagolják ki - mondjuk nem kerestem -, viszont nem is a csaj miatt raktam be ide. :N :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz olymind1 #678 üzenetére

    Ez a Rogue szerintem sokkal jobban hasonlít a Demon Hunter-re, mint az Amazon-ra a Diablo II-ből. Kár, személy szerint én annak jobban örültem volna, mint távolsági (íjat használó) karakter. Mondjuk így sem néz ki rosszul, de akkor is... :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz wjbhbdux #782 üzenetére

    Na, kíváncsi leszek rá. :C

    Bár mostanában nincs sok szerencsém efféle tesztekbe bekerülni, de hátha. Mondjuk azt erősen remélem, hogy nem fog hasonlítani az Immortalra, mert az szégyen. Egyszer próbáltam ki a bétát, de nem estem tőle hasra, plusz amikor néztem a streamerek bemutatóit, ahol kiderült, mennyire Pay-To-Win rendszerre épül, inkább hagytam a fenébe. Ok, elsődlegesen mobilra készült, és Free To Play, de azért na... azért van egy határ, ez már a pofátlanság és a szemétség kategóriája. Ha a D4 is ilyen lesz, az egész Battle.net Klienst, az összes Diablo játékkal együtt azonnal törlöm a gépről és innentől bojkottálni fogom a Blizzardot a jövőben.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz savior #1019 üzenetére

    A mostani euró árfolyam mellett - ami előreláthatólag nem fog sokat javulni jövőre sem -, én látatlanban azt mondom, hogy az alapkiadás lesz 25K minimum, míg a Deluxe lesz akár 35-40 is, attól függően, hogy mennyi és milyen extra lesz mellé... Mondjuk én elő fogom rendelni, szóval nem dobozosan veszem majd, de attól nem lesz olcsóbb, erről gondoskodik az infláció és az adó...

    Persze ne legyen igazam, de sajnos ez a tendencia...

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Nekem is megjött az invite, kíváncsian várom. Remélem, hogy az ott tapasztaltak csak megerősítenek abban, hogy megéri előrendelni a játékot. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz savior #1095 üzenetére

    Nekem nem kérte PC-n, csak konzolon kell elvileg linkelni az accountot. PC-n csak be kell lépni a fiókodba és ott visszaigazolni a bétában való részvételedet, legalábbis nálam így volt.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz savior #1097 üzenetére

    Azt kiírta nekem is, de ha elolvasod az oldalon lévő szöveget, ott le van írva, hogy az account(ok) linkeléséhez csak akkor van szükség, ha konzolon akarsz bétázni. Ha PC-n szeretnél, akkor a "Battle.net PC" lehetőséget kell választani, majd szimplán belogolni, utána már jelentkeztél is.

    Egyébként azt is írják, hogy a konzolos béták tartalmazzák a PC-t is, szóval ha véletlenül konzolos bétát kérsz, akkor is tudsz játszani a PC verzióval. Viszont ebben az esetben már kell az account linkelés, hiszen konzolra kérted a bétát.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz aerosmith #1107 üzenetére

    Ha a PC-s bétára jelentkeztél, akkor nem, csak akkor, ha konzolon akarod kipróbálni. Ekkor linkelni kell a konzolos accountodat is. PC esetében ez nem kell.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz savior #1118 üzenetére

    Én is a fizetősre szavaznék, olyan értelemben, ha ingyenes lenne a játék és emiatt kénytelenek lennének PayToWin rendszert beletenni, hogy fenntartsák a működését.

    Akkor inkább legyen fizetős [Mármint egyszer megveszed és kész, havidíjat lehetőleg ne kérjenek érte], és aki akar, hadd vegyen hozzá extra cuccokat, amik a játékmenetet nem befolyásolják.

    Illetve az endgame tartalmak ne legyenek fizetősek, maximum ha kiegészítő vagy DLC jön, de az is csak akkor, ha érdemben ad hozzá tartalmat, és nem csak arról szól, hogy aki megveszi, az hamarabb fejlődik és/vagy jobb cuccokat kap.

    Szerintem olyan rendszer kellene, ami most van a Diablo III-ban. A szezonok és egyéb endgame tartalmak ingyenesek, az új pályák és karakterek pedig legyenek fizetősek, de akkor minimum olyan bővítést hozzanak, mint a Reaper of Souls és a Patch 2.0 volt annak idején a D3-ban.

    Aukciós Ház pedig nehogy legyen benne, mert akkor megint az lesz, mint a Diablo III esetén. A no-life kockáknak beválik, aki 7/24-ben tudja nyomni a játékot, de az alkalmi játékosok ne kerüljenek hátrányba azért, mert van életük.

    A lényeg: ne legyen kötelező a multi, azaz ne legyen benne olyasmi, amit egyedül nem tudsz megcsinálni. Vagy ha lesz mondjuk pár World Boss, amit csak csapattal lehet legyőzni, ok, legyen, de ne tegyék kötelezővé a szezonok alatt.

    Ja, és a legfontosabb: nem kérünk több Set Dungeont!!! Az egyetlen dolog, amit utálok jelenleg a Dio3-ban, hogy kötelező mindig egyet megcsinálni minden szezonban. Nem mondom, hogy nehezek, de én még mindig egyedül csak az Invokert tudom megcsinálni úgy, hogy elsőre (Max. 2.-ra) meglegyen a Mastery, és csak ezért kell mindig Crusaderrel kezdenem, amit pedig azért utálok, mert ha Demon Hunterrel kezdek, alig találok manókat, ám ha Crusival, szinte mindig bedob egy-két goblin pakkot, és több, mint a fele elmegy, mert egyszerre csak egyet tudok ütni... :P

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz rumkola #1130 üzenetére

    Ne legyen havidíjas, ez nem MMORPG. :((
    Arra ott a WoW.
    Ne csesszék el a Diablót, ahogy a BioWare is tette a K.O.T.O.R.-ral. :(((

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Hát, nem tudom, pár órányi játékot követően maga a környezet nagyon bejön, a grafika király, a küldetések és egyéb dolgok is változatosak, viszont engem személy szerint nagyon zavar, hogy inkább hasonlít egy MMORPG-re, mint a klasszikus Diablo-ra. Nagyon idegesítő, ahogy minden ilyen nyitott és folyton ott mászkálnak a játékosok a képernyőmön, mint a WoW-ban. Pláne, hogy ilyenkor erősen be is lagol a játék. Városban még so-so, de amikor küldizek és felbukkan valaki, teljesen kizökkenek... Nem tudom, engem nagyon zavar, hogy mások is vannak a képernyőn. Ha partiban lennénk, elmenne, de így nagyon idegesítő. Pedig valószínűleg ez lesz a véglegesben is. Márpedig ha MMORPG lesz és 7/24-ben kell nyomni, hogy lépést tarthassak a többiekkel, akkor részemről ez a játék kimarad.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz savior #1302 üzenetére

    Elméletileg a béta a kampány után játszódik, ide érkezik meg a főhős, miután végigvitte a sztorit. Az is elképzelhető, hogy a játék története más helyszíneken fog zajlani. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz atok666 #1309 üzenetére

    Lehet, mondjuk elég nagy terület, simán belefér. :)

    Nemrég World Boss Event volt, mondom, megnézem, hátha szerencsém lesz. 32-es szintű vagyok, ez 35+ Event, de végülis voltunk jó páran. Sikerült lenyomni, haltam vagy 20-szor, de végül kaptam egy jó cuccot, így megérte. Na, ez például egy jó dolog, ilyenkor jó a partizás. De sima küldiknél nem az. Különösen akkor, ha meglátsz egy manót, és mire odaérsz, más kifingatja... Szóval nem tudom... Amúgy marhára jó játék lenne, de amikor mások benne járkálnak a képernyőn, az nem valami jó.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz savior #1314 üzenetére

    Nekem igen, bár látszik, hogy még kiforratlan a rendszer, a cuccok sok bónuszt adnak ugyan, de elsőre komplikáltnak tűnik. Sokszor nehéz lemondani valamiről egy másik bónusz kedvéért, ami ugyanolyan fontos lenne, csak hát nem tudod egyszerre mindkettőt használni. A fő statok közül (STR, DEX, INT, stb.) ritkán kapsz a kasztodnak megfelelőt a cuccokra, amikor pedig megpróbáltam enchantolni, nem választhattam helyette DEX-et, ami Rogue-ként a legjobb lenne. Helyette más extrákat adott be. Viszont az jó, hogy lehet fejleszteni a cuccokat a kovácsnál, így ha találsz egy jobb tárgyat, sokáig jó hasznát veheted, ha feltuningolod.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz malystryx #1317 üzenetére

    A lapozófájlt akkor használja a Windows, ha megtelik a gépben lévő RAM, ez afféle virtuális memória. Ha azt mondja, hogy kevés a mérete, akkor vagy tele van a partíció, amin található, vagy meghaladja a maximális méretet. Az automata beállítás (hogy a rendszer kezelje) az csak arra való, hogy a fájl mérete folyton változik, amennyi kell, annyit foglal, de ez sokszor nagyon lelassítja a folyamatokat.

    Megoldás: Vagy szerezz be több RAM-ot (32 GB lassan már kell, pláne az ilyen Open World cuccokhoz), vagy állíts be jó nagy lapozófájlt (Úgy 20 GB-ot) még pluszba (lehetőleg SSD-re, de gondolom, azon van a rendszer,) és fix méretet adj meg neki (minimum és maximum érték ugyanaz, így nem változik a méret, gyorsabb lesz valamivel). De legjobban a memória bővítésével jársz.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz malacka87 #1332 üzenetére

    Igen, szerencsére egyedül is lehet haladni, ha nem így lenne, már rég hagytam volna a fenébe. Azzal sincs baj, hogy a városban látod a többieket, illetve ha a nagyobb World Eventeknél összegyűlik a nép. Ezek szépen megdobják a hangulatot, annak idején, amikor még aktívan WoW-oztam, ott is szerettem instázni és raid-elni. Csak idő hiányában nem tudtam lépést tartani a többiekkel, így abbahagytam. Ám a Diablo nem WoW, itt egyedül akarok lenni, ha mindenáron partizni, raidelni, eventezni és pvp-t akarnék, akkor nem hagytam volna abba a WoW-ot. Márpedig ha van dolog, amit utálok, az a PvP, remélem, hogy ez nem lesz kötelező, mert akkor tényleg nem fogok játszani vele.

    Itt viszont gyakorlatilag hátráltatnak a többi játékosok. Kezdve azzal, hogy az addig simán futó játék eléggé belagol, ha felbukkan valaki előttem. Plusz engem már eleve az is idegesít, hogy nyugisan elvagyok egy küldivel, erre rámhúzzák a mobokat, így kénytelen-kelletlen olyasmivel kell foglalkoznom, amit nem akarok. A legidegesítőbb pedig az, hogy direkt levadásszák előlem a manókat. Oké, mindenkinek külön loot van, így lopni nem lehet a másiktól, de azért ha megöli, mielőtt odaérek, nem kapok semmit.

    Ami idegesít még, azok a teljesen nyitott eventek, amikhez akarva-akaratlanul is csatlakozunk, ha a közelükbe megyünk. Például van egy küldi, amikor kísérni kell egy NPC-t, erre belefutunk egy eventbe, ami hullámokban szabadítja ránk az ellenfeleket. Ok, az NPC-t nem ölik meg, de azért idegesítő, hogy nem tudok haladni a küldivel, mert le kell állnom harcolni, és ezzel értékes perceket veszítek az időmből (nem mindenki ér rá fél napokat játszani).

    Ezeket az eventeket úgy kellett volna megcsinálni, hogy neked kelljen őket aktiválni, ha akarsz velük foglalkozni. Némelyiknél így is van, de a többség automatikusan belehúz a dolgokba. Oké, el is lehet távolodni, de például ha ugyanott van egy event, ahová az egyik küldetésed is szól, akkor addig nem tudsz foglalkozni a feladatoddal, amíg azt előbb meg nem csinálod. Ez pedig bosszantó. Pláne, hogy elég gyorsan respawnolnak a mobok, így ha huzamosabb időt kell az adott területen eltöltened, előfordulhat, hogy többször is meg kell csinálnod ugyanazt...

    Egyszóval: Ez a játék háromnegyed részben sajnos színtiszta MMORPG lesz, ahol a korábban már felvázolt célok érdekében mindennap be kell majd lépnünk a napi feladatok ellátásához, hogy ezzel olyan alapanyagokat/pénzt/pontokat, stb. kapjunk, amivel fejleszteni tudjuk a felszerelést. És ez magával vonja, hogy aki nem tud elég időt szánni a járékra, lemarad a többiektől, és ez igencsak azzal jár, hogy végül hagyja a fenébe, mint én a WoW-ot.

    Ami viszont pozitívum - hogy jót is írjak róla -, a maradék egynegyed rész, amit állítólag egyedül is meg lehet majd csinálni, viszonylag terjedelmes lesz. Azaz ha mindenféle klánolás és partizástól függetlenül el tudunk lenni vele több száz órát, akkor így is érdemes lesz megvenni a játékot. Viszont a bétából az még nem derül ki, hogy a kampány milyen hosszú lesz, illetve hogy a később érkező bővítmények (szezonok, DLC-k) mennyit adnak hozzá az egyjátékos részhez. Ha ezeket is le lehet egyedül tolni, és amennyiben a szóló játékosok nem szenvednek el jelentős hátrányt a lényeges feladatok megoldásában azokkal szemben, akik 7/24-ben partiznak, akkor még jó is lehet a végén. De ha csak úgy lehet majd a későbbiekben érkező bővítmények során érvényesülni, ha über cuccokat szerzel (amit egyedül szinte képtelenség), akkor csak azok fogják élvezni, akik MMO-t akarnak.

    Persze amennyiben ezeket a cuccokat megszerezhetjük a World Boss-októl is, vagy olyan helyekről, ahová elég egyszer csapatba verődve lemenni, akkor semmi gond. De ha rendszeresen végig kell grindelni a helyeket, hogy majd egy ezrednyi százalék eséllyel dob valamit a végső Boss, na, az részemről felejtős lesz.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz malacka87 #1339 üzenetére

    Igen, a D3-ban is farmolni kell, de ott csak akkor muszáj naponta sokat játszanod, ha fel akarsz kerülni a Leaderboardra. Persze partiban sokkal gyorsabb a fejlődés, tehát aki jó eredményt akar, annak kemény csapatos grindelés az egész.

    Viszont akit hozzám hasonlóan nem érdekel a ranglétra, egyedül is végig tudja játszani a Season journey-t. Igaz, sokkal nehezebb így, több hetet is igénybe vehet, viszont nem kell annyit farmolni, elég addig, hogy meglegyen és kész.

    Ami a lényeg: nem kell partizni, ha nem akarsz, kicsit lassabban és nehezebben, de így is meg tudod szerezni a jutalmakat. Nem kerülsz hátrányba. Viszont ha a Diablo IV erősen fog építeni a többjátékos módokra (jelenleg úgy fest), akkor egyedül képtelen leszel megszerezni azokat a cuccokat, amik nélkül egy később érkező tartalmi bővítményben nem sok esélyed lesz boldogulni.

    De majd még elválik. Amit eddig láttam a bétából, az alapján tetszik. Amúgy már többször jeleztem vissza, textúrahibákat, bugos cuccom is van, amit nem tudok kinyitni, szóval jelenteni szoktam. És sima feedback-kel azt is megírtam, hogy jó lenne egy kicsit kevesebb MMO, és több Diablo a későbbi tartalmakban.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Vistaboy #1340 üzenetére

    Bár kétlem, hogy egy ember véleménye sokat számít, de azért megírtam az egyik bugreport végére utóiratként, hogy valószínűleg többen is azt szeretnék, ha a végleges játékban ki lehetne választani egyszemélyes módot, mint ahogy a Diablo III-ban is van (Private Game).

    Itt pedig ne lássuk a többieket, csak ha csapatban vagyunk velük, és meg tudjuk állítani a játékot menet közben is, anélkül, hogy vissza kellene teleportálnunk a városba. Ezek fontos apróságok. És hogy mindenképp külön választható legyen a PvP és PvE, ha valaki nem akar harcolni a többiekkel, akkor azok ne tudják őt abajgatni.

    Kíváncsi vagyok, de szerintem ha olvassák, akkor sem válaszolnak rá.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz D4v3 #1352 üzenetére

    "De szerintem az end game nem feltétlenül az open worldben fog történni."

    Van rá esély, hogy a kampány és az endgame is ugyanazokon a területeken fog játszódni, mint a jelenlegi béta, de legalábbis részben. Ugyanis épp ma reggel találtam egy olyan dungeon-t, ami teljesen üres és az első pár teremből nem tudtam sehogy továbbmenni. Rákérdeztem a Trade chaten, és azt írták a többiek, hogy az a helyszín a kampánynak lesz a része, ezért a mostani bétában még nem elérhető. Vagyis a fő sztori is itt lesz majd, ezek a térképek pedig totál nyitottak. Elképzelhető tehát, hogy te később kezded a játékot, vagy lassabban haladsz, és mire ideérsz a küldivell, addig sokan fognak erre mászkálni, azaz valószínűleg az összes térkép nyitott lesz a játékban.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Vistaboy #1354 üzenetére

    Ja, a dungeonok és egyéb helyszínek valószínűleg nem lesznek teljesen nyitottak, elvégre akkor bárki bejöhetne, ha valaki megnyitja őket, még azok is, akiknek meg sincs a küldi. Szerintem úgy lesz, mint bármelyik másik MMORPG-ben szokott lenni: maga a világ nyitott lesz, a dungeonok és egyéb helyszínek pedig nem. Viszont ha a fő küldetések is itt lesznek, akkor először még valószínűleg nem lesznek aktívak a térképek, ahogy haladunk előre, úgy nyílnak meg. De ez szintén így van máshol is, nem lesz újdonság. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz D4v3 #1361 üzenetére

    Én Butcher Demon-nal már vagy hatszor találkoztam idáig, nem csak egy van belőle, ezt már a Diablo III során, miután legyőzzük, Cain is elmondja, hogy tucatjával hemzsegnek ezek a lények a Pokolban. A Diablo III-ban főellenfél volt, itt csak MiniBoss, amivel szinte bárhol összefuthatsz.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Hát, nem tudom, hogy én vagyok ennyire béna, vagy tényleg csapattal kell idejönni, de komolyan megakadtam. 50-es szinten nem tudom megcsinálni a küldit, ami feloldja a Nightmare nehézséget. És már jobb cuccot sem találok, még a World Bossok is olyanokat dobnak, ami legtöbbször kuka. Nem tudom. Amúgy meg aki kitalálta, hogy a gyógyitalok fejlesztéséhez milyen alapanyagok kellenek, eléggé bénán oldotta meg. Gyakorlatilag még most sem tudom a 30-as potit megcsinálni, mert olyan ritkán esik a mati, ami kell, hogy 50-es szinten sincs még belőle 5 darabom. Így meg szar, alig gyógyít valamit a cucc.

    Ahogy haladok előre, egyre inkább világossá válik, hogy ez egy kőkemény MMORPG lesz, amiben csak azért vannak a Diablo-ban látott dolgok, hogy el tudják adni Diablo IV-ként, máskülönben lehetne WoW 2 is akár. Kezdetben még elvoltam egyedül, de ahogy haladok előre, egyre nehezebb boldogulni. Lehet persze, hogy csak én vagyok béna hozzá, elszoktam már attól, hogy MMO-val játszok. Egyébként az enchant, ami eddig a legfontosabb volt, olyan szar lett, hogy az csak na. Alig ad fő statot, minden irtózatosan drága, itt nem kapunk olyan sok aranyat, mint a Diablo III-ban, én gyakorlatilag mindig pénzszűkében vagyok. Nem mintha gond lenne, ki kell tapasztalni, de azért idegesítő, hogy minden van a cuccaimon, csak DEX nincs, ami Rogue-ként pedig a legfontosabb lenne.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz rumkola #1380 üzenetére

    Nem tudom, akkor én vagyok béna. Mondjuk szerintem azzal baszom el, hogy amint találok egy jobb cuccot, mindig maximumra fejlesztem, és ha ad valami extra skillt, azt is kicserélem arra, amit addig használtam. És ez sajnos nem mindig jön be, néha muszáj visszarakni a régi cuccot, mert a másik skill nem tetszik annyira, mint az előző. És azért nincs pénzem sem, mert sok pontot váltok vissza, és sokat fejlesztek.

    Viszont az enchantolás el lett rontva szerintem. Nagyon kevés opciót ajánl fel, és ami a legrosszabb, hogy ami a legfontosabb lenne, azaz a fő stat növelése (DEX), azt alig akarja beadni. Nemrég esett egy frankó kesztyű, király statokkal, jó skillel, viszont INT volt rajta, és azóta sem sikerült átpörgetnem DEX-re, pedig már tucatszor próbáltam. Minden szart bead, csak DEX-et nem. Ha néha ad is statot, az is vagy STR, vagy INT, mindegy, csak nehogy DEX legyen... vagy szimplán csak nincs szerencsém. :P

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz malacka87 #1413 üzenetére

    Időközben én is rájöttem. Így viszont elég katyvasz az egész, mert az oké, hogy végre nem csak egy statot kell nyomni, de akkor ha találsz egy jó DEX-es cuccot, ami megdobja a sebzésedet, azért nem fogod felvenni, mert a jelenlegi ad pl. +5 INT-et, és ha az elveszik, deaktiválódik egy jobb bónusz? :U

    Szerintem ez már egy picit bonyolult, de lehet, hogy csak meg kell szokni. Amúgy ha már a Glyph-eknél tartunk, a jobb alsó sarokban lévő cuccokat hová kell helyezni, hogy aktiválódjanak? Csak annyit ír, hogy fogd meg és rakd be az aktiváláshoz, de hova? A paragon táblára nem tudom, más meg nincs itt... :F

    Ejj... túl sokat játszottam a Diablo III-mal, ennek már semmi köze ahhoz, minden teljesen más, el kell felejteni a régi beidegződéseket. :U

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz rumkola #1418 üzenetére

    Ne is emlegesd. Én 51-es szintű vagyok, és emiatt nem tudom fejleszteni a potit, még most is csak 4 darab esett belőle. Elvileg vadállatokból (medve, vaddisznó, stb.) és vérfarkasokból kellene esnie, de olyan ritkán kapok, hogy már nem tudom, hol keressem. Tegnap egy vaddisznóból esett egy, annak idején egy tüskét köpködő sünből, meg medvéből, ha jól emlékszem.

    Azelőtt meg az egyik virággal kínlódtam, mindent találtam, csak azt nem, ami kellett. Mikor megnéztem, hol lehet találni, csak annyit írt, hogy "szinte bárhol". Kösz, ezzel kisegítettél, mondtam. :) Persze, amint meglett a gyógyital fejlesztéséhez kellő mennyiség, utána már tucatjával találtam. Szerintem ezzel is így leszünk. :U

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Ez annyira tipikus. Eddig egyszer sem volt DC, amióta elindult a béta, de most, hogy a hosszú hétvége miatt egy kicsit előbb jutottam a gép elé, egyből kivágott. Ráadásul amikor megpróbáltam újracsatlakozni, kiírta, hogy az accountom zárolva van, pár perc múlva próbáljam meg újra.

    Ezért utálom annyira az online játékokat. Se Pause, se Private Game, és amint kicsit szarakodik a szerver, egyből játszhatatlan lesz. Oké, béta, ilyesmi benne van, de akkor is idegesítő.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Vistaboy #1424 üzenetére

    Na, 52-es szinten sikerült végre feloldani a Nightmare fokozatot. Megmondom őszintén, nem vagyok hanyatt esve a változástól. Az ellenfelek erősebbek, az mindjárt látszik, de nem lesz sokkal több a loot, legalábbis ugyanolyan szar cuccok esnek, amik nem jók semmire. Ráadásul a térképen már majdnem minden felvehető küldetést megcsináltam, már csak ezek az ismétlődő feladatok vannak, amik MMORPG-kben szoktak lenni, de már kezdenek unalmassá válni.

    Ráadásul továbbra sem értem, mi szükség volt ennyire megkeverni a Paragon rendszert. A Skillfa még csak-csak, de ami utána van, az szerintem akkora baromság, hogy nem igaz. Ennél még a régi paragon rendszer is jobb volt, ami a DIablo III-ban volt. Ott legalább tudtad, hogy ha hozzáadtál egy pontot a DEX-hez, nőtt a sebzésed. Minden ponttal erősödtél. Itt meg csak pakolod, pakolod, de értelme nincs, mert egyik sem aktív, ha nincs meg a kellő mennyiségű stat mindenből, ami eleve hülyeség.

    Kövezzetek meg, de ez már nekem magas. Lehet, hogy én lettem túl hülye hozzá, de ez a rendszer számomra teljesen érthetetlen és átláthatatlan. Pedig azt hittem, hogy a Baldur's Gate után már nem okoz gondot egy szerepjáték sem, de ezek szerint megöregedtem. Még a Witcher-nél sem volt semmi gond, pedig ott is figyelni kell sokmindenre... De itt...

    Nem tudom. Nem értem. Én, aki több ezernyi órát játszottam a Diablo III-mal, most odáig jutottam, hogy kezd túl érthetetlen és unalmas lenni számomra ez a játék. Nem tudom, miért, de egyszerűen egyre kevésbé tudok eligazodni rajta. Kezdetben még jó volt, megvolt a feeling, hogy haladok, de most már egyre unalmasabb. Ráadásul a térképen sincs már semmi felfedezni való, új küldetéseket nem kapok, mindenhol csak az unalmas napi grindelő feladatok, aminek a végén elmegyünk a fához, hogy kapjunk valami jót, de legtöbbször úgyis csak valami betörni való szemét esik...

    Nagyon örülök, hogy bejutottam a bétába. :K Sikeresen meggyőztek arról, hogy a Diablo IV nekem már kimarad. Ez minden lesz, csak nem Diablo. A grafika szép, jó érzés viszontlátni a régi helyszíneket, de ez minden, ami jó benne, meg esetleg a Dungeon-ok. De azok is csak elsőre, amikor még friss az élmény.

    Nem tudom... próbálkozok még pár napig, de úgy érzem, ezzel egy korszak lezárult. Kiöregedtem. :U

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz gainwardgs #1427 üzenetére

    A grafikával nincs gond, simán megy fullon 4K-ban, eléggé részletes és néhol kegyetlenül darkos. Mondjuk a RayTracing-et még nem próbáltam, de sokan mondják, hogy nem működik tökéletesen.

    Amúgy még arra kíváncsi vagyok, mekkora lesz a kampány, mert ha ennyi lesz az endgame, ami a bétában benne van, akkor nagyon hamar rá fogunk unni. Na jó, aki szeret MMO-val játszani, az nem hiszem, de mi, akik nem, szerintem pár hét alatt hagyjuk a fenébe.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz gainwardgs #1429 üzenetére

    Nem mértem. 60 FPS biztos megvan, nekem annyit tud csak a monitor, vsync is be van lőve, mondjuk én még az 50-et is folytonosnak érzem, nem játszok online FPS-ekkel, hogy kelljen a 120+ képkocka...

    De 40-nél már azért látom, hogy riceg. Az már nekem is kevés. :)

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Vieras #1442 üzenetére

    Értem én, és elfogadom, nem az volt a célom a fentiekkel, hogy lehúzzam a játékot, pusztán csak azt ismertem be, hogy nekem ez az új rendszer nem tetszik, mert túl sok mindenre kell benne figyelni, számomra ez így már túl bonyolult.

    A skill fa még tetszik, odáig teljes mértékben meg voltam elégedve a fejlődéssel, azokon láttam, hogy melyik mit ad és hogyan módosul a statisztikám, ha fejlesztem őket. De a paragon tábla nekem már túlságosan is komplikált. Én nem akarok állandóan azon agyalni, hogy ha végre találok egy jó gatyát, ami DEX-et ad és érezhetően megnő tőle a sebzésem, akkor még arra is külön figyeljek, hogy ha a jelenlegi nacim INT-es bónuszát le akarom cserélni, akkor a paragon táblán esetleg deaktiválok egy glyph-et, ami eddig úgy adott jobb dolgot, hogy fogalmam sem volt róla. Nem akarom állandóan mikro-menedzsmentelni a dolgokat, én már kiöregedtem ebből, nekem a régi szerepjátékos formulák jönnek be, ahol igenis az számít, milyen statokat fejlesztesz.

    A Diablo III paragon rendszerét csak azért hoztam fel példaként, mert azt még valahogy értem, annak ellenére, hogy én sem tartom jónak a jelenlegi formájában. Én a régi D&D alapú rendszert szeretem, ahol igenis az számít, hogyan fejleszted a képességeidet és tulajdonságaidat. Ott nem lehet mindent kimaxolni, meg kell gondolni, mit mire teszel és igencsak pazarlás lenne 10 (0) fölé vinni olyan statot, amire nincs szükséged. Viszont a fő statot fel kell tornászni 20 (+5) fölé, máskülönben nem fogod tudni használni a jobb felszereléseket. Mondjuk én eleve azt is hiányolom, hogy szintlépéskor nem lehet stat-pontokat szétosztani.

    Egyre több pont kell egy-egy lépéshez, és igenis ezeken és a cuccaidon múlik a harc végkimenetele, mindig is ezek határozták meg a fejlődést és a sikeres harcot, nem holmi előre definiált paragon-tábla, amit lépésről-lépésre kell követni. Rugóként például erőre egyáltalán nem is lenne szükséged, kezdésnek bőven elég STR 8 (-1), mert harcban sokkal többet érsz a DEX 14 (+2) helyett DEX 15 (+2) növelésével, mintha adnál két extra pontot az erőre. Itt pedig ha rugóként nem hordasz erőt adó cuccot, akkor nem oldódik fel a paragon glyph. Ok, lehet, hogy a D4-ben így jobban jársz, én csak azt mondom, hogy nem ehhez vagyok szokva, így idegen és érthetetlen (illogikus) számomra ez a rendszer. :U

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz atok666 #1433 üzenetére

    Igen, teljesen igazad van, neked is és mindenki másnak, aki ezt mondja. Nekem mondjuk már eleve attól fogva nem tetszik, hogy láthatóan MMORPG lesz, de így, hogy még a fejlődési rendszert is így összekutyulták, részemről ez most kimarad.

    #1436 malacka87: Mint mondtam, a Diablo III Paragon rendszerének sincs sok értelme, viszont ott legalább tudod, hogy ha fejleszted a DEX-et, akkor nő a DMG, jobban tudsz haladni. Itt pedig figyelj oda mindenre, nyálazd át a cuccokat és a skilleket, hogy melyik a jobb, nehogy DEX-et adjon valamelyik, mert akkor hiányozni fog pár pont INT az egyik glyph-hez és elveszik a bónusz... Nekem ez így már nagyon bonyolult, ezért részemről törlöm is az egészet, inkább előveszem a Witcher 3-at. Ott is sokmindenre kellett figyelni, de abban legalább van logika, nem úgy, mint itt... Ja, és az SINGLE!!!!! :)

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Ellia #1447 üzenetére

    Ha valóban lesz benne Solo mód, ahol egyetlen másik játékost sem látok a képernyőn (Csak akkor, ha csapatban vagyunk), illetve nem lesznek benne ezek a hülye zónás küldetések és eventek, amik megzavarnak küldizés közben, illetve lesz Pause, akkor oké, talán adok neki egy esélyt. Megpróbálom valahogy megérteni ezt a rendszert, de így egyelőre nekem sok egyszerre.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Jó reggelt.

    Nos, először is egy bocsánatkérést engedjetek meg a tegnapi kirohanásom miatt. :R :B

    Elsőre nem egészen értettem, hogy a fenébe működhet jól egy olyan Paragon rendszer, ahol egy Glyph bónuszához (ami DEX és Ranged DMG), olyan sok INT és STR kell, ezért kritizáltam annyira. Időközben sikerült végigvinnem pár Nightmare Dungeon-t, és vagy egy tucatnyi Glyph esett, amik között végre olyan is van, amihez DEX kell, és nagyon jó sebzési és védelmi bónuszt ad, ha távolsági fegyvert használok (Ranger, ha jól tudom, ez a neve).

    Így már egy fokkal jobb, máris érezhetően jobban haladok, egyedül csak azt sajnálom, hogy a paragon táblán egyelőre csak egy ilyen Glyph-et rakhatok be. Ok, később lesz több is, és a Nightmare Dungeon végén lehet fejleszteni a Glyph-eket, így nő a bónusz rádiuszuk és erejük, szóval kezd alakulni végre a kép. :K

    Közben arra is rájöttem, hogy a pontokat ki-be lehet pakolni, így mindig át lehet alakítani a Paragon táblát úgy, hogy passzoljon a Glyph-ekhez. Mondjuk ahogy nézem, a statok közül mindegyik ad valamit, ami jól jön bármilyen kasztnak, szerintem direkt oldották meg így, mert egyrészt növekszik az újrajátszási faktor, másrészt ad némi változatosságot. :)

    Ami viszont továbbra sem tetszik benne, hogy ennyire MMORPG lesz a Diablo IV. Mindig is utáltam, ha nem tudtam a saját tempómban, nyugodtan haladni a küldetésekkel. Remélem, hogy a kampány kárpótol majd érte, mert én sokkal jobban szeretem az NPC-k küldetéseit végigcsinálni, mint napról-napra ismételgetni az unalmas feladatokat. Amiket ráadásul a többiek is csinálnak, és rittig mindig akkor jön oda valaki, ha épp nagy nehezen sikerül találnom egy manót (Nightmare szinten még eddig egy sem volt, gyanítom, hogy az über playerek már kiirtották őket).

    Szóval revideálom az álláspontomat, miszerint szar a Paragon rendszer, viszont maga a játék ettől még nem lett jobb, legalábbis addig, amíg full MMORPG lesz az egész. Mert annak nem sok értelme van, hogy elvileg egyedül vagy, mégis ott futkosnak a többiek, kiirtják előlem a manókat, rámhúzzák a mobokat, aktiválják az eventeket, amikből én szeretnék kimaradni, szóval mindig meggátolnak abban, amit épp csinálni akarok...

    Mindegy, azért el lehet játszogatni így is vele, de remélhetőleg az Open Beta alatt végre lesz kampány mód is (még ha nem is a teljes), és akkor végre kipróbálhatom a normális, egyszemélyes, küldetés-alapú játékot, amilyennek kellett volna lennie a Diablo-nak.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Bazsi1987 #1461 üzenetére

    Nincs semmi bajom azzal, hogy a Diablo IV-be behozták az MMORPG-elemeket, elvégre már a Diablo III-ban is voltak klánok, chat, partizás, stb. Néha kell, mint például a World Bossok és nagyobb eventek esetében. A bétában már én is részt vettem pár ilyen eseményen és tényleg szuper, ráadásul jó cuccokat lehet bennük szerezni.

    Ami viszont igenis zavar, hogy ezt rá akarják erőltetni azokra is, akik eddig kifejezetten CSAK AZÉRT játszottak a Diablo-val, mert az NEM EGY MMORPG. :U Tetszik érteni? Már az is épp eléggé zavaró, hogy manapság mindennek mindig online kell lennie, és amint elmegy egy pillanatra a net, vagy szarakodik a szerver, egyből játszhatatlanná válik minden.

    A Diablo III pedig azért volt bukás a kezdetekben, mivel ha jobb cuccot akartál, magasabb szinten kellett játszani, a magasabb szinthez viszont jobb cuccok kellettek. (22-es csapdája.) A RMAH (Valódi Pénzes Aukciós Ház), ahol kemény Eurókért árulták a jobb cuccokat, az okozta a játék bukását, pedig a készítők direkt ezért csinálták meg úgy, ahogy volt (Elárulom: minden egyes tranzakcióról leszedték a sápot, azaz nyerészkedtek rajta). Később belátták, hogy így nem fog senki játszani vele, így kiadták a Patch 2.0-t, ami helyrerakta a dolgokat, a RMAH-t pedig bezárták. Innentől fogva mind a mai napig sokan játszanak vele, úgyhogy mindennek lehet hívni, csak bukásnak nem.

    Vegyünk egy konkrét példát: K.O.T.O.R. (Knights of the Old Republic). Mai napig az egyik legjobb (ha nem a legjobb) Star Wars szerepjáték. Milliók várták a harmadik részét, amit végül bejelentettek, később pedig kiderült róla, hogy egy MMO lesz, Old Republic néven, amit a készítők K.O.T.O.R. 3-ként hirdettek, mert a nevével akarták eladni a játékot. Nézd meg, hogy hová jutott. Gyakorlatilag senki sem játszik vele, mert a rajongók java nem egy MMORPG-t akart, hanem "A" K.O.T.O.R. 3-at. A kettő pedig nem ugyanaz. Szintúgy, mint most a Diablo IV. Ez egy MMORPG, amit a Diablo IV névvel akarnak eladni. Lehet, hogy mostanra változott a világ, a mai játékosoknak jobban bejön az MMO, mint a Solo Play, de azért vannak még régebbi rajongók, és rájuk is kellene gondolni.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

Új hozzászólás Aktív témák