Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    veterán

    válasz malystryx #275 üzenetére

    Mert a Diablo 3-at bukásként könyvelte el a cég.
    Ne azt nézd, hány milliót adtak el belőle gyorsan, hanem azt, hogy az aukciós ház lett volna ami minden negyedévben hozza a pénzt, akár 2 évvel a megjelenés után is. Úgy érezte a cég, hogy már nem is a játék érdekel sokakat, hanem a kereskedés, ezért kivették.
    Így megszűnt a folyamatos bevétel forrás. Azt ne feledd, azóta több mindent kiadtak, a bukottal egy ideig nem foglalkoztak. Majd igen, majd kukázták, stb. amit korábban írtam. Irányváltások, stb. Egy AAA játék fejlesztése olyan 4 év körül szokott lenni, úgy tudom.
    Szóval újra ki kellett találniuk mindent (persze a meglévő dolgokat felhasználva. Átdesigneolni mindent, stb.), betanulni az új enginet (azt nem tudom, házon belül készült-e), ahogy szó volt róla máshonnan is irányítottak ide idén embereket.

    Megfogják várni a Diablot, mert ez a műfajteremtő széria, és szinte mindenkit érdekel mit alkot a Blizz. Amire kijön, a PoE lesz az egyetlen említésre méltó a piacon.
    A Blizzcon jó reklám, nézd meg az oldalakat, videósokat, meddig "lesznek el" a mostani infókkal!
    Én szoktam nézni az izometrikus ARPG-ket, mennyire értékelik őket az emberek és Steam játékosszám alapján hányan játsszák 1 év elteltével, hogy sikerült, mik jönnek mostanában... szóval hidd el, hogy az egyetlen értelmes megjelenés a Diablo 3/PoE utánról a Grim Dawn volt 2016 februárjában. Most éppen 4700 ember tolja Steamen, semelyik másikat nem játsszák ennyien. A PoE más tészta az üzleti modellje miatt. Tudom a GD sem jön be mindenkinek, mert olyan játék nincs, de ezt így elhiheted. Szóval a GD egy 12 fős indie csapat sikere, nemsokára elmondják mi a tervük a játékkal (hagyományos üzleti modell, alap+kieg+kieg). Szeretnének most már mást csinálni, mire kijön a Diablo 4 akkor lesz mondjuk 5,5 éves a játék, ha csak tartalmi patchek lesznek hozzá addigra akkor is meglesz a bázisa. A játék jó, nem siettet szezon, jó egyedül játszani, sűrűn akciózzák - így teremti meg a bázist a kieg vásárlóknak is.
    (Ellenpélda pl.: Pagan Online. Most múlt 2 hónapos, és a mai csúcs 134 fő.)

    Emellett ha egy játék nem tud új vásárlókat szerezni, mit ér? Mert igaz, hogy a Diablo játéksorozat, de az új embereket is be kell vonzania. Miért ne tenné? Őket nem érdekelné egy véres-kaszabolós játék?

    Amúgy miért nem áshatja bele magát bárki bármilyen játékba addig? Nem vigyázzban kell állni amíg ki nem jön. Meg szerintem igen kevés játék van ami bárkit is lekötne mostantól kb. 2 évre. Meg amikor kijön ugye te sem úgy állsz hozzá, hogy na mindennap fogod tolni évekig. Játszol amikor kedved van és időd esetleg család stb. engedi.

    Ha arra gondolsz, hogy a megjelenéshez képest hamar fedték fel... nem igaz.
    Ok, hogy megvolt az az oka is, hogy javítsanak az elmúlt 1 év összképén... de már évek óta ugyanez van a játék és filmiparban is.
    Értesülsz egy filmről, aminek kész a forgatókönyve, találtak szereplőket, pár hónap múlva kezdődik a forgatás, lesifotók, nyilatkozgat a rendező, stb., boldog fotó, hogy vége a forgatásnak, bemutató 1 év múlva, utómunkálatok, utóforgatások, stb. és azon kapod magad, hogy az elmúlt akár 2-2,5 évben a filmről olvastál, amit a jövőhónapban mutatnak be.

    (#277) Sirandrish: Valamilyen íjászban biztos vagyok, az nincs.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák