Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bul07

    nagyúr

    Van itt köztettek Erste bankos?

    Küzdök a írásos ügyfélszolgálattal hátha van köztettek aki tudja a megoldást

    Tehát netbank
    Ugye eddig felhasználónév és jelszó beírás után egyből sms jött amit be kellet írni

    Jött ez a Mobilalkalmazás
    Felhasználónév és jelszó beírás után elméletileg jönnie kéne értesítésnek, na nekem nem szokott ekkor jön a vizuális kódos azonosítás, app elindít képkód beolvas majd 6számjegyű pin és engedélyezés, és akkor végre belép

    Na most én nem akarom használni a Mobil bank alkalmazást vissza akarnám állítani hogy egyből sms jöjjön semmifajta kattingatás nélkül.
    Mert most hogy sms-t kapjak le kell nyitnom a Nem kapta meg az értesítést? pontot és ott rányomni Belépés SMS azonosítással, ami olyan kicsibe és halványul van hogy nem igaz, alig lehet észrevenni

    Hogy lehet visszaállítani a régi rendszerre?
    Mert lehet úgyis mert a másik számlánál még úgy kell belépni

    Amúgy milyen már hogy az én engedélyem nélkül megváltoztatnak egy biztonsági beállítást, és amit kamuznak nem igaz mert eddig is megvalósult a kétfaktoros azonosítás.

    Ha a héten nem jutok dűlőre akkor jön a telefonálás , lehet így akarnak elüldözni

    [ Szerkesztve ]

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

Új hozzászólás Aktív témák