Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • schulc99

    tag

    Sziasztok!

    Tanácsot kérnék.
    Megrendeltem ettől a szemét dpd-től egy csomagkiszállítást. Megjött az email, hogy a mai napon felveszik 8-18 között.
    Negyed 6-kor felhívtam a központot, hogy mi van már a futárral. Az ügyintéző állítólag felhívta, de nem volt elérhető, de biztosított róla, hogy a mai napon felveszi, mert a gépben 17-18 közötti idő van feltüntetve.
    A futár persze ba@ott jönni.

    A vevő pedig várja a csomagot holnap. Mivel a csomag törékeny nem akartuk, hogy a depóban töltse a hétvégét, de ezek szerint ez így lesz sajnos. Pedig ezt el akartuk kerülni.

    A kérdésem, hogy mit tehetek???
    Az email így fogalmaz:
    "Ezúton értesítjük, hogy a DPD Hungária Kft. futára, az Ön által feladni kívánt küldeményért a következő munkanapon, várhatóan 2017-05-18 -n 8-18 óra között érkezik. "

    Mivel benne van, hogy "várhatóan", így gondolom ezzel próbálja menteni magát a cég a hasonló helyzetekben, vagy rosszul gondolom?

    Én úgy gondolom, hogy ez egyfajta szerződés szegés a dpd és köztem és ezért kártérítés vagy valami hasonló jár.

    Félreértés ne essék!
    Nem pénzhajhászásról van szó, hanem arról, hogy a vevő elutalta a pénzt és valamennyi bizalommal volt felém, amit valószínűleg a dpd jóvoltából elvesztettem.
    Innentől kezdve bármi is történik a csomag tartalmával a vevő mondhatja, hogy átvertem (pedig eszem ágában sincs) mert a kiszállítás sem a megbeszéltek szerint történt.

    Mivel nem ismerem a vevőt, így nem tudom mire is számíthatók. Már kerestem a rossz hírrel, de még nem tudtam elérni.

    Sokaknak fáj az intelligencia. Akinek ilyen fájdalma van az kerüljön, ha kérhetem. (A 99 NE tévesszen meg, nem a születési évem!)

Új hozzászólás Aktív témák