- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Mobilhasználat külföldön
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Google Pixel topik
- iOS alkalmazások
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Aktív témák
-
#71043776
törölt tag
válasz Šolaire #3050 üzenetére
Rendben, akkor írok valamiről, amiről nemrég olvastam, és szerintem érdekes:
Miért Aldia kísérletezett, és ki ő? Ő Vendrick idősebb testvére, Drangleic alapításában segítette, és annak szentelte életét, hogy az élet titkait felfedezze. A megoldást az undead-ekben látta. Ez a megszállottsága miatt Vendrick száműzte a róla elnevezett Aldia's Keep-be. Akiket meghívott magához, általában eltűntek, helyükbe szörnyek léptek (a kísérleti eszközöktől kezdve a ketrecbe zárt lényekig minden látható a játékban). A Southern és Northern Ritual Band (plusz attunement slotokad adnak) az ilyen kísérletek során jöttek létre, ez a leírásukból látszik. Miközben azt kutatta, hogy az undeadek sorsát megváltoztassa, ő maga is szörnnyé alakult, ez látható a 4. primal bonfire meggyújtása után.
Scholar of the First Sin - A first sin (első bűn, amelynek Aldia a tudósa) az volt, mikor Gwyn újra meggyújtotta a First Flame-et, ezzel felborítva a ciklust. A láng tovább égett, de Gwyn hollow lett. Aldia szerint Gwyn "eltérítette a természetes rendet és elindította a fény és sötétség ciklusát". Megveti Gwyn-t, amiért az emberekből kevesebbet csinált, mint amilyeneknek lenniük kellett volna (undead), és említi, hogy a láng meggyújtása volt a Bűn.Miért Forest of Fallen Giants, mit keresnek a falak között az óriások?
Nashandra réges-régen megkereste Vendricket, hogy a távolból nagy veszély fenyegeti, az óriások. Nashandrát kinevezte királynőjének, majd átutaztak az óceánon, hogy harcoljanak az óriásokkal. Harc közben kifosztották a birodalmukat, és rengeteg óriást visszaszállítottak, hogy kísérletezzenek rajtuk. Vendrick így jobban megismerte a lelkeket, és létrejöttek a Golemek (mint amik nyitják a kastély ajtaját, vagy amik a fagyban támadnak a DLC-ben). A gólemek segítségével épült fel a kastély.
Az óriások nem hagyták annyiban, és a Giant Lord vezetésével támadásba lendültek. Ennek nyomai látszódnak a kastély falain és részein. A harc generációkon át tartott, míg nem a királyuk, a Giant Lord elesett egy ismeretlen hős által... na, ki volt az? Hát mi, mikor visszamentünk az emlékben.
A harcnak vége volt, de Drangleic romokban állt. Időközben kitört az undead átok, amit próbáltak megoldani Aldia-val együtt. Miután Aldia-t száműzte, rájött, hogy Nashandra végig manipulálta, aki Manus (DS1) "lánya" volt, ráadásul az átok már rajta is meglátszott. Megpróbálta megakadályozni, hogy Nashandra elfoglalja a trónt (Throne of Want), így visszavonult a kriptába. Velstadtot kérte meg, hogy őrizze őt. Később Vendrick hollow lett, a ruháit eldobva céltalanul keringett ott, ahol elbújt.
Nashandra maradt Drangleic egyetlen uralkodója, és megpróbálta manipulálni a játékost, hogy megnyissa az utat a trónhoz (tehát elküldte Vendrickhez a gyűrűért, ami nyitja az ajtót - nem beszélve az óriás emlékéről).A 3 DLC-s boss legyőzése után Vendrickhez visszatérve beléphetünk az emlékeibe (amúgy is, de kellenek a bossok is a beszélgetés előrehaladásához). Hátra fordulva látható, ahogy Velstadt őrzi a helyet, a királyon pedig még alig látszik a hollowing. A párbeszéd után az ajándéka a megerősített koronája, amivel nem leszünk többé hollow, és az átokra is immunisak leszünk.
-
-
#71043776
törölt tag
válasz Šolaire #3052 üzenetére
és Kvelstadt
Köszi, próbáltam csak azt összefoglalni, amire van konkrét forrás Nagyon sok a találgatás - érthető módon. Én is végigjátszottam párszor, mire feltűntek az apróbb dolgok is. Valahogy a második rész nagyon megtetszett, pedig sem az első, sem a harmadik nem kedvenc Lehet hogy azért, mert ez a legkönnyebb a 3 közül Na jó, nem csak azért.
Vendrick emlékeibe akkor tudsz bemenni, ha megvan az Ashen Mist Heart, viszont csak egy-két mondatot fog mondani. Ha minden egyes Lost Crown megvan, akkor jön a jutalom (és mindegyik plusz egy monológot nyit meg). Na, Aldia ellen az NPC segítők egyáltalán nem érnek semmit, mert mindegyik nekiront, és nem zavarja őket, hogy nem lehet sebezni, plusz tűz veszi körül. Az tipikusan solo vagy valódi játékosokkal co-op.
Igazi meglepetés volt, mikor Nashandra után vártam a sárga fényt, hogy befejezzem a játékot, erre elkezd beszélni valaki, majd megjelenik a csík a kép alján.
Ellenben Mytha nevetségesen könnyű, ha ott van Jester Thomas, mert a végtelen Flame Swathe mellett semmi dolgod. Talán az a legkönnyebb harc a játékban (a malom felégetése és az NPC megidézése után).[ Szerkesztve ]
-
Šolaire
veterán
válasz #71043776 #3056 üzenetére
Történetileg a legbonyolultabb rész. Mikor Aldias keep-be ki volt írva hogy ne gyujtsd meg ezt meg ne engedd ki azt mikor meg megtettem csodálkoztam hogy kapom a büntit a játék végéig nekem jobban bejön ez a rész mint mondjuk a 3. Legtöbbet az 1,2-be toltam a 3-at csak egyszer vegigjatszottam és kész.
“Praise The Sun” \[T]/
-
#71043776
törölt tag
válasz Šolaire #3057 üzenetére
Ja, nagyon szerették ezeket a "ne csináld vagy baj lesz" dolgokat a 2-ben Az alapjátékkal játszottam nagyon sokat, és a netet nézegetve próbáltam invadert találni Things Betwixt-ben a fáklyák meggyújtásával. Aztán rájöttem, hogy az csak a SotFS kiadásban működik. Navlaan-t először elengedtem, mert hátha csak félrevezetés a sok üzenet. Aztán benézett egyszer-kétszer a játékba a dög. Ja, meg a sárkány csontváza az Aldia's Keep-ben a lépcsőn megint aranyos, mert a fáklyák meggyújtása után megmozdul, aztán a kijárat felé tör, és az bizony instakill, óriási hitbox kíséretében. Az is poén volt Undead Crypt, ott Agdayne figyelmeztet, hogy ne gyújts tüzet. Ha nem engedelmeskedsz, akkor egy rakás invader lesz a jutalmad. Meg az a pár lockstone csapda...
-
Šolaire
veterán
-
#71043776
törölt tag
válasz Šolaire #3063 üzenetére
Én amúgy sem szeretem a multit a játékokban, legfeljebb osztott képernyőn. Nincs annyira sok időm játszani, így ne legyen mástól függő a játékom. De megértem hogy szeretsz online segíteni, sokan vannak így. Meg ott a duel is, az is újítás volt.
Nem próbáltam az újat, a régivel sem az volt a gondom, hogy ronda, vagy hogy 30 FPS-re volt korlátozva. Maga a játék nem tetszett, az irányítása, a működése, a bossok. A harmadikkal játszottam egy kicsit kölcsönben, de az sem jött be túlzottan. Profikat, speedrunnereket nézni jobb nekem Meg a sztori is érdekes, vagy leginkább a megfejtése. -
Šolaire
veterán
-
BOBAKILL
őstag
válasz #71043776 #3068 üzenetére
Nem is beszélve a Ivory King dlc lenti havas részén a két cica bossrol és az odavezető útról...
Aldia keepben az a szoba a durva ami tele van óriások hullájával. Ott már lehet tudni h valami beteg kisérlet folyt. Jó a varázsló npc is akit át lehet verni állandóan.)
Iron King dlc blue smelter bosshoz vezető rész is szopás, nem is beszélve a Darklurker bossharcról..
Mondjuk rengeteg apró dolog van a 2.részben ami baromi jó és újdonság. Hóviharos dolog az baromi rossz ugyanakkor nagyon jó ötlet és hirtelen azt se tudod hol vagy és merre menjél. Viszont a lassú estus ivás...az valami baromi béna. Mindezek ellenére én is nagyon szeretem ezt a részt csak más a hangulata teljesen. Nem "miyazakis" dark fantasy, de attól még jó nagyon. -
#71043776
törölt tag
válasz BOBAKILL #3069 üzenetére
A DLC-k opcionális bossai mind borzalmasak szerintem, a kreativitást teljes mértékben mellőzték. A hóviharos rész elég rossz, de nekem a Burnt Ivory King hosszadalmas harca sem tetszett. Elég lett volna egyszer is bezárni a kapukat, nem minden alkalommal arra várni. Persze úgy nehezebb lenne farmolni az 50 soult, ugye.
Az estus tényleg nagyon lassú, de cserébe van Life gem. Abból lehet 99 nálad (meg a nagyobbakból is), séta közben is használhatod, szóval ilyen téren nincs panaszom. Igazából a zöldséget is lassan eszi meg, bossharc közben kicsit tervezgetni kell.
Az tetszik, hogy sok harcnál van lehetőség könnyíteni, pl. a Dragonridernél fel lehet emelni a két platformot (mióta ráéreztem az ugrós módszerre, ez sokkal inkább nehezítés), a malom felégetésével le lehet engedni a mérget, meg lehet gyújtani a fáklyákat, hogy a nagy aréna fele világos legyen (így nagyobb távolságról is mehet a lock on). Ha nagyon nem megy, akkor a Pursuer harc pár másodperces is lehet egy módszerrel, vagy elég egy Drangleic shield a Ruin Sentinels ellen, ha mellé ott van a varázsló NPC segíteni. Az egerek ellen van miracle, amivel elsőre megvan a harc, utána egy egész pályarész van, ahol nem támadnak meg (feltéve, hogy belépsz a covenant-be). A Covetus nehéz tud lenni (mikor SL1-en játszottam, akkor kétszer is újra kellett kezdenem), ilyenkor le kell lőni neki egy kis kaját a plafonról íjjal, és kész.És amiről amúgy sehol sincs szó, hogy van két különleges gyűrű, aminek pvp-ben van értelme, és nagyon nehéz megszerezni őket, mert az egyikhez bonfire nélkül kell végigjátszani a játékot, a másikhoz egyetlen halál nélkül. Ja, akinek túl könnyű a Fume Knight, az lépjen be hozzá Velstadt sisakját viselve.
-
#71043776
törölt tag
válasz BOBAKILL #3071 üzenetére
Csak annyi az egész, hogy a gyűrűk elrejtik a jobb és bal kézben tartott fegyvert, szóval a másik félnek nincs ötlete arról, hogy mivel támadsz A bonfire nélküli azt hiszem olyan, hogy meggyújthatod (hogy oda rakjon vissza), de nem használhatod semmire őket, ezért jól meg kell tervezni a sorrendet, nehogy kilométereket kelljen sétálgatni egy harc előtt. A primal bonfire nem számít, azzal vissza lehet menni. A másik gyűrűnél egyértelmű a dolog.
-
Šolaire
veterán
válasz BOBAKILL #3069 üzenetére
Smeltert én hagytam. Nem nehéz Boss meg ugye már egyszer legyőztük,viszont annyira frusztrált az oda vezető út,hogy amikor eljutottam oda mindig meghaltam. Hagytam a fenébe.
Arról a két gyűrűről hallottam nekem ki fog maradni
Fume Velstadt sisakban erről írnál bővebben?[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
-
cyberkind
félisten
válasz Šolaire #3075 üzenetére
Én ezért farmolom ki üresre az utat mire odaérek, persze nem ez az első boss ahol így csinálom, egyszerűen túl van tolva a játék nem egy része, a DLC-k meg pláne, nemhiába raktam megint félre, sok ez. Ha szép sorba haladok akkor lehet el se jutok a 3-ig, mert rohadtul nem jön be a 2, csak ugyebár a 3 után annyira nem meglepő.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
#71043776
törölt tag
válasz cyberkind #3076 üzenetére
Vicces, a kékség és a cica volt az a két DLC-s boss, akiket viszonylag könnyen legyőztem, a többit hagytam a francba Melyik részek vannak szerinted túltolva?
Amúgy ha túl soknak érzed az ellenfeleket, akkor szerezd be a sima kiadást (tehát a SotFS előttit), szerintem sokkal kellemesebben vannak elosztva, ráadásul alig vannak kötelező gépi invaderek és red phantomok. Aldia ott is van, patchként került bele. Egyedül a No-Man's Wharf szarabb, mert a sima kiadásban nincs ott a shortcut a hajónál, csak fent az épületeknél. -
cyberkind
félisten
válasz #71043776 #3078 üzenetére
Az egész játékot annak érzem a túl sok, és néhol szar változtatás miatt. A kedvencem pedig a Black Gulch boss run, kb mintha szülni akarnék de nincs hol kijönnie. A Ringed City a játékhoz képest kb egy nyaralás.
Ja és még szopatom is magam, mert Chaos Blade-et tolok.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
#71043776
törölt tag
válasz cyberkind #3079 üzenetére
Hát alapjaiban ugyanaz az eredeti kiadás is, szóval akkor sokkal nem lennél előrébb... a Rotten ellen szúrófegyver kell (pl. Rapier), meg Gold Pine Resin. Ahogy Solaire mondta, ott van egy bonfire, amit a SotFS jó szokásához híven eltorlaszol egy szobor, amihez kell az ágacska. Plusz van ott invader is, így extra jó móka elsőre odafutni, visszaváltoztatni a szobrot, majd elmenni a bonfire-ig. Ez is jobb volt a simában! Sem invader, sem szobor.
Egyébként jól farmolható boss, egy bonfire ascetic és mehet újra (akkor már plusz soult is ad, meg persze jóval többet).Mans20: A szobrok ellen egy ostor vagy lándzsa baromi hatékony, vagy esetleg a Force miracle. A fekete tócsákból kijövő dögöket előre kinyírhatod, ha tüzes nyilat lősz beléjük (a tócsákba). A Rotten nem nehéz, kevés támadása van, jól előrejelzi őket. A legjobb, ha nem lockolsz rá, mert van egy dark támadása, ami nagyon sokat sebez, és ha nem futsz elég messzire, akkor el is lök (pl. bele a tűzbe). Lock on nélkül éppen elég időd van messzire futni (bár sikerült már úgy is elkerülni, csak nehezebb). Mikor lecsap, vagy mikor el akar kapni, akkor jól időzítve a támadás irányába gurulj, és nem lesz gond.
A rejtett bonfire-től indulva nagy ívben kanyarodva a fog gate-ig az összes köpködő szar szobrot el lehet kerülni, de ki kell tapasztalni (vagy videót kell nézni). Jó esetben 2 NPC summon is van ott, de szerintem egyszerűbb nélkülük, legalább úgy a boss is könnyebben sebezhető.
Apropó Rotten, az az egyik legjobb pont a játékban a soul memory növelésére és a többi boss kihagyására (hogy meglegyen az 1 milliós SM, és ki lehessen nyitni erővel a Shrine of Winter ajtaját).
[ Szerkesztve ]
-
#71043776
törölt tag
válasz Šolaire #3087 üzenetére
Kihagyható, így akár az első bossod is lehet a Rotten, ha nincs rajtad felszerelés, és van Silvercat ring meg Life ring
Egyébként ha besegítesz a Fume Knight-nál, és rajtad van Velstadt sisakja, akkor mi lesz? Bedühödik, vagy mivel a játékoson nincs, csak rajtad, így figyelmen kívül hagyja?
-
Mans20
addikt
válasz Šolaire #3087 üzenetére
Megyek amerre tudok és ameddig bírok.. Az Óriások erdejét már kitakarítottam nagyjából, de a pursuer nem megy. Inkább a hajóval mentem a kikötőből bastilba. Shaded wood egy része is tiszta, ott még vár az a skorpiónő. Heide towerben csak az old dragonslayer maradt. A csontváz lord meg az a kukac is legyőzve, a malomnál tovább nem jutottam, amúgy csak estushoz kerestem töredéket.
-
BOBAKILL
őstag
válasz Šolaire #3075 üzenetére
Valamiért ha Velstadt sisakban mész be akkor Fume már a harc elején!!! használja a lézerkardot, vagyis a buffot a kardjára. Hát az finom dolog. Gondolom régen utálták egymást vagy Fume csak irigy volt Velstadt sisakjára a fene tudja..
Más: Amúgy ha valaki már párszor kipörgette a gémet és tudja mi hol van, milyen sorrendben kell menni,stb akkor nem nehéz. Leszámítva pár szopó részt. A blue smelter bossrun se vészes ha tudod kit hogyan kell kiiktatni és merre kell menni. Vagy átszaladsz mindenen oszt jóvan. Mint a VRPisti
Nekem az a taktikám hogy kitakarítom a helyet a bossig, vissza a tűzhöz utána futás a bossig. Ha lehet persze, nem mindenhol ajánlott..Például a havas-ködös részen az a legjobb taktika sztem hogy az erős pajzsról lepattan a szikrát vető lovacska mint kecskeszar a deszkáról. Után a pár ütés és kész is. De ha átszaladsz köztük akkor annyi.
Mondjuk én nem pelenka-katanázok. Úgy lehet nehezebb. De majd úgyis végigtolom egyszer.Én már letoltam a Remasteredet, most ng+ban kalandozgatok. Kizárólag offline. Szegény Solairet az elején lekardoztam a szettjéért. Hiába, máshogy nem adja oda. De legalább a napfényben múlt ki nem Izalithben.
[ Szerkesztve ]
-
Šolaire
veterán
válasz BOBAKILL #3092 üzenetére
Gyorsan letoltad. Az a baj annyi minden van benne hogy sajnálom ott hagyni. Most szedem össze a cuccaimat kb 100-as szinten megállok és utána csak multizok. Közbe meg elkezdem a 2. Részt mert meghoztátok a kedvemet én pelenka katanázok úgy kicsit nehezebb
Én most először megmentettem Solaire-t és meghívott a covenantjaba ez régen csak úgy történt meg ha pakoltál faithra. Ez változott azóta volt nálam sok sunlight medál gondolom azért hivott meg.[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
-
#71043776
törölt tag
válasz Šolaire #3089 üzenetére
Ha megvan Velstadt sisakja (lehet az egész páncél, de a sisak számít), akkor Fume Knight azonnal a második fázissal kezdi (dark flame kard), így nehezebb a harc. Arra lennék kíváncsi, hogy ha behívsz valakit segíteni, és rajta van Velstadt sisakja, akkor mi lesz? Második fázis, vagy rendesen megy, mert rajtad meg nincs sisak?
BOBAKILL: Hát sokszor inkább futottam, mert egyszerűbb. Persze ehhez érdemes ismerni a helyeket, hogy mit hol találsz. Az az egy zavart, hogy a leggyengébb ellenségbe is beleakadtam sokszor, és még nekifutásból ugrással sem lehet arrébb tenni őket.
Amúgy érdekes lenne pusztán a merőkanállal végigjátszani a játékot Hopsz, Mans20 ugyanezt linkelte
[ Szerkesztve ]
-
#71043776
törölt tag
válasz BOBAKILL #3098 üzenetére
Van egy jó ötletem, hátha megcsinálod:
Merőkanál, SL1, 70% load, max. hollowing (hogy 50% életed legyen). Nem kell minden boss, elég csak Nashandra a végén. Na?Vagy... 100% load, így nincs fat roll sem, tehát kell egy pajzs, meg a parry. Ilyenkor azt hiszem nem megy a homeward bone.
Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Gyúrósok ide!
- Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
- Logitech G923 Trueforce XBOX/PC
- Nintendo Switch Oled + játék // SZÁMLA // GARANCIA
- Eladó hibátlan Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Konzol (1TB), 2 Kontroller (+ Diablo IV opcionálisan)
- PS Vita Slim // Henkaku // Állapot Videó //+ Extrak (ELADVA )
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!