- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
baro32
aktív tag
Szevasztok
Nekem egy Dacia Sandero 1.0sce van és a mai nap folyamán kijelzett egy figyelmeztető lámpa a műszerfalon fogalmam sincs mit jelent járó motornál is világít egyfolytában:
Remélem nincs nagy baj.
HP OMEN 17" i9-13900HX 32GB (DDR5-5600MHz) RTX4080 (12GB -175w) SK Hynix PC801 1TB +Toshiba xg7 4TB SSD
-
Norbika88
senior tag
Üdv!
TPMS szenzort csak a nyári kerekekbe kértünk, így most a télivel világít a visszajelző lámpája plusz az EKG szerű visszajelző lámpa is sárgán a műszerfalon.
99 -oldalon találtam alapérték beállítást, de magát a rendszer kikapcsolását nem találom. -
7Sony7
addikt
Sziasztok. Van nálam egy kölcsön autó, és bejött egy hibajel a műszerfalon: Piros, olyan, mint egy ekg. Mi lehet ez? Mil lámpa nem ég. Duster, 1.5 dci.
-
-
7Sony7
addikt
válasz Luck Dragon #723 üzenetére
Köszi. Ez tuti. Így adták ide, hogy néha világít valami a műszerfalon..
-
-
-
Šolaire
veterán
válasz gyemipapa #929 üzenetére
Egyébként hamar jelez a piktogramm a műszerfalon mikor válts én kicsit tovább pörgetem 2500-3000- ig. Ma egész nap úton voltam sose értettem ahol lehet 50-el menni miért mennek 30-al. Miskolcon tegnap is álltam a forgalomba mire kiderült miért tapolcai elágazásnál kanyarba terepjáró felborulva. Itt a jó idő és több a baleset.
“Praise The Sun” \[T]/
-
gyemipapa
senior tag
Hááát... azoktól mentsen meg minket a Jóisten a közutakon, akik a piktogram szerint váltanak sebességet, potenciális életveszélyt jelentve, hogy azt figyelgetik a műszerfalon,, a mikor jelez...
Szerintem ez a funkció többet árt, mint használ.[ Szerkesztve ]
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
kelly416
veterán
Ja? Ilyenekről is beszélünk? Ajtózár takarót én is rendeltem, de Lodgy-hoz nem jó. Ha valakinek kell, [link] szívesen oda adom ingyen. Rendeltem küszöbvédőt is, de a miénken van gyári elől, úgyhogy csak hátra tettem fel, ahol ugye a gyerekek mindig óvatosan vigyázva közlekednek, de jól bírja. Igaz, a feliratot nem tettem rá, minek? Tudjuk, mibe ülünk bele anélkül is. A szilikon huzat a kulcsra még mindig nem érkezett meg, azt várom nagyon.
Továbbá merem ajánlani a hálót, nagyon nagy királyság és jól passzol a csomagtérbe. QI töltőt (szerintem a kézifék előtt tökéletes helye lenne a Lodgy-ban, csak nekünk haszontalan), kábelrendezőt, hátsó lökhárító védőt de van gumi is, vettem gumikukacot is szerszámokkal, de feleségemnek ez a kedvence, mert tök jól elfér a műszerfal tetején lévő tartóban. A kijelző feletti usb miatt 90 fokos kábel, az ajtókat ilyennel ragasztottam körbe de még hosszabb úton nem teszteltem, hogy csendesebb lett-e. A motorháztető alá is ezt ragasztottam, majd egy esős napos autózás után látom, volt-e értelme. Ja? Ha már a hálóval kezdtem, ez is király. Jobbra az emelő elé raktam, mert azt olyan csúnyán ott hagyták szabadon. Hasznos kis cucc és nagyon jól tapad. Na meg vettem ilyen fóliát a fényszórókra, de 2 óra hőlégfúvózásos, símogatásos, szikézős szívás után leszedtem, ez maradjon a profikra.
-
válasz kelly416 #1432 üzenetére
Digi klíma talán egy éve van a kínálatban. Clio-tól származik a vezérlő panel és a hő gombája .
Nem tudom hogy nem-e elég csak a kezelő panelt cserélni és a hozzátartozó kábeleket manuális klíma esetén automata átalakításakor .
Mondom én mire asszociációk , mivel elég elég drasztikus változás nem történt a műszerfalon , csak a kialakítása változott és ezzel szinte semmilyen idő kiesés nem történet , nem lehet akkor technikai változás , vagy igen ?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
golyós
őstag
Kicsit hackeltem a Medianavot, kicseréltem a bootlogot, mostmár a saját meteor szürke Lodgy képével indul, rászwrkesztettem a rendszámot is, hogy jobban mutasson.
Frissítettem a navit a 2020 Q2 -re, még a gyári szoftver volt rajta 2017es térképpel, pedig novemberi az autó. Poik, kamerák, térkép, minden.
Mostmár csak a Renault Navi szoftvere kéne bele mert abba van Eco Mód, kiírja a fogyasztási adatokat a kijelzőre nem csak a műszerfal pici egységére.Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
-
Dvix
senior tag
válasz konyi79 #1661 üzenetére
Igen jól emlékszel Szóval tapasztalataid alapján nem ajánlod egy 1.0-ás Dusterhez? hiszek neked!
(#1663) hz0917 óhohóóóó jók lettek ezek. Napfénytető, függönylégzsák, szövethatású berakások a műszerfalon? Tiszta 21. Század! Csak üssék meg a mércét a minimum elvárható összeszerelési minőségben és nálunk is szeretettel fogják majd venni! Slágergyanús[ Szerkesztve ]
-
GEN 3 Logan & Sandero
Nos úgy ahogyan van a kék színű bemutatót Sandero jöhetne úgy ahogyan van. De van egy nagy fekete pont hogy el kell köszönöm a jó öreg DCI-től. R.I.P
Viszont a CVT örvendetes . Csak kár hogy nem a TCE 100 kapta meg. Hat fokozatú kézi váltó nagyon jó hogy ide is megérkezett a Lodgy & Dokker páros után .De puding próbája az éves .
Az ajtókon levő és a műszerfalon levő szövetborítás nekem kifejezetten tetszik , igényesebb tőle az egész autó. Maga az új generáción látszik hogy jóval igényesebb lett.
Az hogy a kormányoszlop mind a négy állásban lehet már állítani , erre csak annyit tudok mondani , végre !
Dizájn szuper, bár a Logan esetében kicsit Vestát látok , de az is egy egyéniség . Így jó látható messziről a saját stílusjegye . Legalább próbál egyedi lenni.
Sandero ellenben sokkal szebb lett, az arányok szuper. Hátsó csomagtér az egész borítást kapot ami nagyon jó , Logan sajnos még mindig nem. Legalább lesz egy pici zaj szigetelés .
Csatlakozók terén szerintem nem lehet panaszunk ,kifejezetten tetszik a felső USB port , mert nem kell olyan hosszú kábel a telefonnak , plusz az alsó USB-re mehet a menet rögzítő kamera ami ebben a kiosztásában nekem tökéletes .
Műszer fal, megszokás kérdése . Azt hittem kisebbek lesznek a kávák, de mivel a bemutatón látszódot hogy érintő gombok is vannak háttér világítással így nem panaszkodom . Középkonzol és a szellőzők szerintem igen is ízléses lett , főleg hogy sok mindent a Dusterből örökölt és ott is jól nézet ki az összhang .Maga az alap fejegység hát nah... szerintem szörnyű mint kinézetre meg úgy minden hogyan .
Medinavban az nem tetszik hogy csempés felületet leváltották , nekem tetszett volt benne egyéniség.
Az új olyan semmilyen . De az viszont jó hogy a telefonnal lehet okosítani meg támogatja droidot és az almát .Ami még első blikkre imádom ,végre ismétlem végre minden ablak és egyébb oda tartozó kapcsoló a vezető ajtón lehet megtalálni végre !
Hátsó dobféket pedig miért erőltetik még mindig?
Tavasszal jöhet a tesztvezetés.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Plusz egy kis információ .
A Dacia háromféle fedélzeti rendszert kínál az újdonságokhoz, Media Control, Media Display, és Media Nav néven. A Media Control a legegyszerűbb, ehhez még központi kijelző sem jár, azonban az okostelefon Bluetooth-on vagy kábelen csatlakoztatható hozzá, és a Dacia alkalmazásán keresztül el lehet érni az alapfunkciókat. A telefonnak gyárilag kialakított helye is van a műszerfalon, így helyettesíti a kijelzőt. A Media Display felszereltség már magába foglal egy 8 colos érintőképernyőt, Apple CarPlay és Android Auto integrációt, és négy extra hangszórót. A Media Nav ehhez képest plusz két hangszóróval, navigációval, és vezeték nélküli Apple és Android kapcsolódási lehetőséggel egészül ki.
Dvix igen az is jó .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Most hogy megjöttek a hidegek , kormány irányából a műszerfal alól valami nagyon elkezdett zörögni . Mint egy elszabadult volna benne valami. Marha idegesítő .
Nálatok mit hozott magával az idő változás ?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz kelly416 #1818 üzenetére
Ilyenkor amikor ezt olvasom tőled , jó emlékkel gondolok vissza én is az Opelemre. Bár nekem annyiból szerencsés vagyok hogy apus vette át tőlem így láthatom . Ebben az évben is jó ha tett bele ötezer kilométert .
De hogy ON is legyek a témában leadtam az autót majd megnézik mi szabadult el a műszerfal alatt.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Luck Dragon #1822 üzenetére
Persze hogy nem titok , ezért van a topic. Lényeg hogy a műszerfal mögött egy több kábelt átfogó rögzítő gyűrű gondolta úgy hogy most elszabadul . És ez a gyűrű ahogyan az ember kanyarodott vagy csak egy kisebb kátyúba hajtott ez ide-oda csapódott . Mind egy nagyra nőt Kinder tojás .
Hát röviden ennyi.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-Nincs letapadva az ablaktörlő ?
-Ha nincs akkor biztosíték ki , újat be, lehet mégis az a baj. Azt hogy nem kap feszt , kimérted? Sandero esetében is gondolom vezető ajtó kinyit , majd a műszerfal oldalán ablak le, majd a legnagyobb bizti jobb oldalt közepén .
-Motor térben a relé kattanás vagy a műszerfal felől ?
- Nincs fura szaga , nincs leégve a motor?
-Ablaktörlő kar kuka?Több ötletem nincs.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
konyi79
addikt
válasz Flowtation #2226 üzenetére
Én vettem, de közel nem olyan jó megoldás, mint gondolnád.
A lemez marha vékony, rezeg az egész. Maga a tartó minden, csak nem minőségi. Ráadásul örök darab: Ha egyszer berakod, azt nem nagyon szeded ki úgy, ne sérüljön a műszerfal. -
gibae
csendes tag
Tavaly vettünk egy 2015. decemberi Dustert. (1.6 benzines) Nem sokkal a vásárlás után (kereskedőtől) kigyulladt egy narancssárga lámpa a műszerfalon, és kihagyott egy henger. Visszavittük a kereskedőhöz, ahol kicserélték a trafót. Van ismerősünk a Dacia szervizben, ő kiolvasta, hogy a 4. hengeren már négyszer cserélték a trafót. Csodálkozott is erősen, mert ilyen hiba nem szokott lenni. A hibajelenség elmúlt a trafócsere után. Most már kb. 5000 km-t mentünk vele, és újra kigyulladt a lámpa a műszerfalon, és ugyanaz a henger ki is hagy. (Páromat elkapta a harctéri idegesség!) Ha leállítjuk, utána megy újra, majd teljesen hektikusan újra kigyullad.... Mindegy hogy sima úton, vagy rázós terepen. Elvittük a szervizes sráchoz, aki azt mondta, hogy nem életszerű hogy 5000 km-renként trafót kellene cserélni, tippje szerint ez komputer-probléma, illetve csere lesz. Készüljünk fel egy több százezres cserére! (Lelkileg felkészültünk, anyagilag viszont nem annyira...) A párom tiszta ideg, mert amúgy szereti az az autót, ha nincs ez a hiba, tökéletesen húz, meg minden.
Szoftverfrissítés már megvolt, most a következő lépés a 250000 Ft-os komputer-csere lenne a szerviz szerint!
(Ja, amikor kigyullad ez a lámpa, akkor állítólag kimarad a befecskendezés... )
Szerintetek? Van valami ennél olcsóbb megoldás?
Köszönöm ha segítetek! Éva -
kikinda2
tag
Szervusztok!
Szabadságon vagyunk a családdal és a Lodgy (benzines) műszerfalán narancssárán kigyulladt az un. Többfunkciós visszajelzőlámpa (piros vagy narancssárga). Ez egy doboznak néz ki, EKG-ra hasonlító jellel benne.
Elolvastam és azt írja vezessek kíméletesen és forduljak márkaszervizhez. Nos augusztus 20 után tudom csak szervizbe vinni. Nem tudja valamelyikőtök, hogy mekkora lehet a baj? -
-
kelly416
veterán
válasz gyemipapa #2643 üzenetére
Beszéltem a szervizesekkel, időpontot foglaltam, és mivel tavaly az első évesen volt olajcsere, azt mondták, idén nem javasolják, főleg hogy kevés a km is. Innentől kezdve asszem nem én tettem ellenjavaslatot a kötelezővel szemben.
Viszont könnyen megeshet, hogy önszántamból bukom a garit, kap egy alvázvédelmet plusz üregvédelmet, ez már alapból garimegvonás, és majd kicserélgetem a dolgokat magamnak. Nem nagy kaland.
Csak az a kérdés, a szervizkulcsot hogy lehet eltakarítani a műszerfalról évente, és minden kész.
-
Monya78
veterán
válasz mirci18 #2671 üzenetére
Mint leendő Joggeres, napi szinten keresgélem a híreket...ezen a héten kezdtek csurogni a külföldi (pár órás használatos) tesztek, videók.
Olyan kiemelkedő hibát nem mondanak...anyagminőség tudjuk milyen, meglepetés nem volt ilyen téren, szélzaj inkább 100km/h felett kezd zavaró lenni, futómű is jól nyeli a úthibákat.
1-2 fővel dinamikus a motor. Terhelt viselkedést inkább csak tippelik, mind motor erő és futómű terén.Nekem ez megnyugtató, bár hat fős a családom, gyakorlatban a kocsi kihasználása, 1-2fővel: 70%-os, 3-5fővel: 28%, 6-7fővel:2%
Békésmegyében élek úgyhogy autopálya tempó nem lesz, fiatalos virtusból is kiöregedtem, szerintem a motor számunkra teljesen megfelelő lesz.Gyakran megyünk rossz, kátyús utakon, úgyhogy a 20cm-es hasmagasság, és kényelemre hangolt futómű többet ér nekem mint a prémium autó tulajok számára a puha műszerfal tapogatása, vagy a négyzónás klímának a kiélvezése
Tablet: Én is jobban örültem volna az alap verzió, tablet nélküli, médiacontrol nevezetű "telefontartójának".
De a comfort és extreme verziót csak tablettel lehet rendelni. Na de ez nem egyedi megoldás, sok, drágább, régebbi prémium kocsiban is így oldották meg a multimédia felületet.
[ Szerkesztve ]
-
Monya78
veterán
válasz mirci18 #2695 üzenetére
"Mi a problémád a média felületével?"
Az hogy nekem se tetszenek ezek a műszerfalból kiálló tabletek. De a felszereltségi fokozat + a tolató kamera miatt, muszáj megszoknom.Szofteresen nem tudom milyen lesz, bőven a megrendelés után, most januárban jöttem rá hogy nem vezetékmentes lesz a android car, hanem vezetékes...ha zavaróan útban lesz a kábelezés, legfeljebb veszek egy speckó vezetékmentesítő adaptert.
Ha a ki akarja használni az ember a nagycsaládos 2,5milliós állami támogatást:
van ez a 3-4milliós konfigurálható dacia jogger, vagy a 4milliós egy felszereltségű, csak dieseles, kifutó dacia lodgy.
Következő lépcső 7millió feletti mezítlábas vw touran, vagy nissan x-trail, ezeknél az extrákat is bővebb pénzért mérik...persze ezek szebbek, jobbak, minőségibb de akkor is, hatalmas az ugrás.
További lépcsőket (autótipusokat) nem is említem...Brutál árak vannak...Jogger tuti népautó lesz állami támogatásos kisebb pénzű családoknál.
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Flowtation #2835 üzenetére
Most Lodgy-ról beszélsz, igaz?
Nem tervezzük a cserét. Minek? Ez jó, mi gondoztuk, mi etettük, minek vágjak ki az ablakon 2M-t? Presztizs értéke 0, más sem indokolja a cserét. Aztán lehet, rosszul gondolkozom, lehet beleszaladok egy motorgenerálba, vagy akármibe, de minél újabb, annál jobban tele van minden vacakkal, ami drága, bonyolult és költséges. Na meg akkor lesz igazán dömping a piacon, amikor az első 3évesek elkezdenek eladósorba kerülni. Majd akkor megy le az áruk rendesen. Szerintem.
A mienkben van gyári telefontartó, ott van a váltó előtt a műszerfal alatt. De komolyan. Igény sincs rá, hogy szem elé tegyük. Igaz,a miénkben van egérmozi és AA lehetőség.
-
válasz Monya78 #2860 üzenetére
Bár nem követem Joggert , de tény hogy az utóbbi műszerfal nekem is jobban tetszik.
ráadásul analóg , egyszerű , rendezett ,letisztult és szép .Na meg ha jól veszem ki fehér háttér világítást kapott ami nekem tetszik . Bár sokak szemét állítólag fárasztja esti vezetésnél .
Na meg mindent is mutat . Sok autóban a víz hőfokmérő is el van felejtve .
Bár vannak gyártók akiknél meg lehet oldani , Lásd Opel mikor három - négy gomb kombinációja után egy menüt kell elő csalogatni és akkor lehet látni mindent , fentebb irt hőfok mellett az akkumulátor felszültségtől kezdve mindent … de na ez elég macera.
Ezért szerettem a Peugeot , legalábbis 2016-os 508-ban ugyan ilyen szépen elrendezett óracsoport található .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Monya78
veterán
válasz plömplöm #2989 üzenetére
Magam helyzetébe belegondolva, tök jó lenne városi szaladgálósnak, DE nem ennyiért...
új Joggert támogatással megkapom 4,1 millióért (comfort+szín+alufelni+néhány biztonsági extra) ezért kapok normál méretű, akár 7 személyes kocsit.
Spring ehhez képest tök jó hogy elektromos és olcsóbb lenne az üzemelése, de a támogatás megnyerésére pici az esély, a full-full + színnel + kábelekkel már 8,5 millió, és így is bőven elmarad felszereltségben a joggeremtől. Picuri mérete miatt a család felét otthon kellene hagyni. Ahol lakok, alföldi pici város, legközelebbi utcai töltő 50km-re van. Én szememben újonnan max 2 milliót ért
Amúgy láttam a springről egy érdekes tesztet, amikor a műszerfala 0km írt hatótávnak, még tudtak menni vele 40 pár kilométert.
[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
Sziasztok
Megkerestek, kérdezzek, hátha valaki már találkozott vele, és tudja-ismeri a megoldást.Duster 2, 1,5 dci, 4x4, 2018-as
Ha felmelegszik az időjárás (ami neki ma már megtörtént), és üzemmeleg lesz az autó, random vészüzemmódba kapcsol, tiltja az elektromos rásegítéseket, minden pirosan villog, abs hiba, környezetvédelem hiba, ilyenek. Félreáll, leállít, pár perc várakozás után pöcc-röff, mehet tovább, mintha mi se történt volna. Ha másodszor-harmadszor is csinálja, utána jó eséllyel aznap nem fordul elő többet.
Hűvösebb időben, télen, SOHA nem fordul elő.
Diaggal olvasva semmi kézzelfogható, csak a rögzített fenti hibák eseményként.Házi praktika: ha bekapcsolják a klímát, és a szélvédő-műszerfal felső részt lehűtik, onnantól jó eséllyel aznap nem fordul elő. Amíg át nem melegszik újra.
Mitől van ez?
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
plömplöm
őstag
válasz Luck Dragon #3009 üzenetére
a 2009-es facelifttel valóban szebb lett általában az autó, de pótoltak kifelejtett műszaki dolgokat is, pld a 3. üléssor öveinek a fl előtt nem volt bújtatója, én az adott ablakok kilincsei alá fűztem be az adott öveket, mert egyébként felhajtották a csomagtérrolót a sarkoknál. az új fényvisszaverők hátul is inkább már szélesítették az autót, és nem a pajzs-mintát akarták stilizálni. mondjuk nekem a fl előtti műszerfal speziel pont jobban tetszett, a fl-es üléshuzat a győzikés csíkozással pedig, hát...
a mostanában látható áremelkedésekkor is elgondolkodtam, hogy ha nem ütik ki alólam, valszeg még mindig azt az mcv-t használnám, és valszeg továbbra is gondmentes lenne, ahogy gondmentes a cimborámnál, aki átvette tőlem.All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
kelly416
veterán
válasz Monya78 #3108 üzenetére
Kezdem itt, de előre szólok, hosszú lesz.
18.000km azaz kicsit több, mint a Tiéd, ehhez mérjél ezt-azt. Nem értem a tetősínt, mert a Lodgy-ra sikerült normálisat feltenni, igaz illesztési hézag itt is van.
A híres, hirhedt Dacia megoldása, acélfelni + dísztárcsa, de ez is olyan mint a Tiéd, egy csücsköt telibe terveznek, két csavar félig van benne a "küllőben" és a negyedik pont köztük. Tehát amennyire tudták, szimmetrikus itt is, Nálad is. De a problémádat értem és igazad van.
Nálam a küszöb nem túl vastag, és mint láthatod, benyomni sem tudom. Nem tudom mi van alatta, nem feszítettem ki. Miért nem teszel alá szigetelés csíkot, ha ennyire zavar? A küszöböt is kibéeleld, meg a zajt is csillapítod.
Én is 104 kg vagyok, és ennyi km alatt én is ültem bele kb. annyiszor a bal 1-be, mint Te a Tiédbe 1500km alatt. Meg a feleségem még sokszor annyiszor fele akkora súllyal.
Télen gumi, tavasztól őszig szövet szőnyeg, mindkettő gyári (igen, a kosz az főleg a szövetszőnyeggel alap tartozék, de én havonta 1x ha bele ülök vezetni, bocsássatok meg hogy nem takarítottam ki most), nem bolyhosodik a szélénnél a kárpit. Nem tudom, miért változtattak a kárpit anyagán, szerintem a Lodgy kárpitja is elég olcsó János. És igen, a Lodgy szőnyege is elég amorf, szerintem a Joggeré is hasonló.
No meg minap megálltam egy fekete Jogger mellett, epedezve körbejártam (irigylem a hátsó lámpákat például), de ahogy megnéztem a tabletet a műszerfal tetején, boldogan ültem vissza a Lodgy-ba. Nekem nem tetszik az a kialakítás. Nyilván a műszerfal nagy részét elcserélném azért. Mint ahogyan az automata klímát is, úgyis csak hosszú úton kapcsoljuk be, de olyankor meg rossz lenne állítgatni, ha tudna túl hűvöset csinálni.
Az automata világítás az egyik legnagyobb királyság, de sajnos nem nálunk. Nálunk amint kimész országúrta, kötelező a gépjármű elejét és hátulját is megvilágítani, így a DRL-es automata fény semmit nem ér. Sajnos. Azaz de, városban.
JoinR (#3123):
Helyzetjelzőt hétköznapi körülmények között kb. csak az kapcsol, aki képes tiszta időben nappal ködlámpával közlekedni, mert a saját fejében van a köd. Nekem kb. 15 év alatt emlékeim szerint egyszer sem volt szükségem helyzetjelzőre, mert sosem hagytam megvilágítatlan helyen az út szélén az autót éjjel.Monya78:
Ja? Látom, mégis bonyolítottak még egy kört a szőnyegen. Elég fura.Igen, látható a fényerőeltérés így is. A mértéke passz. Egyébként ez is eléggé szép része a Jogger-nek.
[ Szerkesztve ]
-
válasz kelly416 #3181 üzenetére
Ha már klíma…
Olyan meleg van , hogy a mellettünk levő autóban az autóillatosító megolvadt és a benne levő folyadék végig folyt a műszerfalon és meg is marta ,meg felpattogott a zongoralakk bevonat . Szegény tulaj …[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3182 üzenetére
Uh. Nagyon nem jó. Sajnálom az ilyet. Nem is gondolnak rá sokan, hogy így is történhet baj. Nekem sem jutott a fejembe ilyen.
Haver küldött pár éve egy képet, a tükör alatt a műszerfal folyt el. Ha jól rémlik a sztori, valami bolt kirakatáról IS oda verődött a fény, meg valami üveges illatosító volt kiakasztva ami nagyítóként pont "jó" helyre fókuszálta az energiát. Oda is kellett szerencse is, meg okosság is. Én nem bírom elviselni az intenzív szagokat, inkább nem fingom tele az autót és nem teszek be illatosítót sem. Gondolom többek között ezért nem is gondoltam eddig ilyenre.
-
kelly416
veterán
válasz szaki04 #3228 üzenetére
Tablet van a műszerfal tetején és nincs vezeték nélküli AndroidAuto? Azok nem párban járnak?
Na de mindegy, a kérdésed tekintetében lényegtelen a dolog, ha kábelen nem stabil a kapcsolat, akkor az nem túl jó. Én a céges S-crossal szenvedek néha így, de az másfél havi ta egy hétig van nálam, túllépek a dolgon. A mi saját Lodgynk viszont tökéletesen muzsikál.
-
Monya78
veterán
válasz szaki04 #3226 üzenetére
Szia!
Ez a mondatom a vezetékes összekötésre vonatkozott: "saját telóm Androidos ennél van csak hosszútávú tapasztalatom, de sose dobott sehova, stabil volt eddig. "
Kelly416:
"Tablet van a műszerfal tetején és nincs vezeték nélküli AndroidAuto? Azok nem párban járnak?"
Közepes felszereltséggel járt a tablet+vezetékes applecar/android auto + 4 hangszóró,100eFt-os felár lett volna a vezetéknélküliség + a gyári navi + még 2db hangszóró
[ Szerkesztve ]
-
szaki04
senior tag
válasz Monya78 #3336 üzenetére
Nekem nem ilyen a kijelzőm... Sőt a műszerfal sem teljesen...nekem analóg a benzinszintjelző, meg van vízhőfok mutató is.
Az első parkradar nekem is marha érzékeny, de nem figyeltem milyen fokú kormány tekerésre sípol.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
-
-
-
plömplöm
őstag
válasz Luck Dragon #3387 üzenetére
oké, akkor én is elengedem
más: most tavasszal kerültek fel új tárcsákra új gumik, ezzel együtt szépen belőttem a tpms adatokkal a guminyomásokat is, aztán ahogy telt az idő látszott szépen, hogy tökéletes légzárás nem létezik, lassan de folyamatosan csökkent a légnyomás, aztán tegnap reggel szólt is már az autó, hogy kevés, elöl a 2.4-ből 2 környéke lett, hátul a 2.9-ből 2.5. ami ezzel kapcsolatban tapasztalat, az az hogy nem elég újrateremteni a nyomást, le is kell okézni a jelzést, legalábbis nekem nem tűnt el a figyelmeztető jel a műszerfalról.
más2: felmerült, hogy a jogger automata légkondija nem is annyira automata, a hőmérsékletet állítja, de a venti fordulatszámát nem, és az iránnyal sem foglalkozik. ez így van-e? thx
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Monya78
veterán
válasz kelly416 #3670 üzenetére
Jogger féle szőnyeg anyag nagyon gyenge, bolyhosodó, pedálok környékére be se merek nézni.
Csomagtér világítást azért gondoltam külön aksisra mert, kevés ideig világít a gyári csomagtér világítás (lemérve 1perc 20 sec) ez nekem jó párszor kevés idő. Mozgásérzékelő látja hogy nyitom a csomagtartót és nincs időlimit. Plusz ha harmadik üléssort használjuk, akkor ott is lesz igény esetén világítás.
plusz fények:
Még a jogger előtt volt ilyen világításom: [link] tudom bazárinak néz ki, de a lábtérben fix fénnyel használtam egy ideig. Viszont vastag volt a kábel, e miatt a ragasztó is elengedett a ledcsík alatt, mindenhol kábel hegyek, egy szivargyújtó kilőve, ezt meguntam és kidobtam az egészet.De most rájöttem hogy vannak jobb, kábel nélküli megoldások azokkal szemezgetek. De csak kulturáltan semmi villogó discofény, csak derengő, műszerfalal megegyező fény a lábtérben.
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Monya78 #3672 üzenetére
Nincs limit a mozgásérzékelősnél? Vagy arra célzol, hogy ameddig mozogsz addig van világítás? Így igen igazad van. De én kb. sosem pötsölök annyit a csomiban, így nekem az én megoldásom bőven megfelel.
Ilyen világításom nekem is volt a fókában annak idején. Sajnos elég hamar elhahálozott. Először csak nem akart kommunikálni a telóval, aztán az egyik (bal hátsó) halt meg látszólag ok nélkül, végül kivágtam mint macskát. Talán jó volna amikor leejtünk valamit, de erre rendszeresítettem egy elemlámpát. Más kereső fény használata menet közben amúgy sem túl jó.
Egyébként az mkII fókában gyárilag nem volt lábtérvilágítás, a felszereltségnek nem volt része. Behajoltam a műszerfal alá, és ott a két foglalat. Tettem bele izzót és volt világítás. Betojás, hogy feláras extra volt és közben minden be volt kötve, csak izzó hijja volt. A Lodgy sajnos nem ennyire egyszerű, valószínűleg a Jogger sem.
A derengő lábtérpilácsot pedig én a beltérvilágításra kötném rá. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3673 üzenetére
Engem is zavar. Felhős éjszakában (értsd, korom sötét van mindenhol, az orrodig sem látsz lámpa nélkül) a minimumra állított fényerő után kikapcsoltam a fejegységet, és még az is zavaró volt. Nem tudom elfogadni, hogy a "sötét" funkció csak fekete képet ad háttérvilágítással. Én kikapcsolnám ténylegesen néha, ha tudnám.
Viszont a műszerfal világítása olyan jól el van találva, meg a színei is,, hogy még sosem idegesített. Kivéve a távolsági visszajelző fényét, de hát az okkal olyan erős minden autóban. -
Monya78
veterán
Kicsit pimpelgettem a kocsit
Plusz műszerfal fény (1300Ft-ért).... de ez nem végleges, több okból is...nappal csúnya a led csík, nem jó a fehér árnyalata elüt a műszerfalétól, plusz a bal visszapillantóba zavaróan tükröződik:
Nagy eséllyel teljesen kiveszem a kocsiból...majd valahol felhasználom, USB csatlakozású, úgyhogy lehet a számítógép asztalt fogja díszíteniNem is értem azokat ahol gyárilag van ilyen, illetve jóval több és erősebb led fény van...iszonyat zavaró lehet ha be van kapcsolva.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Luck Dragon #3748 üzenetére
Szerintem meg bazári, de senkit nem akarok ezzel megbántani.
Sok vw-terméktől is azért hányok, mert túl sokat sugároz a műszerfal.Renault power
-
kispalsz
tag
Sziasztok!
Dacia Jogger LPG 7 személyes 2022 év végi vásárlás, nem extrem kivitelű autónk van. Van benne már színes fejegység, de még nem a navigációs.
Navigációt úgy tudok indítani, hogy kábellel összekötöm a telefont az autó egyetlen USB portjával a navi mellett balra és akkor megjelenik az Android Auto ikon a fejegységen. ( ha jól tudom nekem olyan verzióm van, amibe épp nem volt elérhető csak a vezetékes android auto)Az elsődleges telómon az USB csati kicsit kontaktos, sokszor nem is kapcsolódik emiatt. ( biztos, hogy a telefon usb csatija a jó, mert másik telóval nincs ilyen gond).
Szeretném valami kütyüvel megoldani, hogy ne kelljen vezetékkel összekötni a kocsit a telóval. android auto wireless-t használnék. Teló Samsung S9+. A telefon tud 5 GHz-et.
Miilyen kütyüket ajánlotok erre, kinek melyik vált be. Jó lenne a kütyüt nem a műszerfalon, hanem a sebváltó előtt tárolni abban a mini rekeszszerűségben.
Más:
Belső világítás nagyon hamar lekapcsol. Ki sem tudom venni a 3 gyereket a gyerekülésekből, és máris lekapcsolódott. Csomagok kipakolásáról nem is beszélve. Nincs erre valami állítási lehetőség. Elég nevetséges, hogy zseblámpával kutakodok a sötét autóban[ Szerkesztve ]
-
Monya78
veterán
válasz kispalsz #3932 üzenetére
Szia!
Android auto topicban valamelyik héten láttam ajánlott wireless kütyüt : [link] kicsit keresgetni kell.
De ha be is válik ez inkább rövid utakra lesz jó, wifi+gps nagyon fogja enni a teló aksiját.
Én vettem egy hosszú 2,5m-es USB kábelt, szépen eldugtam a műszerfal mögött és a kézifék könyékén jön elő, így nincs útba se a kábel se a teló. Mióta samsungra váltottam instabil lett ez a noname kábeles kapcsolat. egy-egy nagyobb döccenő után szétkapcsolt az AA. Teló gyári rövid kábelével ilyen szétkapcsolás nem volt.
Belső világítás:
Én a csomagtartóba vettem egy aksis, mozgásérzékelős, "szekrény" lámpát. Ehhez hasonlót: [link]Utastérben pedig ilyesmiben gondolkoztam, de még nem vettem: [link] aksis, nyomógombos picuri lámpa.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Stellar Blade
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...