Hirdetés
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mirci18
addikt
válasz kelly416 #3721 üzenetére
Lassan 60 e kilométernél szűken 3 éves korában kiégett egy tompított izzó.
Nem tudom ki tervezte ezt a lámpát pontosabban a helyét de rohadjon meg ahol van.
Az anyós oldali rész igazi szopó.
A reflektor izzó cserébe majd bele se merek gondolni.Egyébként érzésre jól raktam be az izzót de az anyós oldali valamivel rövidebb távon világít.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz kelly416 #3785 üzenetére
Clio 3 grandtour. Kicsi motor hosszú váltó.
103 le 1.2 turbó.
Nem feltétlen igaz, hogy a kis motor rövid váltót kap ami hamar elfogy.
Ez konkrétan 130nál 3000-et forog.
Nem is értem, hogy ezt az euro 5 ös motort miért nem vitte tovább a renault .
Szíjas vezérlés szög egyszerű dolgok, elfogadható teljesítmény. Kis csiga nem pörgi szét magát.
Szerintem egy hihetetlenül optimális motor.
A téli időszakban most pályázva. 6.7liter volt a fogyasztása.Városban az 5.5 simán tartható.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz kelly416 #3794 üzenetére
Nem vagyok a fejlődés ellen. De és itt a De a hangsúlyos, normál lámpatestbe led fényforrást tenni a legaljasabb bűncselekmény a szembejövővel szemben.
Nem egyszer vakított már el, utoljára egy astra, a földönkívüliekkel is kommunikálni tudó, vetítési képpel nem rendelkező hidegfehér vakujával.
Vetítőlencsés, (projektoros) lámpatestbe azt tesztek amit akartok, úgy is kitakarja a szembejövőt vakító fénysávot.Viszont a köhém valóban egy elmaradott baromság.
Renault power
-
nagyúr
válasz kelly416 #3796 üzenetére
“De ha olyan a lámpa, hogy mehetne bele led is, akkor ne büntessenek már halálba csak azért, mert gyárilag nem az volt benne.“
- És ezt ki mondaná meg, mármint mibe mehetne ledes vagy sem ?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Flowtation
őstag
válasz kelly416 #3830 üzenetére
és #3831rob210
Megvolt a szervíz, ott is marasztalták az autót, mivel így nem biztonságos. Ma kapunk csereautót, viszont az alkatrészekre azt mondták, nem tudni, mikor lesz meg...Vagy vákuum dob vagy vákuum továbbító cső, ezt még nem tudni, utóbbira mondták azt, hogy nincs és nem is elérhető, akár 1 hónap (!) is lehet. Ez elég gáz, június végén mennénk hosszabb útra.
Persze 100% gariban intézik a dolgot.Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
updog
senior tag
válasz kelly416 #3816 üzenetére
Közben megjött aliról a beszíjazós "isofix", ez teljesen rendben valónak tűnik, az ülésen körben meg kell húzni egy dupla, biztonsági öv szintű szíjat, így az (egyébként az előzővel kb. identikus) L alakú vasat masszívan bent tartja az ülés alatt, próbáltam rángatni, minimális mozgása van csak (még egyszer kiemelem: nem biztonsági eszközként szerettem volna, a gyerekülés eddig is és ezután is a biztonsági övvel van beszíjazva. Azért kellett ez, hogy előre tudjam húzni a talpát, így megdöntve az ülést, hogy a hosszú utakon ne dülöngéljen előre a gyerek feje ahogy alszik. Amúgy anyagában masszív, nehéz, a szíjak nem foszlósak, és ahogy írtam, a magyar webshopból kb. ugyanez jött a szíjak nélkül, tehát minősíthető cucc (vagy a magyar forgalmazó is megelégszik a csájnéziummal, nézőpont kérdése ) ).
Hozzátenném, a Jogger 3. üléssorában nem a legmasszívabb konstrukciók maguk az ülések sem (simán tudtam volna még tovább húzni a szíjakat, nyomódott még befelé az ülés) Nyilván babás nagycsaládosként eleve baromi defenzíven vezetek, de úgy egyre inkább remeg a bizalmam abban, hogy a 3. sorban biztonságban van a gyerek adott esetben.
(^már vissza is pakoltam amikor eszembe jutott hogy lefotózom )
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
Flowtation
őstag
válasz kelly416 #3915 üzenetére
Jogos észrevétel:
Erre még jön a műszaki vzsga, de hát ugye az mindenképp kell. Azt is megkérdeztem, hogy mennyire gáz ha januárban csináltatuk meg, de állítólag ugrik a gari két hét után, nem tudom ez mennyire hihető.
Nem értek ezekhez a dolgokhoz, azért kérdem.Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
Flowtation
őstag
válasz kelly416 #3917 üzenetére
Pontosan, 5 év van rá. Viszont van vele garis gondom is, az a baj. A múltkori fék problémám előjött megint, vagy pl. a levegőbefúvás állító gyűrű is csak a két bal oldali állásban működik, a többiről visszaugrik. De nem akarom elhinni, hogy ennyi a gyertya. Pedig eddig nekem is ilyen 50-60 körül voltak a szervizek.
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
mirci18
addikt
válasz kelly416 #3935 üzenetére
Mai napon lett 4 éves a Logan Mcv-m 82 km-el.
Nagyon megszerettük az évek során az autót mivel nagy és kényelmes.
Sokat utaztunk vele. Kempingeztünk stb.Most erősen gondolkodok ettől függetlenül hogy váltsak.
Sajnálom mert ez életem harmadik autója (nyilván vezettem többet is) de szívemhez nőtt.
Megvannak a maga hibái.
Pl fos lakkréteg tiszta karc a festése.
Az átlagnál jobban képesek lelakni az autót a gyerekek mivel nem annyira strapabíró a beltér.
A rozsdásodás és az illesztési hézagok.
Magával a benzin motorral meg vagyok elégedve 0.9 TCE. De olvasom Renault csoportban és videóban is halottam hogy 100 e km után felejtős a motor.A váltás azért lenne esedékes mivel pár napon belül megszületik a harmadik gyerkőcünk és így a kocsit kinőttük ha vinni akarunk mást is magunkon kívül.
Tanácstalan vagyok mert ha az eszemre hallgatok maradok az autónál ha a szívemre akkor váltok a több ülés és a nagyobb kényelem miatt.
Vannak a kocsinak kis sérülései horpadás húzás de alapvetően egyben van.
Automata klímás fóliás vonóhorgos.
Szerintem jelen korral állapotban felszereltséggel megér 4 millát az autó.És ugye az az optimális ha az ember kp-ra vesz kocsit jó esetben magánszemélytől.
De tőke nélkül lehetetlen.Ha eladod az autód akkor amíg nem találsz nincs mivel menned.
Így szerintem felejtős.
Tavaly is megszívtam vele mert hirtelen felindulásból eladtam a Suzukink és 3 hétig nem volt csak 1 autó és a végén vehettem egy olyan autót ami jön meg megáll de nem tökéletes így kényszerű vásárlás volt.Ha beszámítással veszel ott nyilván lehúznak.
Tegnap voltam Vácon egy 1.3 CE Lodgy miatt.
A faszi nézegette az autóm vagy fél percig megkérdezte van e elképzelésem árban mondtam még nincs de ő nyomott rá egy 3.5 millát így zsigerből.Mivel nem ért rá foglalkozni velem így felejtős volt a hely számomra.
Egyébként ezt máshol is tapasztaltam.
Opel Maxabo webchat érdeklődtem autó beszámítás miatt az adatok megadva.
3 hete várom hogy hívjon az értékesítő.Csak hogy a lényegre térjek:
A mit is vegyen az ember kérdésre.
Mivel öreg autót nem vennék plusz nem szívesen lépnék vissza technológiailag sem nem nagy a választék lista:
-Dacia Lodgy 1.3 TCE
-Dacia Lodgy 1.5 DCI
Van még 1.2 TCE és 1.6 de az előbbit rossz konstrukciónak tartják az utóbbi pedig lomha nagy fogyasztású.
Az 1.5 DCI-nél a dízel rendszer és az AD Blue tartály problémás lehet.
A Dacia klímában és beltér és illesztés minőségben mindenképp visszalépés a Loganhez képest.-Citroen C4 Grand Picasso 1.6 HDI
-Citroen C4 Grand Picasso 1.8 VTI
Van még az 1.2-es PureTech motor. Van aki dicséri de mégis tele van a hírek vele hogy ha nálad megy tönkre a motorban a szíj akkor lehet akár milliós tétel.
Az 1.6 HDI sok van eladó de a legtöbb elvileg azért mert túl van 150 e km-en és lassan eljön az az idő amikor neked kell kifizetni a dízeles nyűgjeid. Ráadásul a legnagyobb kehéje az AD Blue tartály.Opel Zafira Tourer,Ford C max stb a méretei miatt nem bejövős.
Itt jön a kérdés ha ti cserélnétek mit és milyen motorral választanátok?
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
nagyúr
-
mirci18
addikt
válasz kelly416 #3959 üzenetére
Köszönöm a választ.
Ezért nem is sietek mert ugyan még van ára az autómnak de most még jó állapotú így ha nem lesz jó ésszerű ajánlat nem váltok.
Egyébként vicces de mára tényleg mind a dízel mind a benzin motorok jó része problémás lett így az újabb autók még jobban rizikósabb vételek lettek márkafüggetlenül.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
nagyúr
válasz kelly416 #3964 üzenetére
Nem vettem magamra , csak poénkodom én is.
B Zafira jó , de csak is az 1.8/140 lovas kivitelben (benzin) megbízható konstrukció. 1.9 dízel nyűgös , meg az M32-es hatos váltó alul méretezett gyárilag a csapágyak benne, és komoly anyagi vonzata van mindig a javítása során . Na meg soha nem lesz jó utána sem.
Többi motor pedig gyenge és sokat fog fogyasztani .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
nagyúr
-
mirci18
addikt
válasz kelly416 #3964 üzenetére
Idősebb vasakban én is gondolkodtam de azt nézed venni egy 10+ éves kocsit a jelenlegi 4 éves helyett nem deal.
Eleve ugrik pár kényelmi funkció plusz minimum 200-250 e km lesz az autóban.Zafira-t sose vennék két okból. A motorjaik nagyon problémásak (benzinesek) plusz hátul még gyerekeknek sincs elég hely.
A fogyasztás számomra fontos nem a lóerő. Ezért nem vennék feleslegesen 150-200 lóerős autót.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz kelly416 #3986 üzenetére
Ezért jó ide is meg más topikokba is bejárni.
Kulturált eszmecsere jó gondolatok.
Nyilván egy régi autón is minden pótolható pl egy fejegység de sosem lesz olyan stabil mint a gyári.
Egyébként pont a keréknyomás szenzor nem vonz.
Kilépőfény nincs és nem kell.
Tolató kamera na azt nagyon szeretem de ezt is be lehet szereltetni.
Amit szerintem ritkán kapsz meg máshol.
Ár érték arányban a legolcsóbban olyan autót venni ami nagy méretű és mellette magas felépítésű cross country jellegű.
És ehhez nem kell 19-20 colos malom kerék mint a Renaultnak.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz kelly416 #3988 üzenetére
Mivel 4.5 méter hosszú az autó plusz fóliás így örülök hogy van kamera.
Amikor városban út járda mellé kell parkolni tolatva nagy segítség de ha betojna ott a radar.
Engem sosem zavart az hogy hosszabb autóval nem tudok parkolni segítség nélkül.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
nagyúr
-
updog
senior tag
válasz kelly416 #3992 üzenetére
Nekem egyébként aliexpresszes mini kerek nagylátószögű tükör van felragasztva mindkét visszapillantóra a joggeren, ezerszer többet segítenek a tolatásban/parkolásban mint a kamera... Nem tudok ráérezni ésvagy nem is annyira pontosak a vonalak a kameraképen, koccoltam már a csillivilli mahalia hátsó alufelnit miatta... a tükör nem hazudik (mondjuk a régi autón is volt ilyenem, így lassan 6 éve így parkolok, lehet az is közrejátszik).
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
Monya78
veterán
válasz kelly416 #4026 üzenetére
Inkább nem mondok szervíz helyszínt, de itt nem volt váróba kihelyezett kamerakép...
most nincs nálam a kamera felvétel de kb 20-25perc rémlik két kamera indulás között, ebbe hogy fér bele? (csápossal feleemelni, haspáncél lecsavarozni, olaj lecsurog, szűrőcsere, új olaj bele, haspáncél vissza, csáposról le) A következő gyújtásadásnál, ahol a kamerám feléledt látszott hogy már a visszahívásos szoftver frissítéssel foglalkoztak....[ Szerkesztve ]
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz kelly416 #4028 üzenetére
Beleférhet, de ez már rég rossz, ha ilyennek a gyanúja is felmerül. Ezért is jó, hogy otthon meg tudok csinálni ezt-azt. Remélem ha lesz kertes, még több minden belefér majd.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
AMD Power
titán
válasz kelly416 #4038 üzenetére
Én az esetek 60% egyedül ülök az autóban. Szóval valamilyen szempontból még a Sandero is "nagy". A Jogger ettől függetlenül nagyon tetszik. Bár azért a pénzért az én/mi felhasználásunkra akkor már lehet ,hogy inkább a Dustert venném.
Érdekesek az új Daciák. FB is vagy a nagyon elégedettek vele, vagy nagyon megbánták a megvételét. Engem most pl hiába győzködnek ,hogy a Clio jobb választás lenne, de nekem élőben a Sandero tetszett jobban.[ Szerkesztve ]
-
Monya78
veterán
válasz kelly416 #4051 üzenetére
Gyári intervallum olajcserére úgy szól hogy 2év vagy 30eKm amelyik hamarabb bekövetkezik...
Én sokat városozok ezért az első éves szerviznél pont 9.000km óraállásnál kértem olajcserét, ez ugye korábbi mint a gyári intervallum, ezért hiába voltam easy szervizes, ki kellett fizetni az olajcserét.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen