- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Garmin Venu Sq 2 - alaptudás a négyzeten
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mirci18
addikt
válasz gyemipapa #990 üzenetére
Jól látod csicsa abból is azt a fajta amit nem fogsz minden nap látni vagy nagy dírrel durral mutogatni.
Számomra ez a kis plusz pont azt adja az autóhoz mint a küszöb védő matrica.
Egy csipetnyi egyediséget egy kis stílust az autóhoz.Nálam a hasznán kívül egy kis plusz stílus a fóliázás.
Vagy éppen egy egy ilyen apró matrica vagy kiegészítő:
[link]
[link]
[link]
[link]Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
kelly416
veterán
válasz gyemipapa #990 üzenetére
Igazából eltakarja a csavarokat, és ha esetlegesen zsíros, koszos részét is, bár ha bármi zsíros kell legyen, úgyis az a rész az, ami pont kilóg belőle. Egyébként a Lodgy kasztniba rögzített zárrészébe akadtam már bele kiszálláskor jó bő rövidnadrágban, de azzal úgysem tudok mit csinálni. Ilyen szempontból sokkal jobb a Duster vagy Focus2 féle megoldás.
-
-
-
mirci18
addikt
válasz gyemipapa #1482 üzenetére
Nyilván.
Csak sokszor észreveszem itt és a facebook-os csoportban is hogy minimális apró karcok vagy sérülések ahol csak a festék sérült elem nem fel van fújva az eset. Akit zavar ne vegyen drága autót vagy ne rakja le forgalmas helyen mert a nagy számok törvénye alapján valaki kárt fog okozni .Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
válasz gyemipapa #1496 üzenetére
Én is tudatában vagyok vele. Golyós kolléga írta feljebb hogy milyen, erre reagálunk.
Fóliázás mint alternatíva , igen csak nem írtad hogy milyenre is gondoltál ha már elővesszük a fólia témát is.
Ha frissen szalonból kihozza és kap egy átlátszó védő fóliát.
Vagy amikor már jégeső szétverte és utánna javítás , színezés helyett kapná meg. Mert úgy tényleg olcsóbb lesz.kelly416
Sajnos a parkoló mindig megtörténik .[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
kelly416
veterán
válasz gyemipapa #1509 üzenetére
Eleve be sem lépek, mert utálom azt, amit látok magam körül, mindenki csak görgeti, pörgeti, hogy ki mit osztott meg, mindenkinek van csak egy kérése, hogy osszam, lájkoljam, stb... Nem kell. Be sem lépek. Csak azért nem töröltem még, mert a messenger azzal van regisztrálva és még lusta voltam utána nézni, hogyan kell át tenni telefonszámra a meglévő fiókot. Ha ez kész, törlöm is azonnal.
-
kelly416
veterán
válasz gyemipapa #1519 üzenetére
Nekem az egész közösségi izétől áll fel a hátamon a szőr, és arra céloztam, ha ismerősök látják, sokat vagyok fent, akkor kérnek ilyeneket, így mindenestől leszoktam róla. De nem, nem vagyok könnyű eset, és szerintem ez így van jól. Mármint, hogy nem vagyunk egyformák.
-
golyós
őstag
válasz gyemipapa #1570 üzenetére
Lehet, persze.
Pont a napokban állítottam át a Petőfit mert Budapesten recseget, aztán rájöttem, hogy nem a pesti frekvenciára vokt tárolva.
Fejből nehéz lesz de szerintem : Rádió , utána a Fő gomb és ott a léptető gomb.
A mentésére nem emlékszem, bibelődtem vele mire rájöttem.Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
válasz gyemipapa #1686 üzenetére
Hogy mi szól mellette ? Nos a gyártó szerint városba szánják . Ami kiépítésének köszönhetően a jó magyar utak és patkák elleni végleges megoldása lehet ez az autó . Az egyre növekvő forgalomban és városi dugókban kevesebb “fogyasztás “ ami mellette szól , ráadásul mind ezt csendesen végzi azaz hang komfortban nem lesz párja . Ami nekem tetszik pluszban az a váltó elhagyása ugye ez a sajátossága az elektromos autóknak csak az irányváltókart kell csak használni . Ez az araszoláskor imádnám , ha csak bele gondolok a Keresztúri úton levő kilométeres sorra.
Városban az itt megadott hatótáv mindenre is elég , elmenni dolgozni ,gyerekért , bevásárolni stb . És egy egyszerű 230 hálózatról 8 óra alatt fel is töltődik . Ez pont arra elég hogy este feltenném, reggel le. Így még az akkumulátort is kiemelném . Rá érnek gyors tölteni ha elmegyünk kirándulni évente egy két alkalommal .
A fentebb említett töltési lehetőség ha panelházhoz tartozó pici garázsba befér ez az autó plusz ott fel is lehetne tölteni , szerintem ez nem képez negatívumot .
Az ára nem csábító ? Mihez képest mikor már 4M alatt egy autót sem lehet már venni. Itt pedig 6,X M a valós ára plusz állami kedvezménnyel 4M az autó . Mi ez ha nem jó ? Nissan Leaf és társai 10-12M.?Negatív számomra az a formája . Egy nagy szürke penészes citrom négykeréken . Inkább az új Sanderonak kellett volna egy tiszta elektromos változatot kihozni. Bár megértem miért ezzel jöttek ki, hisz ez már készen volt csak át kellett hozniuk keletről ezt az autót mert ott már egy éve van piacon más néven .
Ha már itt tartunk a mostani Logan & Sandero páros motor palettáját sem bírom felfogni épp ésszel hogy most miért.... gondolok itt arra Gen2 esetében a paletta 1.0 & 0.9T & 1.0T motor van ami mind kézi váltós .
Erre kihozzák a Gen3 1.0 ez oké bár a lóerő az vicc kategória Clioban próbáltam , még városba se! De itt van 0.9T & 1.0T most minek kettő ? Szinte azonos teljesítménnyel , most ne menjünk bele hogy 10 lóerő . Stb stb .
És adnak hozzá három fajta váltót ..... minek ?Szerintem így kellett volna =0.9T elfelejteni és a Dusterben későbbiekben Gen2 Sanderohóz kapható 1.0T meghagyni és ahhoz a kézi hatost és a CVT meghagyni és kész .
Dvix
Arra készülj fel hogy nem lesz egyszerű menet, de én sajnálom a dolgot és hiszek neked.”Hát az a sok narancs remélem élőben nem annyira vakító”
Renault szerint valami fluoreszkáló festék az a narancssárga festék rajta Hát ez igaz akkor csodás lesz.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
JoinR
senior tag
válasz gyemipapa #1692 üzenetére
Vannak, akiknek nem való az elektromos autó. Anno is rengetegen ellenkeztek az autók ellen és inkább inkább lóval jártak...szerencsére mára megmaradt hobbinak, ahogy a belsőégésű szutykok is fognak.
Renault-váltókban sebességváltás élményét keresni kifejezetten perverz gondolat. Igaz amíg te azzal szórakozol, másnak ott lesz a 250+ Nm akármikor.
Aztán nem mindenki otthon tervezi tölteni a kocsit, én inkább a munkahelyi mélygarázs (egyelőre ingyen) áramát használnám. -
válasz gyemipapa #1692 üzenetére
1, Most egy tervezettet hozol fel amikor valaki egyszer valamilyen Fb vagy egyéb lap egyszer megírt és felkapott ?
Szerintem az idő lesz az ami majd az embereket és az új emberi generáció aki majd ezt fogja majd használni nap mint nap ez olyan természetes lesz a hang nélküli autók világa mint most a hang keltő autóké.
Ez egy olyan váltás lehet ami anno a csattogó gőz hajtású szerkezet után a csendesebb Ottó motor .
2 , És ha az a korszak jön el amikor már egy új autóban sem kész kézi váltó , akkor mit csinálsz ?3, Nyilván az áram felvétel mostanában nem kész olyan gyors mint a benzin tankolás . De szerintem ez egy nagyon kényelmes opció , de az egy óra alatt full feltöltést kínáló opció is baráti . Azért nem árt ha az ember elvezet 200-Km majd megáll pihenni ilyenkor jól jön .
4, Nos tényleg nem vagyok jártas BP panel / garázs témában és ebbe nem is megyek bele. De ha jövő ez,akkor biztosan lesz valamilyen alternatíva ennek a problémának kiaknázására .
5 Igen féléve vett autód tényleg jó árban volt de itt a jövőről beszélünk és módjuk jövő évben vagy öt év múlva szeretnél váltani akkor hála az EU-nak behozott co-nak és a tendenciát követő gyengülő forintnak ez igen is jó ár . Te szép autód is többe kerülne jövőben mint múlt évben
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
JoinR
senior tag
válasz gyemipapa #1694 üzenetére
Nagyon hosszú diskurzust indítana el, ha minden részletébe belemennénk, azért nem reagáltam mindenre.
A csendesség belül élvezhető, a hanggenerátor kifelé sugároz hangot.
A hosszú töltési idő valós probléma, ami persze folyamatosan javul. Nekem nem gond, hogy a 8 órás munkaidőben épp teletöltődne az autó. Egy nemzetközi körutat senki nem ezzel tervez megtenni. Viszont komolyabb modelleknél gyorstöltővel már 30 perc környékére le lehet vinni, ami azért nem vállalhatatlan. Persze gyorstöltő nincs mindenhol, de anno benzinkút sem volt (igaz egy 20L-es kannát könnyebb teletölteni).
Annak ellenére, hogy igen, belsőégésűvel járok, vezettem már többféle elektromost, viszonylag sokat mentem már közösségi elektromos autókkal is, és nagyon tetszettek.
Azért nincs elektromos autóm, mert nem nekem való:
- nem megyek sokat városban (ha mégis, akkor motorral, télire meg elég a mostani autó)
- leginkább autópályán/hosszú utakra megyek
- meg persze nemcsak drága, de a gyors technológiai fejlődés miatt az értékvesztése is jelentős, így az én évi 10e km-mel masszívan nem érné meg.
Viszont számomra fontos a (legalább lokális) környezetvédelem, jól hangzik a kevesebb karbantartás, mérnöki szemmel is egy sokkal elengánsabb megoldás az elektromos hajtás, ezért a következő autóm (majd jó pár év múlva) remélem lehet elektromos.[ Szerkesztve ]
-
válasz gyemipapa #1696 üzenetére
"Gondolom Te már elektromossal jársz, vagy hagyományossal, de automatával. Ha nem, akkor pedig még Te sem látod elérkezettnek az időt velem együtt a váltásra."
Nem járok elektromossal, csak párszor mentem Leafel, hagyományossal járok DCI-vel vagy SCE motorral szerelt Logannal. De itt a topicban vissza tudod olvasni. Nincs saját autóm.
Ami volt előtte saját az egy H Astra volt de az is kézi váltóval volt ellátva
De ha lesz egyszer saját megint ami nem mostanában lesz, akkor hybrid vagy elektromos lesz.JoinR
Legjobb amivel egyetértek veled az a minimális karbantartási igény egy mai autóhoz viszonyítva. Bár az egyik céges leaf vezérlő egysége elszállt ami 1,2M-Ft volt a cseréje de még mindig jobb mint egy Ford motor csere.
Na de visszatérve a dologhoz , egyszer ki akarom majd deríteni hogy mennyi az éves költsége egy Leafnek , meg mondjuk egy TDCI Fordnak flottán belül. Mert megbecsülni sem merem.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
mirci18
addikt
válasz gyemipapa #1686 üzenetére
Ez a piac legolcsóbb elektromos autója tehát van keresnivalója egy nagyon jó alternatívaként.
Másrészt igen idő tölteni de ezt városi autóként használja az ember nem feltétlen országútra.
A sima autót sem naponta töltjük. Ezt sem naponta fogod.Jelenleg még ingyen is tudod tölteni ha ügyes vagy plusz van ingyen parkolás.
Az alacsonyabb szervíz költségekről nem is beszélek.Tehát sok embernek ez megfelelő de nem mindenkinek.
Ez pont olyan mint a kombi autó.
Nem mindenkinek kell a maximális csomagtér méret vagy éppen az emelt hasmagasság.
Nekem kellett.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
mirci18
addikt
válasz gyemipapa #1707 üzenetére
Az a baj hogy a körtét akarod összehasonlítani az almával.
Így pont olyan felesleges az érvelésed mint a dízel kontra benzin motor használat.
Jelenleg még drágább az új elektromos autó de ha figyelembe vesszük az ingyen parkolás és tankolás lehetőségét és a minimális szervíz díjakat rögtön más lesz a képlet.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
Pokesz007
senior tag
válasz gyemipapa #1707 üzenetére
Én 10 naponta tankolok a Sanderommal Igaz én,szinte minden nap megyek vele. Sokan lexarják szegényt,de hát ez van. Még mindig más világba élnek..Én is úgy vallom,hogy nem lesz versenyképes egyenlőre.
mirci18
Minimális szerviz díjak igen,10 év múlva is ? Habár addig kitudja mi lesz.
Persze,akármikor elromolhat minden gépkocsiba bármi[ Szerkesztve ]
️️Hardverapró Mindörökké️️
-
mirci18
addikt
válasz gyemipapa #1721 üzenetére
Nos, a dolog már ott megbukik, hogy "második" autónak... Hol élsz Te?
Mondjuk ezer autós családból hányan engedhetik meg maguknak, hogy két autót tartsanak fenn? Lehet, hogy te megengedheted magadnak, de a bérből és fizetésből élők jelentős többsége nem.
Maradjunk annyiban hogy ma Magyarországon az autók átlag életkora 14 év fölött van.
Tehát egy új autó sem szempont a szegényebb rétegnek nem hogy egy elektromos nem hogy egy második autó de nem is róluk szól ez a történet.
Azért mert más szegény és nincs pénze autóra ez az ő dolga.Én sem lamentálok rajta minek van másnak 10-20 milliós autója vagy éppen 5 kocsija.
Ez így nem igaz.Nem elég nagy az az előnye, hogy bármelyik sarkon megtankolhatjuk 5 perc alatt, és egy tankkal négyszer annyi km-t tudunk megtenni? És nem kell elektromos kutat keresgélni, mert hagyományos kút már lassan minden sarkon nyílik?
Képzeld, az emberek jelentős többsége nem családi házban lakik, ahol este beáll az udvarba, és rádugja a konnektorra. Én a panelban hova dugjam rá? Nem elég, hogy 3-4 naponta töltenem kellene a mostani havi egy tankolás helyett, még keresgélnem is kell elektromos kutat, megőszülve kivárni, míg feltölt, és örülni, hogy hurrá, most 3-4 napig tankolás nélkül gurulhatok? Vicces "előny".Panelban neked nem előny de ez a te oldalad.
Városban számos helyen töltheted de sok munkahely is segít benne.
Értem én hogy te ezt támadod mert neked nem jó de meg kell értened mára ez egy nagyon is működőképes koncepció bizonyos keretek közt bizonyos embereknek.
Ja, és tudom, dübörög a gazdaság, Magyarország jobban teljesít,
de hidd el, a családok jelentős többsége nem hogy két autót nem engedhet meg magának (az alkalmazotti szférára gondolok), de örül, ha össze tud kuporgatni egy használt hagyományosra valót, amibe a kis lurkók is beférnek.Egyébként amikor csak a Suzuki wagon r em volt sem irigykedtem másokra vagy mérgelődtem nekem miért ez jutott mikor a saját testvéremnek már volt 3 autója is.
Egyszerű a képlet.
Szegény vagy?
Akkor vagy tegyél ellene vagy érd be annyival ami jutott neked.
Attól mert csak egy 20 éves autód van nem vagy kevesebb ha neked elég legyél boldog.
De azt mondani mert Magyarország nagy része rosszabbul él nem jó egy elektromos autó második autónak nettó baromság.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz gyemipapa #1727 üzenetére
Ez a "Szegény vagy? Akkor vagy tegyél ellene vagy érd be annyival ami jutott neked." lesajnáló megjegyzés emlékeztet egy politikus szájából elhangzott mondásra:
"Mindenki annyit ér, amennyije van". Látom, te is osztod ezt a nézetet......
Sose voltam Fideszes s nem is leszek. Nem is osztom a nézetét.Amit látok.
Te ellenzed az elektormos autózást. Pont.
Szíved joga.De ilyen mondvacsinált lózung szöveggel bemagyarázni eme műfaj értelmetlenségét mint amit írtál értelmetlen.
Most is azt mondom hogy nem a szegénység a szégyen hanem az irigység és a tehetetlenség.
Könnyebb siránkozni sok embernek az árok szélén mint tenni a sorsáért.
De hogy egyszerű példával éljek.
Vagyonőr az egyik szakmám ebből élek.
Ez a szakma elég széles spektrumon mozog. Sokan beérik azzal hogy ülnek egy bódéban naphosszat apró pénzért.
De vannak páran akik úgy gondolkodnak mint én.
Normális bért akarok keresni megfelelő munkával. Mindíg feljebb téve a lécet nem mástól várni a csodát.Bizonyára elkerülte a figyelmedet, hogy korábban írtam, fél éves Sandero Stepway Techroadom van, full felszereltséggel, és kp-re vásároltam! És nem, egyáltalán nem irigylem a felső tízezret, még akkor sem, ha sokuk urizál, vagy státusszimbólumból vásárol 60 millás autókat.
Csak utaltam rá, hogy manapság a lakosságnak csak egy szűk rétege engedhet meg magának két autót egy családban. De lehet, a közvetlen környezetedben sok kétautós család él, és ebből vontál le következtetést.Nem kerülte el a figyelmem.
Tudom milyen autód van.
Elviekben még a Dacias csoportban is látlak a facebook-on.
Azt a mondatot nem neked írtam hanem azon embereknek akik régebbi vasakkal járnak mert arra telik.
Azzal sincs baj akinek ez kell tegye.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
kelly416
veterán
válasz gyemipapa #2105 üzenetére
Egy kazettás vagy cd-s rádióhoz képest meg főleg, én azokat váltottam. Igen, sima spórolás, de miért visszalépés? A telón mindig friss a g-maps, ha akarod friss közlekedési infóval, a kijelző jobb, még ha kisebb is, de élesebb és fenyerőben is jobb szerintem. Na meg automata fényerő, a medianav meg nem automata nálam, de talán Nálad sem.
Nem tudom, mostanában mennyire divatos autót feltörni ezért, így legalább nem látszik a kijelző sem leparkolt autónál.
Zene ugyanaz, ugyanúgy bluetooth, kihangosítás pipa, mi mást tud még a medianav? Nem kötekedés, csak kíváncsi vagyok a nézőpontodra. -
BloodRay
veterán
válasz gyemipapa #2118 üzenetére
Én meg direkt olyan kocsit akartam amibe nincs beépítve valami gigyligagyli kijelzős fosli médiarendszer. Tudja az alapokat de azt jól, minden mást évente pár alkalommal mikor térkép kell, a telefonom fényévekkel jobban megold.
Persze mind mások vagyunk más igényekkel.kelly416 - > Kössz, nekem is nagyon tetszik, egy-két apró marhaságát megszokom.
Apropó marhaság... Titeket a start-stop nem zavar? Meg hogy újra és újra ki kell kapcsolni ha nem akarja az ember?
"A gép pentium 4-es. Mit mondjak még róla?! Leírom mégegyszer. PENTIUM 4." -► Henky83
-
BloodRay
veterán
válasz gyemipapa #2133 üzenetére
Nem kell magadra venni, általánosságban írtam, még csak nem is konkrétan a Duster rendszerére, hanem az összes kocsiéra ilyesmi árkategóriában.
2-3 évente veszek csúcsetelefont, azzal fasorban sincsenek ezek a gyárir rendszerek, kijelzős se sebességet, se minőséget tekintve, akár tetszik, akár nem.
Ízlések és pofonok, én a saját véleményem írtam."A gép pentium 4-es. Mit mondjak még róla?! Leírom mégegyszer. PENTIUM 4." -► Henky83
-
-
JoinR
senior tag
válasz gyemipapa #2151 üzenetére
Nekem valóban elég a BT-rádió, a héten átvett Dusteremben sincs kijelző, de én nem vagyok átlagfelhasználó.
A tapasztalat egyébként azt mutatja, hogy a frissítésekkel a rendszerek egyre lassabbak lesznek a régi hardvereken (hogy most ez az egyre több funkció, alacsony minőségű fejlesztés vagy avultatás miatt van, azt hagyjuk). Nyilván ha nem frissíted, nem gond, csak annak egyenes következménye, hogy eljár felette az idő. Bár én már évekkel ezelőtt is elavultnak tartottam a forgalomfigyelés nélküli útvonaltervezést, de nem vagyunk egyformák, ezért is rendel mindenki olyat, amilyenre vágyik -
válasz gyemipapa #2346 üzenetére
Megegyező nincs , maximum valamilyen utángyártott gyártó tudok elképzelni , hogy egyszer kínálatában elérhető lesz.
hz0917
Tiszta szívből gratulálok . Szolgáljon téged sokáig .[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
golyós
őstag
válasz gyemipapa #2361 üzenetére
Indításkor külső keringésre állít
Ablakok le, amíg elfogadható a benti levegő.
Ablak fel, ha már hideget fúj akkor átállítani belső keringtetésre, könnyebben lehűti a benti levegőt így már.
Kettes fokozat így már elég, a hármas nagyon hangos.
A befúvás irányát csak a testre állítjuk,( talán jobb legalsó állás) úgy tapasztaltuk, hogy a láb +test nagyon gyenge, lábnál elhanyagolható a érzés.
A Navi feletti két légterelőt a mennyezetre irányítjuk, hogy menjen hátra hideg levegő.
A két szélsőt az oldalablakra, néha magunkra állítjuk.
Néha gyors szellőztetés .
Megjártuk BP- Debrecen, és BP - Berekfürdő utat, 2 hét alatt oda-vissza. Nem volt melegünk, mögöttem a lányom még néha fázott is.
A 20 éves Scenicben nem kellett állítgatni, csak a hőfokot állítottuk, nyomta a hideget mint állat.
A Lodgyban a külső levegőt nem tudja ilyen hatékonyan lehűteni csak ha belső keringésre állítjuk.Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
-
kelly416
veterán
válasz gyemipapa #2643 üzenetére
Beszéltem a szervizesekkel, időpontot foglaltam, és mivel tavaly az első évesen volt olajcsere, azt mondták, idén nem javasolják, főleg hogy kevés a km is. Innentől kezdve asszem nem én tettem ellenjavaslatot a kötelezővel szemben.
Viszont könnyen megeshet, hogy önszántamból bukom a garit, kap egy alvázvédelmet plusz üregvédelmet, ez már alapból garimegvonás, és majd kicserélgetem a dolgokat magamnak. Nem nagy kaland.
Csak az a kérdés, a szervizkulcsot hogy lehet eltakarítani a műszerfalról évente, és minden kész.
-
mirci18
addikt
válasz gyemipapa #2642 üzenetére
Minden olajcserét nem fog neked ez a csomag téríteni így annyi nem ajánlott.
Hiszen alapból két év vagy 30 e km-enkét cserélnek neked ingyen olajat.
Én is ezért nem vettem meg a csomagot.
Az olajcsere egyébként nem vészes.
Győrben két éve 20 e ft volt de 30-35 e ft Gyöngyösön klubbos kedvezménnyel bármikor.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz gyemipapa #2667 üzenetére
Így van de valljuk be őszintén az két évi/30 e km enkénti olajcsere nem reális.
Így mivel minden második évben neked kellene állni az olajcserét szerintem nem hozz avissza az árát az easy service.Én olyan autót nem vennék ahol eleve ilyen hosszú volt az olajcsere periódus.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz gyemipapa #2725 üzenetére
Én eleve 3 évre terveztem.
Mivel a garancia csak 3 évig szól.
Az első 3 évben a kötelező revízió kb 15-25 e ft.
Ennyiért ránéznek s ha kell gariba javítanak.
Az utolsó két évben ezt spórolom meg hiszen hiába nézik át ha gari nélkül ingyen nem javítják.
Ezt meg tudom én is tenni.
Az olajcserét gari idő lejárta után megcsinálom magam.
De addig 45 e ft helyett 30-ért végzi a Gyöngyösi szervíz.
15 percre vannak tőlem így tökéletes helyen.
Nekem ezét nem adta ki a matek de egy egyenletnek többféle megoldása is lehet.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz gyemipapa #2741 üzenetére
Én meg pont a nyugdíjas gazdát kerülném.
Sokszor azt látom hogy olyan lassan mennek az autóval hogy szegény motor majd megfullad.
A másik véglet meg a kuplung nyúzós mert nem érzi mennyi gáz kuplung keverék kell az autónak.Az első tulajdonos meg nem jelent semmit.
Magamból kiindulva a másik kocsink Wagon r átlag 20 e km-enként kapott olajcserét.
Fék és váltó olajat 15 évig nem látott.
Kapott eleget az élettől.
Mondjuk az autó most is megvan kettes számúként. Azóta gondosabb gazdája vagyunk.
Tehát az átlag magyar gazda nem éppen a legjobb gazda.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingatlanos topic!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Asztalos klub
- Filmvilág
- Autós topik
- Milyen monitort vegyek?
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- További aktív témák...