Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    Topikgazda

    válasz Hintalow #268 üzenetére

    Gondolom ezzel a karakterosztályokat ki is írtották a játékból, tech/orvtech, rocker, vagy céges formájában nem lenne ez túl élvezhető, hisz ők max valami kis pisztolyt használnak, azt sem túl gyakran.

    Tavaly ellentétes hírek jelentek meg ezzel kapcsolatosan. Az egyik hír a volt kiugrott ex-CDPR-esektől, hogy túl ambíciózusak voltak a tervek, és bár voltak karakterosztályok, sőt, karakteralkotás is, menet közben ezt visszavágták, és előre generált karakterre akarták szabni a játékmenetet, ami miatt egy csomó elvégzett munka ment a levesbe.

    Később viszont Mike Pondsmith (aki külsős tanácsadóként részt vesz a fejlesztésben) azt nyilatkozta, hogy benne lesznek a kasztok. Nem sokkal korábban beraktak plusz információkat, mely szerint a kasztok meglesznek, de menet közben döntheted el, merre is halad a karaktered, tehát ez már megerősített hír.

    Gondolom ezzel a karakterosztályokat ki is írtották a játékból, tech/orvtech, rocker, vagy céges formájában nem lenne ez túl élvezhető, hisz ők max valami kis pisztolyt használnak, azt sem túl gyakran.

    Márpedig szvsz megoldják. Ha belegondolsz a Netrunner se pisztollyal fog hadonászni...
    Ajánlom egyébként a trailer alapos végignézését. Effektíve az összes kaszt benne van, Rocker (az ezüst csaj a fellépésre megy az ajnározó tömeg előtt), Solo (pisztollyal ül a köztéren), Céges (ezt nem nehéz megtalálni :D), Nomád (ebből is több jelenet van, a "kis család" összeállásból, illetve az a jelenet, amikor a Trauma Team jön valakit kimenteni, miközben az egyik családtag géppuskával válaszol) Fixer (robot-bemutató), Netrunner (a hálózatra kötött ürge kinyírója) és így tovább.

    A közelharcra kíváncsi vagyok, azért a szabálykönyvekben legalább annyi közelharci fegyver/cyberware van, mint lőfegyver. És azért egy wolverrel vagy ripperrel kicsit élvezetesebb harcolni, mint x+8-ik gépfegyverrel.

    Én továbbra is maradnék a lőfegyvereknél... De szerintem megoldják, a trailerben és a eleve, már a teaserben is voltak karpengék...

    Meghát a rendszernek pont az a bája asztaliban, hogy mivel szintlépések sincsenek, mindegy hogy mennyire vagy tápos, egy db szerencsés lövésbe ha belenézel, neked annyi. Ezt nemtudom hogy lehetne ide átteni.

    Simán. Mindig is utáltam a szerepjátékokban a szintrendszert, amikor 60-70-80 szintesként kisújjal nyomod le ugyanazokat a szörnyeket / ellenfeleket, amiket a játék elején vért izzadva, mindenféle potikat / egyszerhasználatos cuccokat ellőve tudtál lenyomni...

    Remélem azért itt is el lehet majd hurcolni a halottakat illegálban elbizniszelni a szervbankokba ;]

    Trauma Team van, szvsz ez is benne lesz. :P

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    Topikgazda

    válasz Hintalow #558 üzenetére

    NPC-k biztos (lásd videóban Jackie), más játékosok - nem.
    Azt előre leszögezték, hogy ez single-player only játék lesz.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Snooker

    senior tag

    válasz Hintalow #572 üzenetére

    Szerintem is, de hát látod még is egy online falloutot csinálnak jelenleg.

  • Cifu

    Topikgazda

    válasz Hintalow #649 üzenetére

    Na igen. Nagyon kíváncsi leszek, hogy oldják meg az emberség (humanity) pont kérdését.

    Ugye a Cyberpunk szerepjátékban anno megjelent egy zseniális gondolat Pondsmith-től: mi a hatása annak, ha egyre több szervünket cseréljük le mesterségesre? Logikusan gondolkodva az egész testedet lecserélheted, ha van rá pénzed, és persze a mesterséges erősebb, masszívabb, mindenféle kütyük vannak bennük, szóval nincs "limit", nincs visszatartó erő, hogy meddig mehetsz el. Akart egy technikai határt, hogy azért mégse teljesen gépekkel játszunk, ezért szőtte bele az emberség / humanity kérdéskört, vagyis hogy minden egyes beépített implantátum csökkenti az adott személy empátiáját.

    Ezért a karakteralkotásnál az egyik stat az EMP (Empátia), az emberséged pedig EMP x 10, vagy egy 5-ös (2-10-ig) EMP-ű karakternek 50 Humanity-je van (így lehet valahogy helyrerakni azt, hogy a videóban látott kiberszem 4 Humanity-ba kerül), és ha 40 alá csökken a Humanity-je a beépített kiberware-től, akkor 4-es, ha 30 alá, akkor 3-sra csökken az EMP-je. A játékmechanika szerint 3-as EMP-nél már veszélyeztetve vagy, hogy eluralkodik rajtad a kiberpszichózis, amikor a kiberware-től feltuningolt tested miatt lenézed a "hagyományos" vagy "gyengébb" embereket. Ha az EMP 0-ra csökken, akkor a karakter végleg kiberpszichózis áldozata lesz - jön a C-SWAT, és lenyom, mint a bélyeget...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák