Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Düsseldorf

    tag

    válasz Janaboy #2627 üzenetére

    1.) Na, épp most kaptam meg a 4. mélt, úgy néz ki minden rendben lesz és visszakapom az egészet, a Supercell rendszerében elkezdték a visszafizetést, ami 8-10 business day. Ha így lesz, jövök neked egy jó borral/sörrel :)
    Ami számomra nem világos, hogy mivel ők a Google-nek utalják vissza, hogy kapom vissza a Google-től, de ha ezt sikerült, akkor már csak boldogulok velük is, ez az erre vonatkozó részlet:
    "Please keep in mind that I can process the refund on my system but since the transaction was between your card provider and Google, if you wish to be refunded directly in your bank account you need to contact Google for this request."
    Gondolom nem volt egyedi az esetem, mert meglepően kevés dolgot kértek, és szinte abszolut nem akadékoskodtak - gondolom ez részben függ attól h. skandináv cég (egy amerikaival kétlem h. ilyen könnyen boldogulok ...), másrészt úgy vélem ilyen eset jogilag kétséges, nem hiányzik a negativ médianyilvánosság hogy egy 8,5 éves gyerek elkölt többhavi fizetést 3 nap alatt játékra, lehet őket támadni h. addiktivvá tesznek gyerekeket, családokat súlyos anyagi helyzetbe hoznak stb., olvasni erről eleget, ez mekkora vitákat generál manapság. És erre az kevés védelem h. a szülők is figyelmetlenek voltak, az imidzsvesztés meg brand védelme elég fontos minden cégnek- plusz és ez is fontos lehet, az igy eltapsolt x ezer euró nekem sok pénz, nekik nem.

    A részletekről hátha kell majd egy hasonló szerencsétlennek: első körben emgirtam tényszerűen mi történt (ki, milyen azonosítóval, hány éves, az én hitelkártyámról, melynek ezek a lényeges adatai, engedély nélkül, mennyi zsetont költött, és mellékeltem a tranzakcióazonosítók listáját). A levél hangneme inkább emocionális volt, azt emeltük ki ez milyen anyagi nehézségeket okoz, és a gyerek azt hitte ez afféle virtuális " toy money", nem fogta fel hogy mennyit költ azzal hogy "csak" 21,99 eurós adagokban smaragdokat vásárol zsinorban. Ezt elküldtem az általad belinkelt oldal emailjére, majd egy másikra is, mert elsőre csak elég megtévesztő tartalmú automatikus válasz jött.
    Ezen túl lényegében egy dolog kellett csak nekik, a vásárlást bizonyító számlákból párat el kellett küldeni, hogy látszódjon az eredeti Google által küldött fejléc, összeg, GPA azonosító. Mindent ellenöriztek, és számomra meglepően gyorsan lefutott az egész, szombat koraeste küldtem az első mélt, mostanra kész minden az ő oldalukról. A Google-nek majd irunk ezután, tőlük hogy jut vissza a számlámra, de azt már könnyebnek vélem, ha a Supercell visszafizeti az összeget, kizártnak tartom hogy a Google ne tenné ugyanezt meg, elvégre ő csak közvetítő.

    Az érintett accountot deaktiválják, ennyi a retorzió a részükről. Szerintem jobb lett volna ha a balhé előtti státuszt állítják vissza (ezt kértem elsőre), mert én megvettem neki pár ládát, amit arénaszintlépésnél ajánlanak, de igazán nem fogok ezen erősködni, ez tényleg minimális tanulópénz.

    2. Töbekkel ellentétben nekem a mostani update szuper, az 5-ös dark princem ami eddig is alaplap volt, 10+%-al még erősebb lesz :), a valkür pedig épp a napokban lesz 8-as, megéri abban is gondolkodni. Na jó, az idragon átállási ideje nő, ez nem öröm, de még nem láttam mennyire..

    3. Érthetően Nem értem rá a játékkal különösebben foglalkozni, de majd egy napja a GR 50%-ig betőlt, majd azt irja ki h. updating, kb. 40-45 mp után azt h. connection lost és próbálja újra. A play store-ban sincs elérhető update, csak deinstallálás és megnyitás. Lehetséges hogy 1 napig elhúzódik egy update, vagy nekem van valami special problémám?

  • Düsseldorf

    tag

    válasz Janaboy #2627 üzenetére

    :DD teljes siker, visszakaptam a teljes 4700,76 eurót!
    Másfél mázsás kő esett le a szívemről!!!!!!!!

    Ha valakinek ilyen problémája lesz a jövöben, tanácsolom hogy a Supercellhez forduljon egyből, a Google elég elutasító volt, hiába, a skandinávok nem olyanok mint egy szarrágó amcsi cég.

Új hozzászólás Aktív témák