- Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
- Yettel topik
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Android szakmai topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Idén ősszel hatodik részéhez érkezik a Call of Duty sorozat, mely a Modern Warfare 2 címet viseli. Az 5. rész II. világháborús kitérője után újra napjaink konfliktusai kerülnek előtérbe. Természetesen megint a multiplayeren lesz a hangsúly, de a single sem marad ki. A történet az első rész, azaz a Modern Warfare folytatása:
Zakhaev halott. Az első rész végén Sgt. Price és csapata keresztbe húzta az őrült hadúr világuralmi terveit, azonban Zakhaev jobb keze, Makarov még mindig szabadlábon van, és bosszút forral mentora meggyilkolásáért. Makarov valahonnan Oroszország belsejéből, egy volt szovjet támaszpontról irányítja zsoldosait, a konfliktus pedig csakhamar annyira elmérgesedik, hogy az amerikai kormány kénytelen ismét bevetni a különlegesen kiképzett katonákból álló Task Force 141 csapatát. A helyszínek között lesz Oroszország, Rio de Janeiro és Afganisztán.
Megjelenés mindhárom platformon egyszerre!
Új hozzászólás Aktív témák
-
whatever
aktív tag
válasz busman #29083 üzenetére
nem azért van benne, ahogy CS-ben se használják az értelmesebbek a shieldet 8 éve, vagy bc2-ben se a railshotgunt, HL crossfiren nem kapcsolod be az atomot, quakeben nem álssz be harmadiknak ha 1v1 megy, dotában nem lépsz ki meccs közben stb. szinte mindenben lehetne példát találni, mert a legtöbb játék designere nem igazi vagy rossz játékos, és nem látják a következményeit a döntéseiknek előre, és a codok esetében a megjelenés után nincs olyan támogatás, ami fegyvereket vagy killstreakeket érintő jelentős változtatást hozna. mondhatni nincs balance.
ezért minden játék közössége alkot olyan íratlan szabályokat, amiket egyszerűen be kell tartani annak aki oda akar tartozni. lehet különcködni, vigyorogva nyomkodni a GL-t, de ez tipikusan az a f*sz hozzáállás, ami miatt még több ilyen bullshit kamufegyver kerül a játék következő részeibe, azért nem véletlen hogy cod4nél még az úgynevezett fragvideo kategória létezett, mint a játék elitjét bemutató eszköz, az mw2-nél meg konzolos random public játékok kommentárral a legnépszerűbbek a youtubeon, és elképzelni nem tudja egy átlag játékos hogy x befektetett órával mennyire jóvá lehet válni azokkal a fegyverekkel amik elsajáításához bizony idő is kell.
az mw2 esetében meg különösen fontos lenne, hogy meg tudják tartóztatni magukat a játékosok, mert az adminisztráció nélküli szervereken ugye minden engedélyezett, és szinte egy nyílt támadást követnek el a többi játékos ellen ha bevetik ezeket a kiutált eszközöket. nyilván nem egy csalással egyenértékű, de ugyanúgy tönkrevágja x ember kedvét a monitora előtt, ha ilyenek ellen játszik.
szerintem ezek a GL-es arcok lesznek azok a játékosok akik mw3-ban majd ha újra visszatér a régi rendszer, nem fogják a helyüket találni és szidják majd a játékot hogy ők nem képesek ilyen "lebutított" fossal játszani. Pedig csak az számít, hogy egy valamennyire fair környezezben ki marad talpon.
[ Szerkesztve ]