Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tomko78

    őstag

    válasz Laraxior #13000 üzenetére

    De nem ö hanem én :B Wans 14 rám értette

    [ Szerkesztve ]

    „Áldott az Úr, az én kőváram, aki hadakozásra tanítja kezemet, s viadalra az én ujjaimat.”

  • Zsubi

    őstag

    Valaki találkozott már ilyen hibaüzenettel :Y
    Ez egy kicsit érdekes :((( Jah és nem indul a game mindig ez a hibaüzenet fogad :W

    [ Szerkesztve ]

  • hoby36

    senior tag

    Ti most tudtok játszani?Nekem nem talál egyáltalán servert. :W

    A logikában semmi sem véletlen!

  • LamaCube

    addikt

    válasz Tomko78 #12999 üzenetére

    Gondolom az ellen hőbörgött ,hogy cheater és azért írta rád is iróniával. XD ott van,tehát nem komolyan gondolta.

    Lara

    Tiéd a 13000-ik hsz,ha jól emlékszem a 10000 vagy a 12000 is a tiéd volt. :Y

    Zsubi

    Valamit talált a VAC???
    Az utolsó mondat "Cheat detected" valami csalásra utal??? :F

    Egyébként valamik át vannak írva a cfg-ben?Írkál valamiket az utolsó sorokban...

    [ Szerkesztve ]

    HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...

  • Zsubi

    őstag

    válasz zH. #13004 üzenetére

    Adatlapomon az szerepel hogy:
    VAC állapot: kitiltás szerepel a nyilvántartásban :Y ez meg hogyan :F :U

  • Tomko78

    őstag

    válasz Zsubi #13007 üzenetére

    Nem akarlak megbántani de ez mintha valami csalást találna vagy lvl hecket nem használtál véletlenül?

    „Áldott az Úr, az én kőváram, aki hadakozásra tanítja kezemet, s viadalra az én ujjaimat.”

  • Zsubi

    őstag

    válasz Tomko78 #13008 üzenetére

    Egyiket sem használtam soha ez az érdekes az egészben :(
    Igaz a gépemen van csalás de nem ehhez a játékhoz, mert ezt eredetiben van meg és nem kockáztatok vele :B

    Steam oldalt idézem: Minden VAC kitiltás végleges, a Valve a zéró tolerancia elvét alkalmazza a csalókkal szemben, és semmilyen körülmények között nem old fel VAC kitiltást. :Y

    Az még szép lesz hogyha az eredeti gamet feltörhetem hogy tudjak játszani :W

    [ Szerkesztve ]

  • Tomko78

    őstag

    válasz Zsubi #13009 üzenetére

    Ajaj akkor valoszinü azt vette észre akkor ha nem tudsz belépni buktad a accuntot lehet.Sajnos veheted meg ujra a gamet

    [ Szerkesztve ]

    „Áldott az Úr, az én kőváram, aki hadakozásra tanítja kezemet, s viadalra az én ujjaimat.”

  • LamaCube

    addikt

    válasz Zsubi #13009 üzenetére

    Hát erősen bukta szaga van...Mondjuk ,akkor miért MW2-re írja ki a bannt?
    Miért,ha valami nem eredeti egyenesen következik belőle,hogy csalj??? :(

    [ Szerkesztve ]

    HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...

  • Zsubi

    őstag

    válasz zH. #13011 üzenetére

    A VAC csak akkor tilt ki, ha VAC-vel védett szerverre lépsz be olyan géppel, amire csalás van telepítve. Mi a k@rva anya közük van hozzá ha más játék csalása van telepítve a gépeden. Akkor mi jogon tiltanak ki :F :W

    (#13012) LamaCube: Ezt nem értem én sem :(

    [ Szerkesztve ]

  • Zefír

    őstag

    válasz Zsubi #13002 üzenetére

    Nem voltál oylan lobbin ahol 1 kil mondjuk 2000pontot ért? meg midenki 500-al futott?

    Mert az lehet, hogy amiatt kaptál ban-t.

    De mien jó ez a k_u_r_v_a VAC .. a lvl hekereket meg a whsokat nem szűri ki, de aki nek hót más gamehez van csítje azt kiteszi. Az ilyen kicsit idegesítő. Jólenne kezdenének magukkal valamit, mert ez a folyamatos lobby closed meg hasonló hiba üzenetek is idegesítőek :W :W :W

  • Zsubi

    őstag

    válasz Zefír #13014 üzenetére

    Voltam a héten egy olyan Hardcore SD mapon ahol kétszer lehetett újra éledni amikor csak eredetileg egyszer lehetne és szerintem mindenki kőkeményen wh-zot és nem megszokott 4 nyert meccsig ment a map hanem tovább :F előtte se utána nem találkoztam ilyennel :(

    (#13012) LamaCube: Nem :N Csak arról van szó hogy ott nem volt semmi veszteni valóm és nem is rendszeresen használtan hanem párszor amikor egy-kettő wh-s hülye gyerek felbaszott akkor én is használtam hogy megszívassam őket ennyi az egész :B

    [ Szerkesztve ]

  • henesa

    aktív tag

    válasz Tomko78 #13010 üzenetére

    Most komolyan azt hiszed hogy cod 2 vagy 4 csítet érzékelt a vac és azért bannolta a 6-ból
    az biza mw2 csítet talált

    Gamertag: CoverlessAtol72 By xbox one

  • Zsubi

    őstag

    válasz henesa #13017 üzenetére

    Steamet idézem mégegyszer: A VAC csak akkor tilt ki, ha VAC-vel védett szerverre lépsz be olyan géppel, amire csalás van telepítve.
    Te ebből kitudod szűrni hogy milyen cheatre érti a kitiltást :F Mert én ebből azt vonnom le hogy ha bármilyen csalás van a gépeden bármilyen játékhoz akkor kitilt :U

    [ Szerkesztve ]

  • LamaCube

    addikt

    válasz Zsubi #13018 üzenetére

    Hát,akkor ez jó lecke lesz,hogy ne csalj semmilyen esetben sem.Az sose indok,hogy azért csalsz,mert az ellen is azt tette. :(

    HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...

  • zH.

    senior tag

    válasz Zsubi #13018 üzenetére

    Bocsi ,de ez vicces és HÜLYESÉG.
    Hogy látná már a steam ,hogy milyen csalásaid vannak? 1.6ba pl. cheatelsz source ugyanúgy megmarad. Csak akkor bannol ,ha az adott játékkal csalsz ,nem véletlenül van angol steamen statusnál ,hogy "bans on record".

    just be

  • @rglaaf

    veterán

    válasz LamaCube #13019 üzenetére

    lehet hogy a haxos lobbyba szedett össze valamit? ki tudja

    PSN:BiZzare_0 ️

  • henesa

    aktív tag

    válasz @rglaaf #13021 üzenetére

    Aha biztos...... hát ha volt lóvé csítre akkor lesz még egy game-ra is

    Gamertag: CoverlessAtol72 By xbox one

  • Zsubi

    őstag

    válasz @rglaaf #13021 üzenetére

    nem tudom én már ebben a mai világban semmit sem tartok kizártnak :(
    Különösebben nem érdekel a dolog, mert még egyszer tuti nem fogom megvenni hiába van rá pénzem :(( Inkább játszok tört játékkal és ha valami van akkor nem feleslegesen kidobott pénz az ablakon :W

    [ Szerkesztve ]

  • SipiBcs

    őstag

    válasz henesa #13022 üzenetére

    Érdekes a dolog, amit 2-3 nap után olvasgatok. Nekem mindig is volt/van olyan érzésem, hogy pl a steam átfutja a winchestered, hogy vajon mik vannak rajta. Tört game, cheat... stb.stb. Ha ez így van, akkor viszont vér ciki. Ez törvénytelen. Aztán persze az is lehet, hogy kaptál 40-50 feljelentést, hogy csíter vagy és nem mérlegeltek, hanem odadobták a vac bannt. :(((
    Ha lvl hacker vagy, vagy cheater.. megérdemelted... ha nem, akkor hisztizni kel a steam-nél.

    [ Szerkesztve ]

    "Ha választanod kéne a barátnőd és az ötöslottó között, te milyen kocsit vennél?"

  • Winne

    nagyúr

    válasz SipiBcs #13024 üzenetére

    Steam bemondásra nem bannol, elég nagy pénz van benne, hogy ezt megengedje magának. Sajnos a közeli ismerőseim közül nem egy kapott VAC bant a közelmúltban, akik tuti nem csaltak, az egyik full nem ért a géphez, csak segítettem neki feltenni a játékot és tolja. Az, hogy "a steam átfutja a winchestered, hogy vajon mik vannak rajta" tuti nem áll meg pont ugyanezért, nekik kb full mind1, hogy van-e csalás a gépeden, csak az számít, hogy használod-e. Volt olyan ismerősöm, aki szerintünk eléggé gyanús volt, egyik srác vett róla demot, elküldte, Valve kiértékelte és 1 hét múlva le is bannolták.

    Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

  • Zsubi

    őstag

    válasz SipiBcs #13024 üzenetére

    Nem használtam semmi ilyet elhiheted de hiába is reklamálok a Steamnél: Minden VAC kitiltás végleges, a Valve a zéró tolerancia elvét alkalmazza a csalókkal szemben, és semmilyen körülmények között nem old fel VAC kitiltást. :(((

    (#13025) Winne: Ez elég érdekes hogy én sem használtam semmit és kitiltottak :W

    [ Szerkesztve ]

  • zH.

    senior tag

    válasz SipiBcs #13024 üzenetére

    "Nekem mindig is volt/van olyan érzésem, hogy pl a steam átfutja a winchestered,"

    Picit paranoiás vagy. Ilyen nincs!!
    Ráadásul nem véletlenül kap valaki VAC ban-t. Csak csalásért. Én régen törtön toltam és van az accomon jópár játék. 1x felmentem egy szerverre ,ahol 1et öltem és lvl70ig felment. :((( Azóta is vígan használom az accom.
    Szóval úgy ahogy van hülyeség ,csak akkor bannol ha az adott játékban csalsz!

    [ Szerkesztve ]

    just be

  • Undoroid

    őstag

    válasz Zsubi #13002 üzenetére

    Szia!

    Nem semmi! :Y

    Van rá lehetőség,hogy annak az üzenetablaknak a teljes tartalmát bemásolod ide?Kíváncsi lennék arra,hogy mi volt a kiváltó ok?Szerintem nem az egyéb játékra "fenntartott" csalásoddal lesz a baj,hanem valami mással!Módosított CFG-file vagy az általad leírt szerver utóhatása...

    szerk.: Más nem fér hozzá a gépedhez?Nem adtad kölcsön az ACC-od?

    * * *

    Henesa!

    Sikerült valamit összehozni a masináddal?Megy rendesen a MW2?Mivel eddig nem válaszoltál,ezért azt feltételezem,hogy minden rendben van?! :B

    [ Szerkesztve ]

    https://logout.hu/bejegyzes/ngabor2/nyugodj_bekeben_bordoi.html _ https://robo-venture.com -> Az ökotudatos, digitális közösségi alkotóműhely <-

  • Zsubi

    őstag

    válasz zH. #13027 üzenetére

    Akkor ezek szerint én is és Winne kolléga is hazudik :F :U

    (#13028) Undoroid: pillanat és bemásolom :R

    [ Szerkesztve ]

  • Zsubi

    őstag

    válasz Undoroid #13028 üzenetére

    Parancsolj a teljes ablak tartalma:

    gs_quick_war_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_war_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_war_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_war_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_war_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_round_length' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_bomb_timer' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_plant_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_defuse_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_score_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_round_switch' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_bomb_timer' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_plant_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_defuse_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_score_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dom' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_score_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_ctf' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_score_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dm' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_score_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_hq_hold_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_hq_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_round_switch' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_bomb_timer' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_plant_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_defuse_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_add_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Video memory for device: 1009 MB.
    Rounded video memory size: 1024 MB.
    Available DirectX texture memory: 1718 MB.
    DirectX reports 1024 MB of video memory and 1718 MB of available texture memory.
    Using video memory size to cap used texture memory at 1008 MB.
    Using reported available texture memory: 1008 MB.
    Texture detail is set automatically.
    Capping texture detail based on virtual memory of 2047 MB to prevent out-of-memory failure.
    Using picmip 0 on most textures, 1 on normal maps, and 1 on specular maps
    Ignoring asset 'ui_mp/patch_mp_menus.txt' of type menufile, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp

    ------- sound system initialization -------
    ------- sound system successfully initialized -------
    Huffman Took 2 Milliseconds
    Error initializing direct sound instance! DSERR_NODRIVER
    GamerProfile - Updating for controller #0 without saving.

    Reading profile for controller 0
    GamerProfile - Updating vars for controller #0.

    GamerProfile - Updating vars for controller #0.

    GamerProfile - Updating for controller #0 without saving.

    --- Common Initialization Complete ---
    Working directory: c:\program files\steam\steamapps\common\call
    of duty modern warfare 2
    Using profile source cloud (l:0 c:0)
    NAT-PMP: Sending 2 byte packet to 1.1.168.192:5351
    NAT-PMP: Sent 2 bytes
    NAT-PMP: Sending 2 byte packet to 1.1.168.192:5351
    NAT-PMP: Sent 2 bytes
    NAT-PMP: Sending 2 byte packet to 1.1.168.192:5351
    NAT-PMP: Sent 2 bytes
    Ignoring asset 'maps/mp/_utility.gsc' of type rawfile, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'maps/mp/perks/_perkfunctions.gsc' of type
    rawfile, between fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'maps/mp/killstreaks/_killstreaks.gsc' of type
    rawfile, between fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'maps/mp/killstreaks/_airdrop.gsc' of type
    rawfile, between fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'maps/mp/gametypes/_class.gsc' of type rawfile,
    between fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'maps/mp/gametypes/_rank.gsc' of type rawfile,
    between fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'maps/mp/gametypes/_damage.gsc' of type rawfile,
    between fastfiles patch_mp and common_mp
    NAT-PMP: Sending 2 byte packet to 1.1.168.192:5351
    NAT-PMP: Sent 2 bytes
    NAT-PMP: error -7 reading response
    Found no UPNP devices to query
    Calling Party_StopParty() for partyId 0
    Clearing migration data
    Clearing migration data
    Calling Party_StopParty() for partyId 1
    Clearing migration data
    Clearing migration data
    Successfully read stats data from IWNet
    Ignoring asset 'airdrop_marker_mp' of type weapon, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'airdrop_sentry_marker_mp' of type weapon,
    between fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'airdrop_mega_marker_mp' of type weapon, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Steam auth server ID is 0x1400588003e2406
    ******************Set External IP******************
    Our external IP is 78.131.127.40:5232
    Our internal IP is 192.168.1.100:28960
    Sent to LSP: HELLO: LSPXUID 110000102f928e5 - GT "Pro Level" -
    MID 0 - HD "yes" - WS "yes" - BTN "buttons_default" - STK
    "thumbstick_default"
    Setting our NAT to Open
    Steam denied login, reason 5
    Ignoring asset 'model1887_mp' of type weapon, between fastfiles
    patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'model1887_akimbo_mp' of type weapon, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'model1887_fmj_mp' of type weapon, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'model1887_akimbo_fmj_mp' of type weapon, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'muteplayer' of type menu, between fastfiles
    patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'ui_mp/scriptmenus/muteplayer.menu' of type
    menufile, between fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'options_graphics' of type menu, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'options_graphics_texture' of type menu, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'options_graphics_defaults' of type menu, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'options_voice' of type menu, between fastfiles
    patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'options_multi' of type menu, between fastfiles
    patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'pc_options_video' of type menu, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'pc_options_advanced_video' of type menu, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'apply_picmip_popmenu' of type menu, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'pc_options_audio' of type menu, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'pc_options_controls' of type menu, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'pc_options_voice' of type menu, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'team_marinesopfor' of type menu, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'ui_mp/scriptmenus/team_marinesopfor.menu' of
    type menufile, between fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'class' of type menu, between fastfiles patch_mp
    and common_mp
    Ignoring asset 'ui_mp/scriptmenus/class.menu' of type menufile,
    between fastfiles patch_mp and common_mp

    Cheat detected.

    Itt van még egy hiba üzenet:

    gs_quick_war_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_war_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_war_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_war_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_war_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_round_length' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_bomb_timer' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_plant_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_defuse_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_score_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_round_switch' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_bomb_timer' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_plant_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_defuse_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_score_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dom' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_score_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_ctf' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_score_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dm' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_score_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_hq_hold_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_hq_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_round_switch' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_bomb_timer' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_plant_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_defuse_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_add_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Ignoring asset 'ui_mp/patch_mp_menus.txt' of type menufile, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
    Video memory for device: 1009 MB.
    Rounded video memory size: 1024 MB.
    Available DirectX texture memory: 1718 MB.
    DirectX reports 1024 MB of video memory and 1718 MB of available texture memory.
    Using video memory size to cap used texture memory at 1008 MB.
    Using reported available texture memory: 1008 MB.
    Texture detail is set automatically.
    Capping texture detail based on virtual memory of 2047 MB to prevent out-of-memory failure.
    Using picmip 0 on most textures, 1 on normal maps, and 1 on specular maps

    ------- sound system initialization -------
    ------- sound system successfully initialized -------
    Huffman Took 2 Milliseconds
    Error initializing direct sound instance! DSERR_NODRIVER
    GamerProfile - Updating for controller #0 without saving.

    Reading profile for controller 0
    GamerProfile - Updating vars for controller #0.

    GamerProfile - Updating vars for controller #0.

    GamerProfile - Updating for controller #0 without saving.

    --- Common Initialization Complete ---
    Working directory: c:\program files\steam\steamapps\common\call
    of duty modern warfare 2
    Using profile source cloud (l:0 c:0)
    NAT-PMP: Sending 2 byte packet to 1.1.168.192:5351
    NAT-PMP: Sent 2 bytes
    NAT-PMP: Sending 2 byte packet to 1.1.168.192:5351
    NAT-PMP: Sent 2 bytes
    Ignoring asset 'maps/mp/_utility.gsc' of type rawfile, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'maps/mp/perks/_perkfunctions.gsc' of type
    rawfile, between fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'maps/mp/killstreaks/_killstreaks.gsc' of type
    rawfile, between fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'maps/mp/killstreaks/_airdrop.gsc' of type
    rawfile, between fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'maps/mp/gametypes/_class.gsc' of type rawfile,
    between fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'maps/mp/gametypes/_rank.gsc' of type rawfile,
    between fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'maps/mp/gametypes/_damage.gsc' of type rawfile,
    between fastfiles patch_mp and common_mp
    NAT-PMP: Sending 2 byte packet to 1.1.168.192:5351
    NAT-PMP: Sent 2 bytes
    Ignoring asset 'airdrop_marker_mp' of type weapon, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    NAT-PMP: Sending 2 byte packet to 1.1.168.192:5351
    NAT-PMP: Sent 2 bytes
    Ignoring asset 'airdrop_sentry_marker_mp' of type weapon,
    between fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'airdrop_mega_marker_mp' of type weapon, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'model1887_mp' of type weapon, between fastfiles
    patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'model1887_akimbo_mp' of type weapon, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'model1887_fmj_mp' of type weapon, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'model1887_akimbo_fmj_mp' of type weapon, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    NAT-PMP: error -7 reading response
    Found no UPNP devices to query
    Calling Party_StopParty() for partyId 0
    Clearing migration data
    Clearing migration data
    Calling Party_StopParty() for partyId 1
    Clearing migration data
    Clearing migration data
    Successfully read stats data from IWNet
    Ignoring asset 'muteplayer' of type menu, between fastfiles
    patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'ui_mp/scriptmenus/muteplayer.menu' of type
    menufile, between fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'options_graphics' of type menu, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'options_graphics_texture' of type menu, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'options_graphics_defaults' of type menu, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'options_voice' of type menu, between fastfiles
    patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'options_multi' of type menu, between fastfiles
    patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'pc_options_video' of type menu, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'pc_options_advanced_video' of type menu, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'apply_picmip_popmenu' of type menu, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'pc_options_audio' of type menu, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'pc_options_controls' of type menu, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'pc_options_voice' of type menu, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'team_marinesopfor' of type menu, between
    fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'ui_mp/scriptmenus/team_marinesopfor.menu' of
    type menufile, between fastfiles patch_mp and common_mp
    Ignoring asset 'class' of type menu, between fastfiles patch_mp
    and common_mp
    Ignoring asset 'ui_mp/scriptmenus/class.menu' of type menufile,
    between fastfiles patch_mp and common_mp
    Setting our NAT to Open
    Steam auth server ID is 0x1400588003e2406
    ******************Set External IP******************
    Our external IP is 78.131.127.40:5319
    Our internal IP is 192.168.1.100:28960
    Sent to LSP: HELLO: LSPXUID 110000102f928e5 - GT "Pro Level" -
    MID 0 - HD "yes" - WS "yes" - BTN "buttons_default" - STK
    "thumbstick_default"
    Steam denied login, reason 5

    Cheat detected.

    [ Szerkesztve ]

  • Siiiiix

    tag

    válasz Zsubi #13018 üzenetére

    akkor csap le a banhammer, ha a csitet futtatod és látja. De ilyenkor megszoptad mert összes quake engines játék alól bannol az életre, ami az accounton volt

  • SipiBcs

    őstag

    válasz zH. #13027 üzenetére

    Ha megkérhetlek egy picit kevesebb indulattal! Ma este érzékeny vagyok! :DDD

    Hülyeség vagy nem... Zsubi csalt vagy sem.... mi nem tudjuk eldönteni... TE sem. Csak az a tény, hogy Zsubi azt állítja nem csalt. A steam bannolta. Véleményem szerint ha csaló lenne és a Steam kizárja az acc-ját, akkor eltűnne a balfélen és nem hirdetné magát és a bannját. Sokat szerepel a topicban és a PH-n nem hiszem, hogy lejáratná magát abban az esetben, ha jogos lenne a Steam bann.

    "Ha választanod kéne a barátnőd és az ötöslottó között, te milyen kocsit vennél?"

  • Undoroid

    őstag

    válasz Zsubi #13030 üzenetére

    Köszönöm! :R

    Látszólag minden rendben!

    Priviben átdobod a legutolsó CFG-file-d?Holnap délután összehasonlítom az enyémmel!(Mivel kb. 1hete nem voltam fent a STEAM-en,és legutóbb "jól" működött nálam minden!Ezen kívül nem nyúltam bele a CFG-be!)Volt frissítés a .184-óta?Megváltoztatni úgy sem tudjuk a BAN-t,esetleg rájövünk,hogy pontosan mi is okozta...Sajnos többet nemigazán tudok segíteni Neked!

    * * *

    Siiiiix!

    " akkor csap le a banhammer, ha a csitet futtatod és látja " Az a baj,hogy nem egy csalóval futottam már össze ezidáig és azok vígan alkalmazták a nem megengedett dolgaikat!WH,AIM...és még a fene sem tudja,hogy miket? :W

    Zsubi-Fórumtársunk -saját bevallása szerint- nem használt semmit és mégis kapta a "meszelőt" Ez azért több,mint érdekes...

    https://logout.hu/bejegyzes/ngabor2/nyugodj_bekeben_bordoi.html _ https://robo-venture.com -> Az ökotudatos, digitális közösségi alkotóműhely <-

  • Wans

    aktív tag

    Bár nem akartam nagyon beleszolni, de miért van valakinek a gépén egyáltalán bármilyen cheat is. Nekem sohasem volt, pedig ha nagyon keresgél az ember akkor biztosan talál bármihez.
    És itt gondolom valamilyen multi vacakrol lehet csak szó, amit a vac kiszür.
    Hát én a "banhammer" sulytásait nem nagyon érzékelem, mert csaló mindennapra jut néhány.

    [ Szerkesztve ]

    Origin: Provoxion, Steam: provoxion, Xbox: WansHUN#7006

  • Winne

    nagyúr

    Az biztos, hogy a steam egy ideje süllyed és ebben a dologban is látszik, meg abban a nem 1 és nem 2 esetben, amit a közelmúltban hallottam indokolatlan banánokról olyanoktól, akiket szavahihetőnek tartok. Mondjuk a másik oldala, amit én mindenkinek szoktam mondani (lehet szemétség...), ha ilyesmivel kapcsolatban kérdez, hogy az én accomat miért nem bannolták még le, amikor több játékkal is multizok folyamatosan? :( Szar dolog ez annak, aki tényleg nem csal és úgy kap bant, de sajna nem tud vele mit csinálni.

    Egy ismimnek volt valve alkalmazott spanja, és ilyenekben segített neki párszor, nem nagyon, csak pl megnézte, hogy mi a ban oka, és rövid úton meg is váltak tőle. Nagy pénz, nagy üzlet, kemény világ...

    Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

  • strangehold

    csendes tag

    akinek ellopták a accontját steamen az itt vissza szerezheti https://support.steampowered.com/ ------>ask a queston
    én vissza kaptam a lopott fiókomat :))

    [ Szerkesztve ]

    COD MW2 CLAN: "HUN FENEGYEREKEK"

  • menalcas

    őstag

    válasz strangehold #13037 üzenetére

    Na, gratulálok ez jó hír :K

    Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.

  • strangehold

    csendes tag

    válasz menalcas #13038 üzenetére

    nagyon szépen köszönöm remélem másnak is segít! :))

    COD MW2 CLAN: "HUN FENEGYEREKEK"

  • nanus

    senior tag

    válasz Zsubi #13015 üzenetére

    "Nem Csak arról van szó hogy ott nem volt semmi veszteni valóm és nem is rendszeresen használtan hanem párszor amikor egy-kettő wh-s hülye gyerek felbaszott akkor én is használtam hogy megszívassam őket ennyi az egész "

    Hát igen, más játékban nem volt veszteni valód???anyagilag......a becsületed meg semmit sem ér/vagy csak 10.000ft-ot ??? elég olcsón adod, nincs olyan ok ami elfogadhatóvá tenné hogy bármely játék multijában csalj! :(((

    Winne:
    Hány szavahihetőnek vélt ember mondta már nekem hogy ő nem csalt/ COD4-ben a screenshot,vagy épp a felvett demo kétséget kizáróan bizonyította/ mégis váltig állitotta hogy ő bizony nem.....pedig de. :K

    [ Szerkesztve ]

  • henesa

    aktív tag

    válasz Undoroid #13028 üzenetére

    Hali ! Kipróbáltam csomó mindent semmi eredmény vinyómon két op-rendszer van egy win 7 meg egy xp na az xp-re is feltettem a steamet az eredmény ugyanaz rengeteg hibajelzés
    de már nem érdekel megyek vissza cod 4 -re meg az 5-re " mind a kettő origi " és semmi bajuk mennek ahogy kell ezt a szart meg hanyagolom aztán lehet el is adom " ha bírom "

    Gamertag: CoverlessAtol72 By xbox one

  • LamaCube

    addikt

    válasz henesa #13041 üzenetére

    Egyszerűen nem értem mi lehet nálad a baj.Én még mindig a netet találom gyanúsnak.Főleg,hogy sp-ben nincs problémád.Nem tudod a komplett gépet kipróbálni valaki másnál , más nettel?
    Ne add fel! Nekem már amennyi problémám volt programokkal már pc-m se lenne és valahogy mindig meg tudtam oldani.

    HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...

  • strangehold

    csendes tag

    innen tudtam meg, hogy kellet vissza állítani a fiókomat remélem ez is sokat segít akinek épp el van lopva![link]

    COD MW2 CLAN: "HUN FENEGYEREKEK"

  • LamaCube

    addikt

    válasz Siiiiix #13043 üzenetére

    Nem kötekedésből írom,de el tudnád magyarázni mi alapján szűri a VAC a csalókat?Komolyan érdekel.És miért nem tud gyorsabban dolgozni a bannokon?Remélhetőleg kevesebb a csaló,mint a nem csaló játékos mégis szinte minden napra jut 1-2.Tegnap Wastelandon bokrokon át kaptuk a fejeseket.Jelentettük is és remélhetőleg lesz fogantja./bár nem hiszem :( /

    HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...

  • Zefír

    őstag

    válasz Undoroid #13034 üzenetére

    Igen ügyészúúr ebben egyet értek. :DDD

    Tisztára úgy írtad mintha valami tárgyaláson lennénk xD
    "Zsubi-Fórumtársunk -saját bevallása szerint- nem használt semmit és mégis kapta a "meszelőt" Ez azért több,mint érdekes.." :DDD

    Jóvolt a tegnap elött este a game amit csaptunk :D Akkor toltam először haverokkal, nem értettem hogy mi alaján megy a dolog de már megvan :D

    tegnap meg sikeresen bepofátlankodtam valakinek a warjába :B
    Az a fránya connect xD

  • Zefír

    őstag

    Egyébként, most okvasgattam a dolgokat, és valószínüleg nem jönne ide segítséget kérni Zsubi kolléga hogyha lenne valami a háta mögött. :U

    Szerintem nem olyan nagy cucc hogyha valakinek van akármien játékhoz csalás a gépén, 90%ban aki játszik valami gamet, az 1szer úgyis kipróbálja a csalásokat. Én 1.6-oztam és bevallom 1szer énis hazsnáltam wh-t de én akkor a saját szerómon, és szóltam haveromnak, hogy fogok használni. És gondolom Zsubi sem WH+Aim-mal tolja a dolgokat :N

    A steam account visszazerzése,
    Stirbi kolégának is el lopták az accját, ő is megcsinálta ezt a dolgot amit az imént linkeltetek. És le se sz@rta a steam...

  • Siiiiix

    tag

    válasz LamaCube #13046 üzenetére

    Ha egy idegen kódot észlel a VAC valamilyen általa védett játékba, akkor azt elküldi a 16 fős "személyzetnek" és ők eldöntik, hogy vírusirtó kavart be vagy egy egy új cheat. Ha új cheat akkor az adott kódot értelemszerűen "tiltólistára rakják". Volt erről egy cikk fél éve a cshu-n ha bővebben érdekel keress rá ott

  • Undoroid

    őstag

    válasz henesa #13041 üzenetére

    Szia!

    Szerintem ne add fel ilyen könnyen a dolgot! :N

    Hamarosan megkereslek privátban,mert újabb ötleteim vannak! :K Ha megtaláltuk a megoldást rá,akkor pedig beírhatnánk ide,hátha más is belefut ebbe...

    * * *

    Siiiiix!

    Hiszek Neki!Nincs okom az ellentétét feltételezni.Annyi módon manipulálják (próbálják) a felhasználók adatait,hogy ez is benne lehet a pakliban!Esetleg más is hozzáfér az Ő accountjához...kölcsönadta egy war-ra,stb-stb...

    * * *

    Zefír!

    :B

    * * *

    Siiiiix!

    Akkor a felmerült kérdésem továbbra is megválaszolatlan... :U

    https://logout.hu/bejegyzes/ngabor2/nyugodj_bekeben_bordoi.html _ https://robo-venture.com -> Az ökotudatos, digitális közösségi alkotóműhely <-

Új hozzászólás Aktív témák