Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ffodi

    veterán

    válasz polgi803 #3487 üzenetére

    Persze, csak egy CoD multi nem erről (kellene) szól(jon)....hanem a gyorsaságról, a reflexekről, a darálásról, a run and kill-ről, arról, hogy aki lassú és/vagy kempel bedarálják, aki pedig ügyes és gyors azzal jó meccseket lehet vívni. :U

    Ezekkel a nagyszerű dolgokkal viszont jól belassították a játékot, kedvezve ezzel azoknak, akik eleve lassabban szeretnek játszani, "taktikusabbak", vagy kevésbé jók a reflexeik és kevésbé pörögnek. Erre jön még rá az SBMM is, ami a pörgést tovább csökkenti, mert hasonló kaliberű játékosokkal kerülsz össze...aztán mire megszokod őket, jön a következő kör, ahol már teljesen mások az ellenfelek... Egy "átlagos" játékosnak (ne értsd félre, nem rád gondolok itt :) ) ez valószínű pozitív dolog, mert jobban bejön neki a kempelős taktika, viszont aki a másik oldalhoz szokott, annak ez most nagy szívfájdalom.

    Őszintén szólva én mindig is azt szerettem a CoD-ban, hogy a gyengébb/közepes játékosokat simán ledaráltam, az adta a killstreak-eket, melyek segítségével ledaráltam mindenkit (is), így a végén a feladatokból (pl. HQ foglalás) szerzett pontok mellett jó volt a K/D-m is, ami további játékra és csak mérsékelt káromkodásra késztetett. Most más a helyzet, folyamatosan anyázok, és a K/D is sokkal szarabb, ami idegesít, de ilyen feltételek mellett nem is lesz (jelentősen) jobb, amikor eleve arra van kihegyezve a dolog, hogy kb. 1.0 K/D-d legyen.

    "A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája

Új hozzászólás Aktív témák