- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare (2019) topikban! Olvasd el a téma összefoglalót hozzászólásod megírása előtt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ffodi
veterán
válasz polgi803 #3487 üzenetére
Persze, csak egy CoD multi nem erről (kellene) szól(jon)....hanem a gyorsaságról, a reflexekről, a darálásról, a run and kill-ről, arról, hogy aki lassú és/vagy kempel bedarálják, aki pedig ügyes és gyors azzal jó meccseket lehet vívni.
Ezekkel a nagyszerű dolgokkal viszont jól belassították a játékot, kedvezve ezzel azoknak, akik eleve lassabban szeretnek játszani, "taktikusabbak", vagy kevésbé jók a reflexeik és kevésbé pörögnek. Erre jön még rá az SBMM is, ami a pörgést tovább csökkenti, mert hasonló kaliberű játékosokkal kerülsz össze...aztán mire megszokod őket, jön a következő kör, ahol már teljesen mások az ellenfelek... Egy "átlagos" játékosnak (ne értsd félre, nem rád gondolok itt ) ez valószínű pozitív dolog, mert jobban bejön neki a kempelős taktika, viszont aki a másik oldalhoz szokott, annak ez most nagy szívfájdalom.
Őszintén szólva én mindig is azt szerettem a CoD-ban, hogy a gyengébb/közepes játékosokat simán ledaráltam, az adta a killstreak-eket, melyek segítségével ledaráltam mindenkit (is), így a végén a feladatokból (pl. HQ foglalás) szerzett pontok mellett jó volt a K/D-m is, ami további játékra és csak mérsékelt káromkodásra késztetett. Most más a helyzet, folyamatosan anyázok, és a K/D is sokkal szarabb, ami idegesít, de ilyen feltételek mellett nem is lesz (jelentősen) jobb, amikor eleve arra van kihegyezve a dolog, hogy kb. 1.0 K/D-d legyen.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
Új hozzászólás Aktív témák
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...