Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bubu79

    addikt

    válasz MPowerPH #9244 üzenetére

    Számtlanszor le lett írva már, hogy a BMW régebbi dízeljei hajlamosak hengerfejet repeszteni használattól függően 150-200000km-enként - bár van, hogy ennyit sem ér meg, nagyvérű tulajnál. Konstrukciós hiba.

    Ezen kívül nem egyszer, nem kétszer leírtam, hogy mi költség egy porlasztócsúcs cseréje, adagoló csere, véres kutyafüle.

    Igen, valahogy ezek sem maradnak meg az emlékezetedben, csak az, hogy a dízel szar szerintem.

    Fingom sincs. hogy az újakkal mi a helyzet, de tekintve, hogy rendesen fejlesztve lettek, nem hiszem, hogy egyszerűbbek lennének, mint a régebbi társaik, valamint azt is erősen kétlem, hogy olcsóbb lenne a fenntartásuk, ha szervizre kerül sor.

    És hogy miért utálom a dízelt? Nem szeretem a hangját - lehet bármilyen simán járós is a Fiat Ritmo blokkjához képest, ami járás közben olyan, mintha szöget darálnának benne, akkor is kerreg. Magamnak nem vennék, mert nem járok vele annyit, hogy megérje tartani. Ha ez változna, akkor is maximum újonnan - ne én szopjak a végén más faroksága miatt...

    A 330d-t még mindig várom hol szaroztam le ;)

    [ Szerkesztve ]

    "In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

Új hozzászólás Aktív témák