- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
Hirdetés
-
Kiadta a CopprLink specifikációját a PCI-SIG
ph A PCI Express 5.0-s és 6.0-s szabványhoz készülő belső és külső összeköttetés az adatközpontokban találhat otthonra.
-
Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
gp Az érdeklődők már május második felében belevethetik magukat a harcokba.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #9244 üzenetére
Számtlanszor le lett írva már, hogy a BMW régebbi dízeljei hajlamosak hengerfejet repeszteni használattól függően 150-200000km-enként - bár van, hogy ennyit sem ér meg, nagyvérű tulajnál. Konstrukciós hiba.
Ezen kívül nem egyszer, nem kétszer leírtam, hogy mi költség egy porlasztócsúcs cseréje, adagoló csere, véres kutyafüle.
Igen, valahogy ezek sem maradnak meg az emlékezetedben, csak az, hogy a dízel szar szerintem.
Fingom sincs. hogy az újakkal mi a helyzet, de tekintve, hogy rendesen fejlesztve lettek, nem hiszem, hogy egyszerűbbek lennének, mint a régebbi társaik, valamint azt is erősen kétlem, hogy olcsóbb lenne a fenntartásuk, ha szervizre kerül sor.
És hogy miért utálom a dízelt? Nem szeretem a hangját - lehet bármilyen simán járós is a Fiat Ritmo blokkjához képest, ami járás közben olyan, mintha szöget darálnának benne, akkor is kerreg. Magamnak nem vennék, mert nem járok vele annyit, hogy megérje tartani. Ha ez változna, akkor is maximum újonnan - ne én szopjak a végén más faroksága miatt...
A 330d-t még mindig várom hol szaroztam le
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Ukrajnai háború
- PlayStation 5
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel