- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Google Pixel 6/7/8 topik
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Marvel Rivals - Középpontban Hela
gp Folytatódik a karakterbemutatók sorozata, a legújabb részben a Halál Istennője kerül a középpontba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megvédenék a gyerekeket az agresszív algoritmusoktól
it A britek előírják a big tech cégeknek, hogy szelídítsék meg az agresszív algoritmusaikat, és védjék meg a káros tartalmaktól a gyerekeket.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #56523 üzenetére
170 centi és 100 kg vagyok. 4-en beférünk. Egy hétvégényi cuccal. De kinek mi...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #56523 üzenetére
Nekünk ugye első generációs mini cooper s-ünk volt.
Az erő az tök jó volt (1.6 kompresszor 163 ló), viszont a futóműve túlságosan kemény volt.
Kereszteződésben ha nem volt oldalt jelzőlámpa, csak feletted, akkor 2.-3. autó helyén állva láttad csak a lámpát, egyébként kb. állakat a kormány elé, fej kiteker 90 fok jobbra/balra, és látod, mikor vált Ugye túl "függőleges" az első ablak. Ez egyébként nagyobb tempónál érezhetően lassítja is a kocsit és szélzajt is generál.
Pár év után már kb. mindenhol recsegett/ropogott elől/hátul a kocsi, mindenhonnan jött vmi zaj, amiket nagyobb tempónál elnyomott a szélzaj + motor/kipufogóhang, ami egyben hosszú távon fárasztó is volt.
A kuplung és a kormány is bazi kemény/nehéz volt, és az első hajtás miatt ha lepadlóztad kisebb sebességnél, akkor annyira vitték a kocsit magával az úthibák és a nyomvályúk, ill. maga az, hogy elől kb. kapart elfele, hogy komolyan életveszélyes volt pl. 2-esből 3-asba váltani a legtöbb szituban (mert muszáj volt 2 kézzel fogni a kormányt). Egyébként pedig kb. hülyebiztos volt olyan szempontból, hogy ha túl gyors volt a kanyarban a tempó, akkor tolta kifelé az orrát.Mi mindezek ellenére nagyon szerettük a kocsit (14 évig használtuk és 183ezer km ment bele), de a végén megadta magát a kipufogóval kapcsolatosan vmi (nagyon fura hangok jöttek hátulról), elszállt a kormánymű autópályán a kanyarban (=kormányzár 130+-nál!!!, miközben jön a kanyar...), ill. az A-oszlopnál letépte a menetszél a külső borítást és befújt a szél útközben egy lyukon keresztül. A váltóban is kellett már 120ezer környékén vmilyen fogaskerekeket cserélni, ill. hátsó ablaknál a króm díszcsík berozsdált. Egyébként fűtött garázsban volt használva iskola + shopping járatnak.
A hátsó hely sem volt vészes, sokszor édesapám ült hátul a 187cm-ével, ha odakényszerült
A csomagtartóba is mindig elfért a bevásárlás (1 teli összecsukható műanyag kosár + 2 karton víz + ami még rájuk pakolható), max ment pár wc papír vagy szalvéta a hátsó ülésre.Fiatalon még poén egy ilyen kocsi, ill. egyértelműen divatautó. Biztos sokat javultak az első szériához képest, de ma már SUV divat van inkább (édesanyámnak pl. Jaguar E-Pace lett az utód, pedig mini-t akart eredetileg)
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot fűnyírók
- Megvédenék a gyerekeket az agresszív algoritmusoktól
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- PlayStation 5
- EA Sports WRC '23
- Jövedelem
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest