- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Digitális detox a Nokiától
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
Hirdetés
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
válasz H.Ezredes #52574 üzenetére
Báttya! Nem a 10 éves autót írtam,hanem a matuzsálemi.20-on évest. Mindegy is. Itt mindenki hülye,aki nem 100000 köbös és 100000 hengeres kocsit vesz illetve 100 évest és nem akar rá költeni 1000000000 Ft-ot és inkább venne egy szerényebb kocsit,ami fiatal. A lízing téma, kérdezd meg egy bmw szalon vezetőt,hogy hányan vesznek lízinget és miért. ( Kb 10-ből 8 lízing)Biztosan azért hogy feszítsenek a.tinisuniknak.... Legtöbb embernek van pénze kipengetni,de bolond lenne,ha azt a pénzt forgatni is lehet. Szerintem az ország strómanja is lízingre veszi,pedig ott naponta vehetne újat kpra.
Én sem ülnék fapad kocsiban,ahogy írtad. Inkább járok gyalog. És büszkén vállalom. 5 milliós kategóriát ne vegyük alapul,mert az mégsem két misi.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4