- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz KAMELOT #34228 üzenetére
Ok, nincs több kérdésem Lámpákról sincs
Ahogy a motormelegítésről sem volt, hogy a többi megingathatatlan kijelentésed ne is soroljam.
-
válasz KAMELOT #34228 üzenetére
A fehér füst az pedig a kipufogórendszerben leült párakicsapódás távozása bemelegedés közben. A többivel már helyreigazítottak.
(#34200) MPeter87: A hajtókarcsapágy az már a végkifejlete a dolgoknak. Az olajpumpa hatszögletű tengelyével kezdődik, ami leforgácsolódik a helyén és így elégtelenné válik a kenés, eredményeként besül a csapágy. Van még mellé kezdeti szériáknál vízpumpa betegség, meg a PD elemek sincsenek a helyzet magaslatán a 2 literesnél.
Tök jó autók lennének, de a 2.0 pdtdi egy fos, a benzinesek úgyszintén a közvetlen befecskendezésükkel, konkrétan egy normális motor nincs bennük.
[ Szerkesztve ]