- DIGI Mobil
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- iPhone topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- uleFone Power
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Azt senki nem mondta. Arrol volt szo, melyik jelenleg a karosabb. Es mivel a dieselek alapbol koromcsapdaval vannak felszerelve, amik varosban nem urulnek, igy ott messze nem generalnak akkora szennyezest, mint a mostani benzinesek, amik szabadon okdajak ki magukbol a rakkelto reszecskeket. Annak nincs szaga, az teny, de ettol meg sokkal karosabb, mint egy diesel. Ezek tenyek, ennyi. Mindegyik karos, de jelen helyzetben nincs mas alternativa. Az elektromos autok kozvetlen ugyan ugy szennyezik a kornyezetet.
Hidrogen, LPG, CNG, legtisztabb.
KAMELOT: Mar hogyne lenne? Kulon szoftot keszitettek a konszernnek, ami erzekeli azt a korulmenyt, amikor a karosanyag kibocsajtast merik. Ekkor az ECU atvalt egy csalo modra, ahol hozza a gyari adatokat. Persze volt mas gyartoknal is gond, de kulon, specialisan erre a celra megirt kodot nem talaltak egyikben sem, es csak egy-egy modelt es motort erintett a dolog, nem az egesz palettat. Tan viccbol kotelezo visszavasarolni az osszes diesel motoros konszernes autot az USA -ban? Es meg ki tudja mi lesz akkor, ha az europai piacon is beindul, ugye mar van is ra egy pelda.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me