Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz sfefe #34074 üzenetére

    Azt senki nem mondta. Arrol volt szo, melyik jelenleg a karosabb. Es mivel a dieselek alapbol koromcsapdaval vannak felszerelve, amik varosban nem urulnek, igy ott messze nem generalnak akkora szennyezest, mint a mostani benzinesek, amik szabadon okdajak ki magukbol a rakkelto reszecskeket. Annak nincs szaga, az teny, de ettol meg sokkal karosabb, mint egy diesel. Ezek tenyek, ennyi. Mindegyik karos, de jelen helyzetben nincs mas alternativa. Az elektromos autok kozvetlen ugyan ugy szennyezik a kornyezetet.

    Hidrogen, LPG, CNG, legtisztabb.

    KAMELOT: Mar hogyne lenne? Kulon szoftot keszitettek a konszernnek, ami erzekeli azt a korulmenyt, amikor a karosanyag kibocsajtast merik. Ekkor az ECU atvalt egy csalo modra, ahol hozza a gyari adatokat. Persze volt mas gyartoknal is gond, de kulon, specialisan erre a celra megirt kodot nem talaltak egyikben sem, es csak egy-egy modelt es motort erintett a dolog, nem az egesz palettat. Tan viccbol kotelezo visszavasarolni az osszes diesel motoros konszernes autot az USA -ban? Es meg ki tudja mi lesz akkor, ha az europai piacon is beindul, ugye mar van is ra egy pelda.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák