- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
roomi
tag
válasz whitezo88 #23658 üzenetére
Hi. Tulképpen van itthon egy 3 éves turbosbenzines is. De még véletlen sem akarom a kettot osszehasonlitani. Miert ez lett a ,,teljesitmeny,, rovasara? 1.Pénz. 2.1 tulajtol, M.o-i, idős urtol, az auto vegig szervizelt igazoltan. 130.000 km rel vettuk. Belül patika állapot. 3.Szarházi emberek akarnak szar autókat eladni. És teljesen hülyenek neznek. Persze 1-2 aprósag van volt. Lakhelyemen van egy hosszabb emelkedo. A turbossal van hogy 6.bol 5.be kell visszavaltani. Ezzel a legkisebb bmw vel nem kell 5 bol visszavaltani. Elkezdem nyomni a gazpedalt es 100 folott egyszeruen elkezd huzni.
Ahogy neztem kb.10% ot lehetne tuninggal hozni a loeron es nyomatekon. Legkozelebb egy 320i 184 le
Lehet, h ezt nem is nagyon erezne az ember.