- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz Shadowbull #22684 üzenetére
Ha megszerzem a diplomát, megyek németbe vagy svájcba állást szerezni (kéttannyelvűs voltam, nincsenek nyelvi akadályai, csak kicsit gyakorolni kéne már), és az ottani keresett mellett simán beleférne nekem is az a fogyasztás, max. a hajam állna égnek a sok tankolástól, de a hang és a dinamika biztosan kárpótolna.
Az az autó nem arra van, hogy spóroljanak vele Én 22-24re számítok, legalábbis anno X6 activehybrid evett 24,5-et, a 7es activehybrid meg 22,5-et a győr körüli tesztúton 70-80% országúttal. Vajon miért?