- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Digitális detox a Nokiától
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dbpeti80
csendes tag
válasz Xmodule #22441 üzenetére
a nehéz szervonak örülj szerintem, mert az inkább előny mint hátrány Nekem volt már cityszervós puntom, és ugyan tényleg kisujjal lehet tekerni a kormányt, ami jól jön parkoláskor, de hogy az útból semmit nem érzel vele, ez is biztos. Nem véletlen pl, hogy 50 km/h felett a city szervo is kikapcsol. Az e46 egy férfias autó, férfias kormányzással Ez így van jól, isten ments hogy másmilyen legyen
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Gaming notebook topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Fujifilm X
- Villanyszerelés
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen TV-t vegyek?
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- További aktív témák...