- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz DreaD88 #13487 üzenetére
Igen, kinézetben. A megjelenés az, amiből faragtak, mert gusztustalan volt, a sportosság megmaradt maga az autóban. Kanyarstabilitásban az új F10 messze az E60 előtt áll, még az ezt segítő elektronika nélkül is. És hogy őszinte legyek, egy kanyargós pályán még egy E39 is beveri a széria E60 -at, ugyan azzal a motorral. A sportosság fogalma nálam itt kezdődik. Egy erősebb kanyarban félő, hogy egészen elemelkednek a belső íven lévő kerekek. Ekkora szégyent még nem élt a BMW, amit az E60 megjelenésekor kapott. És ezt is kár tusolni ,mert óriási bajok voltak, amit csak sok pénzel, és mellébeszéléssel tudtak orvosolni, csak hogy védjék a jó hírnevet.
E60 annyira nem volt luxus autó, hogy az A6-al kezelték 1 lapon, ami elég lekezelő volt, belegondolva, hogy az A6 mennyire puritán. Bangle még ennél is rosszabbat alkotott, a gagyi utastérrel, és a kezelhetetlen i-drive -al.
Don't Tread On Me