Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Gebriel #12874 üzenetére

    Pedig nem lenne nagy teher egyébként, a motor költségei a 3-asban és az 5-ösben is ugyan ilyenek lennének. Pár plusz extra van csak, és nézz népítéleteket az autóról, egyáltalán nem panaszkodnak rendszeres szerviz mellett. Komolyan mondom... és azért mondtam a 30D-t, 7,5l 150 -nél, tulajok mind ezt írják, én is tanusíthatom, hogy piszok jól eszik.

    Dragon: Fogalmam sincs, mire gondolsz. Én eddig 2k km-et vezettem le egy huzamba alvás nélkül, természetesen pihenőkre megálltam, és tankolni is. Édesapám nem km-ben fölöz, bár abban is, hanem időben. Ő 36 órát ült egyhuzamban volán előtt. Még Görögországba menet, mikor elég bajos volt kijutni, meg közrejátszott az is, hogy akikkel mentünk, azoknak az autója lerobbant, és mikor odaértünk, még visszament, és a nyaralóhoz húzatta. Egy 7-esben borzasztó kényelmesek az ülések, nem tudsz belefülledni, ami nem utolsó, közben még masszíroz is, így tök frissítő a vezetés. A szervo extra puha, a tempomat okos, van head up display ami sokat segít, a szellőzés piszok jó, hangok nem jönnek be az utastérbe, síri csönd van, a zene minősége tökéletes, ugye 13 hangszórós csúcshifi van ezekben a gépekben. Ennél több nehezen kelhet egy autóba a kényelemhez. LÉs igen, pályán gondoltam. Manapság már minden fontosabb helyre el tudsz menni pályán.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák