- MIUI / HyperOS topik
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mh197
senior tag
válasz dragonfx #12248 üzenetére
Egyetértek abban, hogy kell egy jó alap, lehet az leharcolt is, de az a lényeg, hogy tudd, felmérni, kb mennyit kell rá költeni, lehetőleg motorikusan a fődarabok hibátlanok legyenek (dugó, hengerfej, főtengely, váltó, difi, elektronika), és akkor a többi sallang, meg a karosszéria is cserélhető, javítható. Én is így választottam kocsit, és apránként már kezd összeállni hibátlanra. Igaz az eleje nagy szívás, meg sok hibakijön, de ha jól és jó alkatrészekből javítod, akkor tuti lesz az eredmény. Nemmondom, hogy ez így olcsóbb, mint megvenni egy drágább kevesebb hibával rendelkező autót, de én nem vagyok az az összerakom a péntzt, aztán majd 50 évesen veszek egy új autót, na meg így ebben a verzióban tudom, hogy tényleg eredeti alkatrézek vannak benne, és jól össze van rakva.
Ezért egyetértek abban, hogy ha másik jó alapot tudsz venni, akár leharcoltat is, azt is nagyon tutira meg lehet csinálni.