Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tibi666

    senior tag

    válasz dragonfx #10578 üzenetére

    én mindenképp arra szavazok, hogy vidd el egy komplett állapotfelmérésre egy olyan szakihoz, aki bmw-kkel foglalkozik, majd mondd meg neki, hogy mennyit tudsz rászánni a rendbetételre, és abból mit lehet kihozni.

    úgy jössz ki a legolcsóbban és a legjobban.
    motorcsere szopás, másik autót venni meg nem nyerő a te anyagi helyzetedben sajnos.

  • Eagl3

    veterán

    válasz dragonfx #10578 üzenetére

    Szeretem mikor azt hisze valaki, hogy egy autót pikk pakk el lehet adni, ráadásul annyiért amennyiért ő azt a fejébe veszi... én a '91-es 520i-m kb. egy évig hirdettem mire el tudtam adni 650-ért, pedig kevés jobb állapotban lévő volt belőle a használt autón.

    Hirdeted már egyáltalán az autót? Legalább látnád, hogy mekkora igény van rá, vannak-e jelentkezők. Addig teljesen feleslegesen tervezgetsz bármit is.
    Hitelt meg felvenni autóra mikor a mostanira sincs pénzed? Ez még viccnek is rossz. Ráadásul egy 10+ éves autó miatt akarod elkötelezni magad 6-10 évre? És mi lesz ha belemész valakibe? Vagy sorozatba mennek tönkre a dolgok az autón? Hagyod azt is lepukkanni mint a mostanit, annyi különbséggel, hogy még a hitel is a nyakadon lesz... nem rég írtad, hogy nincs pénzed rákölteni az autóra, honnan jön egyáltalán az ötlet, hogy hitelt vegyél fel egy másikra? :W

    Azt kéne eldöntenek, hogy egyáltalán szükséged van-e autóra, mert a te jelenlegi helyzetedben nem vagyok benne biztos, hogy ez a fő szempont. Ha meg kell az autó, akkor egy olcsó, igénytelen autót kell venni, aminek minél kevesebb a fenntartása.

  • MPowerPH

    félisten

    válasz dragonfx #10578 üzenetére

    Az első és legfontosabb dolog, ilyen hosszútávra ne végy fel hitelt, mert a későbbiekben balul sülhet el!!! És nem is érné meg, mert pont ahogy Te is mondtad, 22 éves lenne az autó mire visszafizeted. Ez óriási öngól lenne, nem szabad.
    Ahogy képben vagyok a használtautón az árakkal, úgy veszem észre, hogy a 300k reális lenne érte, tekintve, hogy ez a legolcsóbb E36, ami össze lehet vetni a Tiéddel.
    Viszont ezek régi autók, nem tudom érdemes e befizetni rá. Szóval a hitelt elvetem, és ezzel az E46 -ot is, nem érné meg.
    Így reálisan látva marad az, hogy felújítod, és ez teljesen ésszerűnek tűnik.
    Én azt tanácsolom, hogy hirdesd meg az autódat próbaképpen 350k -ért, hogy megtudd van e érdeklődés iránta. Ha van, valszeg 300k -ig lealkudnak, és akkor tutira veheted, hogy megvan lesz 300k -d másik autóra. Kérdés, hogy ha mégis új autóban gondolkozol, akkor azt a maradék pénz honnan szerzed be. Itt jön az, hogy azt kell mondjam, lehet jobb lenne most márkát váltani, mivel egy BMW -n még most is sok a felár, azért mert BMW. És ezzel kapcsolatban küldök is egy PÜ -t.

    Don't Tread On Me

  • Bubu79

    addikt

    válasz dragonfx #10578 üzenetére

    Az 1. verzió szvsz a leginkább életképes - az autót ismered, tisztában vagy a hiányosságaival, állapotával.

    2. Motorcsere - nem egyszerű lepapírozni és azért az túlzás, hogy a légtömegmérőn kívül minden kompatibilis - ezen full elektronikus a gyújtás, nincs gyújtáselosztó, hengerneként külön gyújtótekercs, stb...

    3. Autóhitelt 15 évnél fiatalabb autóra adnak, a hitel lejártakor maximum 15 éves lehet a gép. Rablóbanda, rengeteg sunyi, elrejtett költséggel, irgalmatlan haszonkulccsal - csak rosszul járhatsz.

    4. Irreális - szvsz. Az E46-ra ugyanúgy kell költeni - ugye nem kell elmondanom, hogy ahhoz, hogy egy tényleg jó állapotú, relatíve olcsó, csak beülök és megyek még cirka 2 évig típusú autót kifogni nagyjából annyi esélyed van, mint tetszőleges öt szám megjelölésével elvinni a lottó ötöst...

    A fogyasztást pedig tessék rendesen mérni, nem mutató alapján fantáziálgatni :P

    #10584: Azt a pirosat nem hiszem, hogy sikerül ennyiért elnyomni mostanában - a cabrionál pedig érdekes, hogy egy darab kép nincs a vászontetőről...

    [ Szerkesztve ]

    "In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

  • dízelracer

    senior tag

    válasz dragonfx #10578 üzenetére

    Én a felé hajlok, hogy inkább ezt a kocsit foltozgatnám még egy darabig. Ennek legalább már ismered minden csavarját, nyűgjét. Nem érhet olyan nagy meglepetés. Viszonylag jól látni előre mikor mekkora kiadás lesz vele. Tudsz tervezni vele. Viszont ha átülsz egy másikba ki tudja milyen eltitkolt rejtett hiba fog előjönni a legváratlanabb helyzetben. Kockázatos lenne egy autócsere pláne hitelre. Átérzem a helyzeted. Én is egy 350k-t érő öreg szarban ülök. Cserélni kéne mert ezer apró hibával szórakoztat nap mint nap de nem akarom. Ezt már kiismertem tudom mire kell figyelni és még remélhetőleg évekig elgurul a seggem alatt A ból B be. Az túlzás, hogy szeretem de jelenleg nem tudok ennél olcsóbban fenttartható autót mondani.

    [ Szerkesztve ]

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz dragonfx #10578 üzenetére

    1.

    52k ért kicserélik neked a gyűrűket, a csapágy sort, mondjuk egy szelepszál szimmering garnitúra csere, szelep vezetők és szelep becsiszolás, új szíjak, szűrők olajok stb?

    mert akkor egy percet sem gondolkodnék :U

    a kasztni-belső tér milyen állapotban van?

    értem azt hogy rozsda, rohadás szakadások hiányzó dolgok?

    ha azt megcsinálod amit én értek motor generál alatt a fogyid valószínűleg javulna és a szétgurult ménes is picit duzzadna :))

    (fogyira, egy lambda szondát azért megnéznék rajta, dolgozik e vajon..)

    amit Tibi javasolt én meg fogadnám igen erő teljesen.

    2. motor csere nem jönne ki 150k-ból, szerintem. és lepapírozni nem fogod, ha van ismerősőd és pénzed no meg szerencséd akkor le tudod motorkodoztatni.

    3. nem

    4. nem

    5. nem

    én abba a mociba már nem erőltetném az etanolt, meg kis távokra keverve se éri meg szerintem.

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák