- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- iPhone topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KINKY_007
aktív tag
-
KINKY_007
aktív tag
-
KINKY_007
aktív tag
Eddig is nagyon tetszettek az M3-ak, de ez még ütősebb lett. Mondjuk az eredeti performace ülés nekem jobban bejön.
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
-
KINKY_007
aktív tag
-
KINKY_007
aktív tag
válasz rupert #17720 üzenetére
Egy 18 éves kocsinál nem tudod, hogy éppen mi megy ki benne-nem romlik el, mert olyanoknál van, akik folyamatosan foglalkoznak vele. Egy 6 hengeresnek csak az olajcseréje is szép összeg. Ezeket nem városi használatra tervezték, nem fog jót tenni neki a sok lassú tempó, kevés bemelegedés. Inkább vegyél egy igénytelenebbet, vagy egy kis négyhengeres 318-at. A 150 le 1300 kg, az 55 le meg 900 kg. Téli gumi kötelező.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
KINKY_007
aktív tag
A weben 490-re jön ki, itthon a shell 100-as kerül 475-be.
Nekem az utolsó tank pálya, országút, város, főváros 9,9-re jött ki. A fogyasztásért legalább kap valamit az ember, de lehet kapok fényképet, mert a 70-es tábla előtt már 50m-rel felgyorsítottam rá 50 helyett... Nem messze tőlünk nappal betörtek egy ismerős házába, arra nem kell rendőr.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Kinézetre nekem is a e30 a befutó, de beülve már túl öregautós. A vezetőülésből nekem az e36-os a legszebb, az e46, 90, pláne az F már nem annyira vezetőcentrikus, túl letisztult, steril.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Igen, ez a jövő. Min. 8 fokozat, automata, turbo, 3 henger, 10 colos érintő kijelző...
Nekem inkább a v8, kéziváltó, gombok, analóg/LCD jelző tetszik.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Rics22 #17840 üzenetére
Ha szíven üt egy 15-ös fogyasztás, akkor felejtsd el. Egyrészt a benzin ára is emelkedhet, másrészt, ha jó autót akarsz, akkor karban is kell tartani és az nem kis összeg egy tini nagyautónál. Szerintem amúgy reálisabb egy 10-20 fogyi, és ehhez nem sportautós élmények fognak társulni-egy könnyebb kéziváltós 100-150 alatt érzésre hasonlóan mehet...
Jó kacérkodni a gondolattal, hogy milyen jó lenne egy V8, vagy M széria, de kellő hozzáértés/vastag pénztárca hiányában nagy pénznyelő tud lenni egy ilyen jószág szvsz.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz dragonfx #17898 üzenetére
Aki vesz egy M-et, akkor az ki is akarja használni, és egy sport V8 azért nem 15-öt fog inni, ha a 400-500 ló megindul, de nem is az drága. Hanem az olaj, amit sűrűn kell cserélni, a gumi, ami füstöl, a fék, ami elfogy, és akkor a tizenéves egyék elkopó más alkatrészek ára még nincs is itt.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
KINKY_007
aktív tag
válasz whitezo88 #17946 üzenetére
Igen, tényleg szép, de kicsi a 16-os. Nekem a gyári 205-ös szélesség van, de ezzel elég sutának érzem ehhez a súlyhoz. Szépen rugózik, meg nem is hangos az alap cuccokkal, de ha kicsit kergeti az ember, akkor már nem elég. Egy szolid m-paket jellegű keményítés, és 8"&8,5"felniket szeretnék majd.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Nekem is nagyon tetszik az e36 kombi-anno ki is néztem egy m-packetest-a küszöb, meg a torony rohadt volt, csak nem nagyon lehet a hátsó padon hosszabb távon elférni, meg a csomagtartó se óriási . Nekem ez a befutó a mostaniból, bár meg kell nézni, mert nem keveset tekerhettek az óráján már... A 96 utáni e36-ast szokták javasolni, mert addigra kinőtte a gyerekbetegségeit.
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Biztos szép lehet, de az e36-ban a 2,5-es diesel nem a legjobb hajtómű... Próbálj ki egy nagyobb benzinest is. A 2800-ast sokan dicsérik, nem véletlenül.
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Mahrenburg #17994 üzenetére
A v12-nél a nagy hő miatt van gond, de nem a motor, hanem, ami mellette van...
Erre van egy e34A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Mr.Csizmás #18004 üzenetére
Utángyártott m3-as tükrökkel adnak a youngtimer feelingnek, az biztos.
A 6-os luxusautó, a 3-as meg egy sportosabb középkategória.
Én inkább ilyet néznékA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Mahrenburg #18037 üzenetére
Nem vagyok szerelő, szóval csak a netes böngészések során ragadt meg bennem valahol, azt hiszem a totalcaron olvastam talán, hogy ezek a nagy motorok 4000+ V8, V12 iszonyat hőt termelnek, ezért a motortérben lévő alkatrészekre fokozottabb igénybevétel jellemző. Az új M5-nél is azért volt csúszás, mert a V8 közelében a turbók nagyon izzottak. A poweren pedig az e38 750i-ről írták, hogy tök jó, de 3, vagy 5 év alatt a vételára rá lett költve szervizben.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Gebriel #18189 üzenetére
6-7 éves kocsiban még nem derül ki, hogy mennyire tartós a motor. A 320D-t nagyon veszik, azokból sok szemét is van, de az lehet user error is... Kérdezd meg az indexen, ott pörög legjobban az e90 topic...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz V.T.CS. #18249 üzenetére
Fejlődnek az állatok. Milyen fajta kutya vagy?
Nyilván használat kérdése az abroncsválasztás. Én is mindig az utolsó pillanatig pihentetem a cserét, de ha kell akkor fél óra a kerékcsere. Jégen is lehet menni szöges abroncs nélkül, de...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz V.T.CS. #18251 üzenetére
Nekünk is volt ladánk, egy gyorsabb kanyarban már dobta is ki a hátulját télen a jó 165-ös orosz abroncs.
Azért egy 190D merci, vagy egy hilux nem a téli száguldozásról szól, ésszel kell vezetni.
A téli annyival tud többet, hogy az adaléka miatt lágyabb, és durvább a mintázata.
Ausztriában télen kötelező, ahogy a hóláncnak is a kocsiban kell lennie.
Nekem van téli és nyári is.
A légzsákokat, biztonsági övet is kifizeti az ember, bár nyilván nem szeretné használni.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz V.T.CS. #18253 üzenetére
Én is használom, meg használtatom is az övet-a légzsákot nem szeretném. Ha én vezetek, akkor másik is bekötik magukat kérés nélkül is, egy-két fékezés után legkésőbb. Hiába magyarázom, hogy bőven a féktávon belül vagyunk, meg, hogy a gyári futómű nagyon bólogat...
Nagyon jól mennek az TD-k, és még erősebbnek érezni őket a hatalmas nyomatékuk miatt.A 6-os bmw nagyon szép karosszériával rendelkezik, de belül az a műanyagözön...
Amikor megláttam a z3 coupét először, azt hittem, hogy április tréfa. Itt a belső nyer a külsővel szemben szvsz. Látszik, hogy james bondnak nem fedett tetőt akartak adni...
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Megint felkerült a kedvencem a HAHU-ra. Néhány éve már volt 1x. 328i touring Mpower.
Mondjuk a tulaj a fénykép előtt egy porszívót használhatott volna.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz KINKY_007 #18260 üzenetére
Nekem is van több nem tetsző részlet-bőr, de alapvetően kivételes autó. Talán amikor először láttam, akkor is ennyi volt az ára, de biztos alkudható, ha már cserét is beajánl
A karbon fólia is csúnya az elején, de kb. 50e forint és gyári lesz kinézete.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz V.T.CS. #18270 üzenetére
Az egy dolog, hogy tetszik, az más, hogy megvenni egy ilyet.
Mo-n nem is lehet legálisan összerakni rendszámosan, a szülőhazájában sem sok ilyen futkoshat.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Clapaucius #18349 üzenetére
Elég egyszerű a lelked.
Nézd meg milyen volt utoljára belerakva, ha eszi, akkor meg eggyel rosszabbat.
Másik fórumról:
Ha eddig is 10W-40 -est használtál, akkor jó.
Akkor is, ha már csipegeti az olajat, csak ne felejtkezz el a 15.000 km-enkénti olajcseréről.
Ha minden tekintetben makulátlan a motorod és a szervízintervallum-kijelző alapján cseréltetsz olajat, akkor inkább 5W-40 Longlife 98 -at tegyél bele.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Gebriel #18378 üzenetére
A sportkormányon kicsit vastagabb/jobb minőségű a bőr, mint az alapon, és ez is kezd azért fényesedni. Az ülés nagyon szép állapotban van, én láttam olyat, amiben 89e volt és jobban meg volt nyúlva.
A cápauszony a tetőn valami barkács, mert az csak a nagy középső kijelzőhöz van. Ha komoly a szándék, akkor rá kell rakni gépre, vagy a kulcsáról leolvasni a szervizinfókat. Ennyi km-hez olyan 2 tárcsacsere fér bele.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
A kicsi motor is fogyaszt annyit, mint egy rendes, csak egy olajcsere lesz olcsóbb, a tankolás nem, és az utazás élménye megint más. Ha tudsz mennyi 80-100-at, és nem kell állandóan gyorsítani, akkor ne nézz 2.0 alatt...
Add el a PC-d és tegyél hozzá egy ilyenre
Vagy egy ilyen is jó.
Ez pedig a titkos favorit, de sajnos ez jól is néz ki...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
105 ló visz 1250 kg-t, plusz a benzin, vezető. Nem lesz valami virgonc, konkrétan erőlködni fog egy emelkedőn, vagy előzésnél. Biztos, hogy kell neked hátsókerekes, 105 lóerős kompakt? Suzuki, astra, vagy egy halom másik elvisz A-B között, és nem kell aggódni, hogy nem értenek hozzá, prémium felárat fizetni, stb...
Az e36-os compact belseje az kb e30 szint, a hátsó futómű is onnan való.
A 323ti jól hangzik, de az már sportváltozat, biztos kapott is kiképzést...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Casanova* #18402 üzenetére
Nem értem, ha valaki ennyire szereti miért adja el? Felét se kapja meg, mint amennyit ráköltött...
Mondjuk már húsz éves, az azért elég sok-autónál...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Én is ezért gondolkoztam az EVO-n. Egy gyári VIII-IX-re félmillióból 500 LE-t lehet kihozni. Csak egy kicsit hozzányúlva 20 liter a fogyi, és 43 literes a tank. Tényleg gyors, meg hangulatos, de közlekedési eszköznek nem a legjobb. Ha a igazán jót akar menni az ember, akkor már inkább kétkerék...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz whitezo88 #18482 üzenetére
Aki azért rákölt ennyit egy kocsira, nem valószínű, hogy nulla vezetői tudással rendelkezik, mert akkor jó eséllyel nem is ismerné ezeket az alkatrészeket. A gyaníthatóan a gépben lévő szinterkuplunggal el sem tudna indulni...
A 70-es évek bmwi meg egy e36-os vezetése fényévekre van egymásról. Első autónak én biztos inkább e36-ot vennék (alkatrész, biztonság, légkondi, stb...)A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Vicces, hogy te írod, neked is kevés a 100 ló, min. 3.3x annyid van...
Hogyan működik a szoftveres tuning a gépedben, azt hol lehet megcsináltatni?
Jól írtad, úgyis mindenki magának kell, hogy eldöntse, mire van szüksége. Ha az eszére hallgat, akkor úgyis egy alapmodellt vesz, aminek olcsóbb a fenntartása, de ha a szíve is közbe szól...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs