Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • dptrsk

    addikt

    válasz prozodus #6009 üzenetére

    Amikor a bluemobilt választottad remélhetőleg tudtad, hogy egy alacsony költségvetésű szolgáltatót választasz, ami előnyökkel és hátrányokkal jár:
    néhány hátrány:
    -4G később lett használható
    -nanoSIM késve elérhető
    -1 ügyfélszolgálati pont/fenntartási költség minimális
    De ez nem is baj, mivel cserében olcsóbb/praktikusabb szolgáltatásokat kapsz.
    Illetve ehhez hozzá tartozik, hogy ha valami ügyintézni valód van, nem lesz minden utcában egy ügyfélszolgálat, ahol intézni tudod az ügyeidet.

    Semmi nem tart vissza, hogy amikor itthon vagy beballagj egy hivatalos T-Pontba, s átváltsd Domino szolgáltatásra a Blue-s SIMet, s akkor feltehetőleg idén nem is kell adatot egyeztetned, illetve a későbbiekben egy kiterjedt ügyfélszolgálati bázishoz tudsz fordulni.

    Egy (alacsony költségvetésű) szolgáltatót szerinted hol érdekel, hogy te külföldön vagy? Mi köze van hozzá? Te tartod fenn kényelemből a kártyát, nem te teszel szívességet a BlueMobilnak, hogy náluk van a kártyád...
    Az állam szabott egy határidőt, s hogy személyes azonosítás kell. Ha szigorúan vesszük a BlueMobilnak elég lenne annyit mondania, hogy innentől 30 napod van a Bp.-i irodában megjelenni, ha nem vége a SIM érvényességének. De nyilván nem akar ügyfeleket veszteni.

    Emlékeim szerint a BlueMobil nem reklámozta sosem azt, hogy ügyintézés bárhol, bármikor.
    Feltehetőleg lesz egy 30 napos ügyintézési idő, amikor adatokat tudsz egyeztetni.
    Honnan tudod, hogy nem egy online azonosítási felületen dolgoznak, hogy ne legyen leterhelt a személyes üfsz? Nem biztos, hogy olyan egyszerű kiépíteni a kapcsolatot az állami adatbázissal, emelett ugye hülyebiztosra is kell csinálni, hogyha Nagy Ádám Ferenc lehagyja a második nevét, akkor ne érvénytelen azonosítást dobjon vissza, hanem írja ki mi a baj.
    (OFF: bár ugye mivel a blue egy alacsony költségvetésű szolgáltató, lehet, hogy csak érvénytelen üzenet lesz, s az ügyfél találja ki, a Telekomnál pedig lesz rendes hibaüzenet. :)) )

    Egyébként külföldre visszatérve, német alditalk pl. 4G-t mostanság enged, a bluenál előbb volt 4G, mint itt, illetve átirányítás sincs az alacsonyköltségvetés miatt. Online bankkártyás feltöltésről nem is beszélve... (ha nincs német számlád marad a kinti aldiban vehető feltöltő bon vásárlás...) Őket sem érdekli, hogy nem kint élsz...)
    Neked a Bluenál külföldön 3 kattintás és fel van töltve a kártya, akár külföldi bankkártyával is.
    Tehát szerintem a Blue elég jól meg van támogatva plusz szolgáltatások terén, az alacsony költségvetés mellett

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák