Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaCS_70

    félisten

    válasz sutykuru #18783 üzenetére

    Ezt én is így érzem. Az ismerősi/ügyfélkör irdatlanul sok vásárlást eszközölt náluk, ami óhatatlanul jelentett problémás eseteket is -- de mindig partnerek voltak a megoldásban, sosem rossz szájízzel jöttünk ki az ügyből. Többször is a kötelezettségeiken túl segítettek olyan esetekben is, amikor nem láthatták, hogy az aktuális vevő neve mögött esetleg több tízmilliós rendelésállomány áll.
    Szóval tényleg elégedettek voltunk az ügyfélszolgálati munkájukkal, hozzáállásukkal.

    Nem tudom, hogy az új többségi tulajdonos "racionalizálta-" az ügyfélszolgálati munkát, de simán el tudom képzelni, hogy pénzt láttak a maguk felé lazításban.
    Kérdés, hogy az alapítók hogy vesznek ebben részt.

    MaCS

    [ Szerkesztve ]

    Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

Új hozzászólás Aktív témák