- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Digitális detox a Nokiától
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Battlefield V
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Switch Team opciót azért rakhattak volna be, legalább a körök legelejére...
Baromira nem vicces amikor Operations-ben már negyedjére vagyok támadó Hamadán...
-
addikt
Operations-ben a bombázó brutál OP...
Jöhetne rá egy nerf.
-
addikt
Nem nagyon értem ,hogy mi alapján osztották el a classok között a fegyvereket.
Support : LMG , MMG, Shotgun.
Választhat az ember egészen nagy távolságra is pontos LMG-t, vagy igazi darálót közelre. Na meg a Shotgun-ok. Itt megjegyezném ,hogy a duplacsöves shoti (+slug ) nagyon királyAssault : Gépfegyverek és persze a félautomata puskák. Az ember itt is távolság szerint rugalmasan tudja alakítani a játékát.
Recon : A szokásos puskákon kívül még ők is kaptak félautomatákat, ha esetleg közelebbre merészkednének.
Medic ??? : Gyakorlatilag 7-8 db baromi hasonló SMG. Távolról a Medicek igazi csemegék. Fikarcnyi esélyük sincs.
Revive szintén kicsit érdekes. Oké a Medic gyorsabban tud éleszteni, de ennyi. Nem elég gyors az élesztés ahhoz ,hogy a veszélyesebb részeken pikk-pakk fel lehessen kapni az embereket. Ha meg biztonságos éleszteni akkor akár a többi classként is simán lehet revivolni.
Számtalan Medicet lőttem már le élesztés közben. BF1 -ben arányaiban csak ennek a töredékét.BF1-ben a legkevésbé használt classom az Assault volt. Itt egyértelműen a Medic lesz az.
ui : https://www.nvidia.co.uk/Download/driverResults.aspx/139953/en-uk
Új NV driver BF 5-höz.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
(nálam egy szinten van a makró meg egy csalás, mindkettő külső segítség)
Nálam a makró még rosszabb is mint egy sima csalás. A csalást használók többsége tisztában van vele ,hogy ezt amúgy nem kellene/szabadna használnia...
A makró használók között viszont vannak okoskák akik még próbálják is megmagyarázni ,hogy a makró nem csalás.
más :
Upcoming Weapon Tweaks
Medic class weapons (SMGs) will be more effective past close range.
The Panzerfaust will get some changes.
DICE will make the KE7's recoil a little bit more difficult to master, will not get damage nerfs.
A Medic fegyverekre ráfér egy kis változtatás mert most nagyon vacakok.
Ami nekem még hiányzik : Bombázó nerfelése
Twisted Steel Operation 2. szakasz. Itt gyakorlatilag egy orángután is képes 10 feletti kd-val repkedni. Gyalogosként nem lehet velük mit kezdeni. Conquest-ben lehet ,hogy nehezebb a dolguk, de én inkább Operations-t tolok.Tegnap volt egy csávó. 130-10 volt a végén a statja. Ránéztem a profiljára. Inf Kd 1,5....Annak is a többsége Reconnal és ha jól emlékszem 0,40kill/min alatt (azaz igencsak keményen kempel)
Elismerem ,hogy vannak remek pilóták. Tehát semmiképpen nem általánosítok! Ők azok akiket nemcsak a földiek, de még a többi repülő sem tudja leszedni. Velük nincs gondom.
Aki tényleg ennyire jó az meg is érdemli ,hogy akár egymaga is nagyban befolyásoljon egy teljes meccset.
De azok akik 3-4 fordulás után lezuhannak (de OP-ban már ígyis lesz 10+ killjük) vagy pikk-pakk szétkapja őket egy másik repcsi...Gyakorlatilag ugyanaz a probléma mint BF1-ben volt Operations-ben. Pl Galicia. Undorító.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Aventador91 #7582 üzenetére
Rengeteg a rambo medic.
Sőt, egyre többször találkozok rambo építésszel is.
Pl Rotterdam Operations 3. szakasz. A katedrális egyik kijáratánál nagyon szépen, átlóban át lehet látni két zászló között. Innen ki lehet szedegetni a másik csapat camper Reconjait. Ki lehetne, ha egy idióta nem próbálná meg a rohadt homokzsákokat elém pakolni. Ezzel remekül felhívja a figyelmét mindenkinek ,hogy itt bizony van valaki. Páncélökölnek is jó célpont ez. Az se zavarja ha közben kilövik. Respawn és kezdi újra. Hiszen pontot ad, tehát biztos ,hogy hasznos a dolog. Még az se zavarja ,hogy én belülről gránátozom szét a védelmet. Észre se veszi. Azt hiszi ,hogy ez a fortnite, vagy nem tudom.
Azt se veszi észre ,hogy a chatben először még szépen, név szerint kérem ,hogy ezt nem kéne...
A további kéréseket meg lehet a sok cenzor csillag miatt nem veszi észre.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Nekem most a Krag Jorgensen puska bugos.
Már lvl 14 vagyok de még mindig nem kaptam meg. Játék közben azt írja ,hogy available next round.
----------
Weekly Airlift? Több helyen is írták, és most én is kaptam egy Red Devil skin-t a ke7-re. Az a baj vele ,hogy csak a fegyver oldalára (egy skin az 5-ből).
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Bestspiler7 #7878 üzenetére
Volt itt már minden. Origin restart, gép restart, mentem egy új kört is...
Meglátjuk ,hogy lvl 16-on beadja-e a következő puskát. Csak Reconnal ritkán megyek úgyhogy az arrébb van.
Armoryt néztem. Ott volt ez az új Red Devil skin.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Nos, egyelőre kijelenthető ,hogy a Twisted Steel Operation 2. és 3. szakasza játszhatatlan a bombázók miatt...
AA nem jó semmire. Max 40-50%-ot vesz le és utána a bombázó simán szétkap.
Support lvl 20 meglett. MG42 az incendiary round-al se elég (BF1-ben a Parabellum például sokkal jobb volt arányaiban erre).
Nem egyszer alakul ki az a helyzet ,hogy az ellenségnél csak bombázó, és nálunk is.... GRAT DICE.
Ennél jelenleg az is jobb lenne ,hogy ha szimplán kivennék ideiglenesen a bombert ameddig kitalálják ,hogy miként is kéne patchelni (nem nehéz, csak vissza kell állítani a BF1-es sebzéseket a bombázók ellen, AA/LMG.) Sőt a BF1-ben még úgyis le lehetett őket szedni ha nagyon magasan voltak. Több Support összefogva. Itt nem is kell magasan szállniuk. Vicc.
Minden egyes bombázós ürge akiket eddig kíváncsiságból megnéztem a trackeren.... Gyalogosként totál nulla. Biztos van kivétel. Akinek nem inge természetesen ne vegye magára!!!
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Pro!Petya #8231 üzenetére
Nekem a kedvencem amikor Operationsben védenénk a 4 pontot és a csapat szépen és okosan, a térképet is nézve, szétszóródik...
Pl Rotterdamon. B-n és C-n kb 20-an. D-n vannak mondjuk 3-an. A-n vagyok egyedül én (ezt sose értettem amúgy, mert általában A felől szokták betámadni a középső pontokat az esetek 70%-ban)!! Ha elég sokat káromkodok a chaten akkor a létszám A-n akár felmehet kettőre vagy háromra is. A maradék ember pedig nagyon taktikusan a vonalunk mögött kb 100 méterrel kempel. Távcsövön keresztül sasolják a pontokat. Legalább lőni tudnának.... de sajnos az se megy (vagy legalább spotolhatnának). Simán végignézik ahogy megkerülnek minket...
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Bestspiler7 #8310 üzenetére
Nem.
Eddig bugos volt.
Tehát hétfőn mondjuk megkaptad ,hogy érj el 1000 pontot Conquest-ben. Megcsináltad és megkaptad a 100 pontot.
Pár napra rá pedig megint megkapod ugyanezt a daily order-t. Eddig ha ezt volt akkor nem tudtad újból megcsinálni. Nem volt reset, hiába cserélődött már a 3 feladat párszor.Mindig random mód kapsz naponta más és más daily order-t.
[ Szerkesztve ]
-
-
addikt
válasz Lendova #8843 üzenetére
Ennél mi volt az utolsó Mastery?
Én most az Turner SMLE utolsóját csinálnám de nem egyszerű dolog.
10 headshot kills in 1 life in objective areas.
vagy
20 headshot kills on 1 round in objective areas.
Ez elég brutál. Sajnos ugye a headshot kill-hez pont az utolsó golyó kell ,hogy fejes legyen... Miközben a legtöbbször inkább az első az.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Fitzgerald #8958 üzenetére
Írogatja itt mindenki ,hogy mennyi fps-e van, de azt sose írja senki sem ,hogy milyen módban vagy milyen pályán.
Nálam egyelőre a Rotterdam Operations első és második szakasza a legdurvább. i7 7700 (nem K) mellett is beesik 56-58 fps-re a darálóban. Full HD, Ultra, res scale 100. 1080 GTX. Az a rohadt köd nem tesz jót...
[ Szerkesztve ]
-
-
addikt
válasz steele80 #9226 üzenetére
Jaj, Amikor emberek fennakadnak az egyszerű köznyelvi fogalmazáson.
Átfogalmazom. Az 1080-as kártya bőven képes lenne stabil 100-110 fps-re is.
Mivel nekem csak egy i7 7700-em van így a processzor miatt bizony Operations-ben beesik akár 60-ra is az fps.Megfelel?
Ezt én bizony kihajtásnak mondom. Mer le**arom. -
addikt
Nekem az új NV driver totál szétk*rta a power managementet, Az asztalon (semmi nem fut a háttérben) nem veszi vissza az órajeleket. Gyakorlatilag folyamatosan pörgeti (1080).
Futtattam először vírusírtókat, hátha bekapott a rendszer egy mineres vackot, de nem találtak semmit.
Visszatettem a 416.94-et és megoldódott a dolog.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Az elmaradt Company Coin-t valaki már megkapta?
Elvileg visszamenőleg fixálva lett, de egyelőre nem jött semmi.
-
addikt
Az elmaradt Company Coin-t valaki már megkapta?
Elvileg visszamenőleg fixálva lett, de egyelőre nem jött semmi.
-
addikt
válasz mcwolf79 #9988 üzenetére
A játék sokszor bosszantó, de többnyire az agyhalott csapattársak miatt.
Ezt én tuti betenném első mondatnak a topik összefoglalójába.
Tegnap este Aerodrome (Operations). Támadunk. Jönnék ki a hangárból, a következő szektor felé és látom ,hogy a csapattárs, elkezdi megépíteni a tankcsapdákat a kijárathoz...
Vannak ilyen emberek. Látja ,hogy lehet építeni valamit. Még pontot is kap érte. Meg is építi. Az ,hogy az nekünk hasznos vagy sem, nem érdekli (vagy csak nem tudja felfogni).
De a kedvencem eddig. Mediccel elfogyott a lőszerem a Sten-hez. Ott a support, belelövök a ret*rdált fejébe 4 tárat a pisztolyból, közben chatem spamolom ,hogy kéne ammo de semmi. Végül lelőtték. Felvettem a KE7 puskáját és utána élesztettem. Na akkor bezzeg rögtön észrevette ,hogy valami nem stimmel amikor Stennel a kezében ébredt. A chaten kérdezgette ,hogy mi ez a bug.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz nincsnév007 #10109 üzenetére
Recon lvl 20. Utána kapsz hozzá assignmentet.
-
addikt
válasz voodoo98 #10221 üzenetére
Melyik
vadbarom idiótaállat volt az aki ezt kitalálta???A TTK tökéletes volt.
A TTD-vel volt gond.
gg Dice
-------------------------------------------------------------------------
ui :
HOW MANY BULLETS WILL I NEED TO KILL SOMEONE NOW?
In practice, the maximum damage is now lower for most weapons. This means that it will take on average one more bullet to kill with the weapons that are affected.
The distances at which you will need more bullets to kill will also be affected. Like the table above, here is how it changes now with the original TTK equivalent in (bold parenthesis).Semi Auto Rifles:
Gewehr 43, Selbstlader 1916: Drop to 4 Bullets To Kill around 39 m (never).
Turner SMLE: Drops to 4 BTK around 28 m (50 m), 5 BTK around 68 m (never).
Gewehr 1-5: Drops to 4 BTK around 13 m (30 m), 5 BTK around 44 m (50 m), 6 BTK around 63 m (never).
M1 Carbine: Drops to 5 BTK around 39 m (50 m), 6 BTK around 63 m (never).Assault Rifles:
Can no longer 4 hit kill with body shots only.
Drop to 6 BTK around 21 m (50 m), 7 BTK around 53 m (never).LMGs, MMGs:
Can no longer 4 hit kill with body shots only.
Drop to 6 BTK around 21 m (50 m), 7 BTK around 57 m (never).SMGs:
Can no longer 4 hit kill with body shots only.
Drop to 6 BTK around 15 m (25 m), 7 BTK around 32 m (50 m), 8 BTK around 49 m (75 m), 9 BTK around 70 m (never).
MP34 does not drop to 9 BTK at range.Self-Loading Rifles:
Will now require one extra shot when hitting the lower body, arms or legs unless the other shot is a headshot.Buckshot Shotguns:
Unchanged: Same damage.Slug Shotguns:
Slightly adjusted: Will deal less damage when hitting lower body, arms or legs.[ Szerkesztve ]
-
-
addikt
Amúgy ez a TTK patch totál meg fogja változtatni a balance-t...
A kisebb tárral rendelkező fegyverek például így nagyon gyengülnek. Gyakorlatilag ezek után nincs is kérdés ,hogy egy Thompson-ra kell-e az 50-es dobtár. Kell. Totál értelmetlen lett a másik spec ág. 20 golyóval semmire nem mész. 1 embert lehet vele megölni. Mármint közelről. Távolra pont arra elég ,hogy felhívd magadra a figyelmet ,hogy itt vagyok - itt vagyok, ide LŐJETEK.
Amúgy a Company Coin probléma még mindig nincs megoldva.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz CptAdamica #10246 üzenetére
Conquest Core
Én speciel a legtöbb mapon nem szeretem a CQ-t. Mert megy a körbe-körbe rohangálás.
Tudod van ám néhány más mód is.A második probléma, az ,hogy egyelőre nem lehet normálisan keresni. Tehát random szerver, random pálya.
A harmadik probléma : Dice devek is elismerték nemrég ,hogy a TTD-vel van a gond és nem a TTK-val. A fórumok többségén az embereknek tetszett a TTK. A instant halálok kevésbé. Erre mit tesz a jó öreg Dice? Belelép a kutyaszarba, bizony.
Most az instant halál probléma még mindig fennáll (maximum egy kicsit ritkábban) , viszont sikerült szétk*rniuk a balance-t és a működő 2v1, 3v1 vagy flank szituációkat.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
addikt
Pár napot kihagytam most, nem követtem az eseményeket.
Mikor lesz visszaállítva a TTK?
-
addikt
válasz giornalista #10698 üzenetére
Remélhetőleg most már inkább a tényleges problémákkal fognak törődni...
- TTD - netcode
- a medic fegyverekre ráférne még egy apró buff (mármint majd a holnapi, régi TTK rendszerben)Egyelőre én bőven megelégednék ezzel a kettő javítással is. Feltéve persze ,hogy ki tudják őket úgy javítani ,hogy nem csesznek szét valami mást közben.
Az új játékosokat meg inkább Tutorialokkal vagy leírásokkal segítsék.
Elképesztő ,hogy mennyien nem képesek felfogni ,hogy az adott játékmód miről is szól. Vagy ,hogy a fortification rendszer nem azt jelenti ,hogy mindent meg kell építeni, amit lát az ember. -
addikt
válasz ForRedGlory #10706 üzenetére
A sok Rambonak, aki sirt, hogy nem hal meg a masik egy lehelettol, ott a Cora. Fasznak nem volt az ugy jo.
Újfent megemlíteném. Van más játékmód is, nem csak a Conquest.
Ez sokkal jobb volt igy
Nézz körül a BF5 fórumokon és látni fogod ,hogy bizony a legtöbben nem osztják ezt a véleményt...
Nem csak a TTK növelése volt a probléma, de az emiatt teljesen szétk*rt balance a kasztot között.(#10716) ForRedGlory : ez most honnan jott
Csak válaszoltam.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz ForRedGlory #10716 üzenetére
Nem fogalmaztál egyértelműen.
Ezért a második részre reagáltam. Lehet ,hogy reggel van, de az első részben nem volt egyértelmű ,hogy melyik oldalon is állsz.A balance sokkal jobb volt a régi TTK-val.
Ott talán csak a medicnek kellett volna még egy kis buff.A hosszabb TTK a scoutoknak kedvezett.
Elhiheted, kipróbáltam. 70 méter felett gyakorlatilag nincs más kasztnak esélye.
Mindezt úgy ,hogy én max átlagos vagyok sniperrel.Stodeh pl, így God Mode...
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz viking_arc #10729 üzenetére
Ezt akkor szokta írni amikor pont elérted a szintet ami a fegyverhez kellett.
Köv körben már jó lesz. -
addikt
Ez a V 1/JBL 2 feladat bugos...
Úgy se adta meg ,hogy én hívtam le, és most az előbbi játékban akkor se számolta amikor más volt a leader.
-
addikt
válasz abridabri #10811 üzenetére
Ugye azt tudod ,hogy a BF1 volt a sorozatban a kakukktojás és nem a BF5 TTK szempontjából?
BF1 ben siman tudtam magam pl healolni mediccel ha elkezdtek loni ,vagy volt idom fedezekbe vonulni.
BF1-ben a medic elképesztően OP volt. Brutál jó fegyverek, jó kiegészítők és folyamatos heal...
Most a BF5-ben egy kicsit átestek a ló túloldalára, de a BF1-es medicet ne hozzák vissza. -
addikt
válasz Truman #10895 üzenetére
normális ezen játék multi részén, hogy akit közvetlen közelről mell középbe trafálok, egy távcsöves puskával az kiröhög, majd kicsit rám fúj, és már meg is döglök?
A bolt-action rifle mellkasra 55 és 65 dmg között sebez. Ez így teljesen korrekt hiszen ha 100-at sebezne akkor mindenki Reconnal menne.
A BF1-hez képes ugye kivették a sweetspotot (ahol mondjuk 60 és 100 méter között a mellkas lövés is 100 dmg volt), viszont szintén gyakorlatilag kivették a supression-t. Hiába veszed így észre előbb a snipert és kezded el lőni, a maradék 10 hp-val rádfordul és pontosan tud célozni. Szerintem így jelenleg jól van a Recon balance megoldva(de ha kötelező lenne változtatni akkor is inkább gyengíteném).Sniperrel fejre kell célozni. Ez a BF5-ben fokozottan igaz. Vagy esetleg választasz egy gyorsabb puskát (Lee-Enfield) és akkor a 2. mellkas lövés gyorsabban összejön.
Kicsit távolabbról legalább három lövés kell, mire leterül valaki.
Bolt-action rifle esetén érvényes a max 2 hit. Ha esetleg SLR-t próbáltál akkor annál már 3 hit kell testre.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz giornalista #10942 üzenetére
Arrason az E, Aerodrome-on és Devastation-ön a C vonja el mindenki figyelmét.
Még mindig jobbak mint azok a Reconok akik azt hiszik ,hogy távcsövön keresztül 200 méterről a zászlót figyelve is lehet foglalni.
Új hozzászólás Aktív témák
(Nem csak) Prohardver!-es BF közösségi discord szerverünk:
Battlefield Buddies
Battlefield V Reddit
(nem hivatalos)
Battlefield Discord
(nem hivatalos)
- Windows 11
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Gaming notebook topik
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Crypto Trade
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...