Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • giornalista

    senior tag

    válasz Rony949 #164 üzenetére

    egyetértek, nagyon is. és szerintem működne is a modell. persze ahhoz jó játékot is kell csinálni, ami a DICE-nak a BF1-gyel nem igazán sikerült. kérdés, be merik-e vállalni, de remélem, hogy igen.

    pályák azonnal és ingyen, mindenkinek. fegyverekre lehet előfizetéses modellt alkalmazni, early accesszel, de ugyanúgy legyenek elérhetők ingyen emberi mértékű grindolás után. még jobb lenne, ha értelmes, nehéz, de skillekkel és dedicationnel megoldható assignmentek mögé bújtatnák a fegyvereket, aki meg akarja, megveheti az előfizetést.

    amire kínosan ügyelniük kell az az, hogy ne legyen Battlefront 2-utánérzete a játékosoknak. bár ott sem azzal volt baj, hogy pénzért jobb geart lehetett szerezni, hanem a random rendszerrel.

    de nekem nincsenek túl magas elvárásaim a játékkal kapcsolatban. nagyon nagyot kéne előrelépni map designban és gunplayben ahhoz, hogy újra élvezetes legyen. ha megmarad a random és excessive spray a controllable recoil helyett, és ha továbbra sem olyan pályák készülnek, ahol kontrollálni tudod a környezetedet, akkor pénzkidobás lesz ez a BF1 ráncfelvarrás.

    kíváncsi leszek, hogy a Conquestet megjavítják-e. a BF1-es verzió pocsék, élvezhetetlen, 3 perc után eldől, hogy ki a győztes és lehetetlen fordítani. a Behemoth-okat a jelenlegi formájukban el kell felejteni, idegesítő faszságok, amelyek a szerepüket nem töltik be, nem fordítanak meg meccseket. a BF3-ban és a BF4-ben olyan pályák és ticket count volt, hogy a vesztésre álló csapat ügyes koordinációval tudott fordítani. ehhez képest a BF1-ben ha vesztésre álltok és 98%, hogy veszteni is fogtok, kaptok egy léghajót pár free killért, amit a hülye driver úgyis 50 másodperc alatt kivéreztet.

    nagyon szeretném, hogy jó legyen ez a játék, de nagyon óvatosan kell kezelni...

Új hozzászólás Aktív témák