Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CptAdamica

    veterán

    válasz pRoject22 #6038 üzenetére

    Másra én sem tudok gondolni. :D Vicces, többször láttam már ezt a 40k-s árat bedobva.

    Én köszönöm szépen, de visszakaptam azt a Battlefield-et, amire már nagyon régóta vártam, konkrétan azóta, hogy bejelentették a BF1-et. Péntek reggel óta nyomom, 35 órám van benne és nagyon sok jó kört mentünk itteni PH-s arcokkal és nagyon sok EPIC momentet éltem át végre újra a modern érában!

    Grafika:
    BF5 után nehéz is lett volna szintet lépni, de szerintem hasonlóan szép, nekem tetszik. A robbanások nagyon jól néznek ki. Például Discarded-nél a hajóroncs darabokon elképesztően szép a textúra, meg ahogy a fény rásüt, kedvem lenne megérinteni. Emellett értem, hogy valakinek steril, sok épület olyan, mintha frissen lenne felépítve, nincs rajtuk semmi sérülés, szép a festés...

    Pályák:
    Szerintem mindegyik jó, elsőre nagynak tűnhetnek, de könnyen kiismerhető mindegyik pár kör után. Előzetesen Breakaway-től tartottam a leginkább, de most körül-belül az a kedvenc pályám, mondjuk mostanában elég sokat dobta be, szóval kezd túladagolásom lenni belőle. Ami még nagyon jó, hogy egy pálya nem csak egy arcát mutatja, beborul, esik, villámlik, majd jön tornádó/homok vihar.

    Hangok:
    Minden jól kihallatszik, a közelben trappoló katonák a lépéshangjai talán kicsit túlságosan is, de ez legyen a legnagyobb baj, a fegyverek inkább dübögősebben szólnak, de az összhatás, a csatatér hangjai szerintem rendben vannak ugyan úgy, ahogy az előző részekben.

    Balance:
    Javarészt rendben van, bármelyik fegyverrel tudok ölni, különösebb meta fegyverem nincs. Nyilván vannak, amik túl op-ra sikeredtek, mint a hovercraft, de valószínű hamar nerfelve lesznek.

    Teljesítmény:
    Jobb, mint a bétában, többnyire fluid, de valószínűleg lesz ez sokkal jobb is. Szerencsére simán játszható.

    Pozitívumok:
    - Jobban irányíthatók a helikopterek, bétában túlságosan érzékenyek voltak,
    - hasznosak a Ranger-ek is, volt, hogy ők fedeztek minket Hazard Zone-ban, amíg elindult a repülő, megtorpanásra késztet, ha összetalálkozol vele és ez így van jól,
    - nagyon jó a gunplay, sokszor inkább jármű helyett a gyalogos harcokat választom,
    - tetszik, hogy nincs class-hoz kötve a fegyverhasználat, ezáltal szabadabb. Például vihetek snipert, ha olyan pályarész van, és tudok ugyan úgy medic lenni, de ahogy halad előre a pálya válthatok valami könnyebb smg-re és mehetek közelebb,
    - nincs scoreboard,
    - van rádió! :D

    Negatívok:
    - Bugok. Van néhány idegesítőbb is, mint például nem tudod felszedni a társad, mert a fal mellett hal meg. Ez nekem azért is feltűnőbb, mert főleg Falck-al megyek. Illetve én még az invitation-t nem láttam működni, szóval csak az működött, hogy valakire rájoinolsz, majd reménykedhetsz, hogy betölt e a társakhoz, vagy ki kell várnod a meccs végét,
    - minden meccs végén szétdobja a partit, emiatt mindig új játékosokkal kerülsz össze, ami lehet jó is, mert nem leszel szétalázva minden körben, ha kifogsz egy jobb ellenséges csapatot, de emiatt nagyon sokszor ugyan azt a pályát dobja be, ami már néha kissé fárasztó,
    - szerverek az utóbbi 2-2,5 napban nagyon lagosak voltak, sokszor előre/vissza dobál,
    - a kör végi levezető animációk tetszenek, ahogy a karakterek beszólogatnak néhány mondatot, de az insertion flow, háááát nem tudom. Igazából az szív, aki nem kapott járművet, neki futnia kell az első pontokig, értem, hogy adni akartak neki egy kis pofát, vagy COD-os játékosokat megcélozni, de ez így nem jó. Előző részekben, ha nem volt jármű, akkor vártam, hogy elfoglalják az első pontokat és onnan már lehetett menni.

    Összegezve remélem hosszú életű játék lesz, mert egy nagyon jó résznek néz ki. Azok pedig, akik metacritic-en sorra értékelik nullára a játékot a scoreboard hiánya miatt, hát... ez legyen a legnagyobb örömük az életükben.

    Megyen!

Új hozzászólás Aktív témák