- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Mobil flották
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
Aktív témák
-
Kezdő vagyok
őstag
Megjegyzem,az eseménynaplóban leírtak alapján jöttem rá,hogy pl.a SuperAntiSpyware eddigi verziója meg a Spyware Terminator nem egészen kompatibilis a Windowssal.
Azóta találtam kompatibilis verziót a Super-ra -
Lenry
félisten
válasz Kezdő vagyok #7800 üzenetére
tökmindegy. nem okozott hibát, lassulást, semmi ilyesmit. tök fölösleges vele foglalkozni, még ha ki is irtod, akkor sem fog az égvilágon semmi változni
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
addikt
Hi!
VLC sap protokol HD stream szaggat,de csak az én gépemen.Mozgásoknál csíkos lesz a kép beakad.Sima HD filmnél semmi.
proci 60% memória mint égen a csillag,nem tudom mi lehet a bajÖtlet?
-
Kezdő vagyok
őstag
Valami tippetek 64 bites uninstall progira,win 7-re esetleg?
-
Lenry
félisten
válasz Kezdő vagyok #7804 üzenetére
programok telepítése és törlése?
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
djxp01
senior tag
Legújabb trial everest - Gigabyte DS4 2.0 F14es bios - Q6600 @ 3200 - Ninja 2 B hűtő (sose volt baj vele) egy kis prime95, vagy magasabb kinti hőmérséklet esetén ilyet produkál a rendszer:
Valami megoldás esetleg?[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2005-07-05
-
VinoRosso
veterán
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy egy k630i-be való aksi kb mennyibe kerülhez ? Milyet érdemes bele venni ( ha lehet választani ... ) ?
A választ előre is köszi !
-
Termi16
őstag
Sziasztok!