Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petyal

    tag

    válasz Shodan #43369 üzenetére

    RP1980 kollégával értek egyet. Megint. A puha lakkos autó nehéz ügy. Ezt és ebben a sorrendben tenném a helyedben:
    Nagyon alapos samsponos mosás, kétszer.
    Nagyjából leszaritanam.
    Utána reprozsda oldás, majd szárazolás után katranyoldas.
    Utána megint egy alapos samsponos mosás, majd alapos szárítás.
    Utána megneznem, hogy mennyi, milyen karc van rajta. Ha nincs Scangrip lámpád, akkor napon. Ha nincs nagy gáz, akkor egyből a Menzerna 3500-zal inditanek puha koronggal, és egyenletes, a Te géped esetében alacsonyabb fordulaton kezdenék közepes nyomassal. Az eredménytol függően a nyomáson nem valtoztatnek, a fordulatot emelném. Addig poliroznam az adott részt, amíg a pasztabol csak egy enyhe, egybefüggő zsíros szerű réteg marad.
    Fontos, hogy a puha lakkot a nem profi mikroszálasok karcoljak, amikor a paszta maradványt letoroljuk. Tehát a jó rongy követelmény.
    A Carpro Essence jó tipp a Menzerna 3500 helyett!
    Fontos 2: puha lakkot nem gyurmazunk! Össze fogja karcolni.
    Ha több lépcsőre van szükség, zsirtalanito anyagot se polírozás előtt, sem pedig a lépcsők között nem használnék. IPA-t pedig egyáltalán nem, mert megmarhatja. Fontos 3: a műanyag elemeken a lakk még puhább szokott lenni.

Új hozzászólás Aktív témák