Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Formaster #25396 üzenetére

    Te mint tulaj biztos egyből kiszúrnád, ha kicsit is megszólal a lánc, amit először csak leállításnál és indításnál csinálna, alig észrevehetően, és onnét még sok idő, mire felerősödik. Akkor lenne időd lépni... De ha kenés ügyileg jól kitalált a rendszer és időben kapja a friss olajat, akkor nem félnék ettől. Úgy értem venni egy másik használtat is rizikós, ezt meg szereted és ismered. Mennyi egyébként egy lánc csere? Fater Mercedesei általában 400e-ig gond nélkül elmentek.

    Na a Mercedes - Renault - Delphi házasságot fel se hozd, mert agy f@szt kapok, pont mikor a leghulladékabb befecskendezőket szállították, pl hírhedt 1.5 DCI, ha kevés üzemanyaggal a tankban jártál úgy át tudott forrósodni hogy ha elég ügyes voltál már 40k km-nél elszállhattak a porlasztók, magasnyomású meg amit akarsz, és nem az volt a kérdés hogy el fog e, ha nem hogy mikor, sűrű olaj cserével és mindig tele tankolással kitolható volt de ezt ki tudta akkor.... Erre a Merc megvette őket epic WTF?! Ahelyett hogy a csúcs Bosch-t használták volna, mint annak idején a Volvo. Ott is vannak rossz szériák, de a Delphinél pont fordítva, talán volt egy két jó is... Persze nyilván a Mercedes bele tette a tudást, változtattak ahol kell, de akkor is furcsa. A Mercedes jelvényes Renault furgonokról meg el sem kezdek beszélni, mert betelne a fórum. Ez van, mindenki elkrvult, már csak pénzt akarnak csinálni, nem rendes és igazán jó autókat...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák