Hirdetés
- Mobil flották
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy Buds3 - vissza a kályhaezüsthöz
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Google Pixel topik
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- iPhone topik
- Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
ma Hirtelen futott be a Galaxy Tab S10 család, 12,4"-es a legkisebb modell.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
Nem tetszik a szervergyártóknak a sok egyedi dizájn
ph Eddig az Intel és az AMD meglehetősen finoman bánt a partnereivel, de most nem túl nagy az elégedettség a formálódó változásokkal.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
newmoonlight
senior tag
-
-
Formaster
addikt
válasz RP1980 #40889 üzenetére
Ja, a pad primeot is akartam említeni. Valamint szerintem a 400-as menzerna német autóknál rémálom durvázásra, úgy mint a gyapjú korong is. Porol és szerintem sokat is fogyaszt, mert hamar kiszárítja, pont ezért nem tudom hova tenni a 30 grammot, egy ilyen gyenge pasztával.
Az fg-400 egy körben még a rétegmérő hibahatárán belül dolgozik, ami 2 mikron, egy karcos felületről pedig simán 8 akár több mikront is le kell szedni, ami a 400-asból 3 kör alatt sincs meg. (Nyilván nem puha lakkról beszélek)
De olyan lakk is van amit a 300-as sem visz, másrészt utálom is, mert mintha poroltóval dolgoznál.
Szvsz a legtakarékosabb a mikroszálas pad, ha úgy nézzük mennyivel gyorsabban, szebben is dolgozik.
-
Formaster
addikt
válasz RP1980 #40905 üzenetére
Akkor azt mond szükre fátyol néven még nem hallottam. Majd megnézem ezt a kombót, de csodát még nem láttam, igaz szín függő is. Toltam már le fehér autót szimplán mikroszálassal durvázva finish nélkül, igaz én láttam lámpával haze-t minimálisan, de az ügyfél lecidázta magát és mielőtt megvetne valaki, anyagilag ez volt a megbízás, hogy hozzam ki a legolcsóbban a legtöbbet.
-
Formaster
addikt
válasz RP1980 #40913 üzenetére
Én 21-es rupessel toltam, az elég jó haze ellen, illetve valóban sok minden közre játszik. Sebesség, rányomás, illetve anyag is. Én a Megu mikroszálashoz való D300-al csináltam, alig porol és nagyon jól dolgozik a hozzá való paddal. Kevés is kell belőle. De haze-ből tényleg csak annyi maradt, amit én is akkor találtam meg, ha nagyon keresve figyeltem, a gazdájának természetesen csak a csillogás/karcmentesség találta meg a szemét.
-
Formaster
addikt
válasz RP1980 #40924 üzenetére
Na azoktól pont nem kell elájulni, nekem van, de a menzerna 300-at többre becsülöm. Egyrész szerintem jobban vág, mint az M100 és kb ugyanannyira porol. Előttem vagy fél flakonnal mindkettőből, de nekem nem gyere be, nem tudom mit esznek rajta annyira, kipróbáltam az összes létező korongommal, többet között Meguiars szivacsokkal is, rotary/DA, még gyapjúval is.
Viszont a D300 az más tészta, nagyon jól viszi a microfiber cutting paddal.
-
ReFleXx
addikt
válasz RP1980 #40940 üzenetére
van arrol is video https://www.youtube.com/watch?v=QJMBqnQ7RFc
(#40950) x_424
az ott nem gyári megoldás az biztos, valszeg kezdett rozsdásodni és foltban kezelték a problémát. érzékeny pontja a focusoknak az a rész, főleg német/osztrák kocsiknál.[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
-
szotyika77
aktív tag
-
zsolti1
csendes tag
válasz RP1980 #40991 üzenetére
Szia.
A kis mikroszálast próbáltam a mai nap
egy bontott sárvédő idomon. (világos színű)
A kínai korongokhoz képest egy álom a
400-as menzernával a 2k papír nyomait
pikk pakk kiszedte, csak eszi a pasztát nagyon.
És szórja is.
A koch szivacsok közül a 80-as sárgát és a lilát
próbáltam nagyon furcsa volt hogy ilyen kemény
a szivacs. Nehezebb kezelni de sokkal gyorsabban,
szebben dolgozik jobban látni az eredményt menet
közben is csak igy kicsit mintha a szivacs is
szemetelne.
A koch pasztákat nem próbáltam még.
M-es pasztát azért nem rendeltem mert a 3800 as menzerna szinte tele van és sajnálom kukázni, meg hát nem a paszta lesz egyenlőre a gyenge láncszem.
Hát hirtelen ennyit tudok írni igy amatörként. -
Zolinho1026
tag
válasz RP1980 #41006 üzenetére
Ez a motormosás téma nekem is új volt még, de hétvégén próbálgattam kicsit.
Én teleszórtam mindent 1:5-ös KC GreenStar-ral, majd ecsettel eldolgoztam. Aztán fogtam levettem a nagynyomásúról a fejet, kikapcsoltam és azzal kvázi mint egy slag leverettem a koszt.
A kényesebb részeken még kézzel eltörölgettem, majd a végén kompresszorral kifújattam a lámpa, meg a csatlakozók környékét ahol nehezen száradna magától.
A végén mivel más nem volt nálam, ArmorAll Tire shine-al áttörölgettem a műanyag részeket.
Az utolsó fázis nem a legszebb, de avval kell dolgozni amink vanLoxone and Loxberry superuser
-
-
M0RGI
őstag
válasz RP1980 #41023 üzenetére
Az, hogy a Sonax fényező sampon tartalmaz valami waxot az bizonyított tény, vagy inkább urban legend?
Nem látok erre utalást sem a leírásában, sem az összetevői között. Az, meg hogy fényező, lehet arra utal, hogy olyan jól tisztít, hogy fénylik tőle az autó.
Nem hagy nyugodni, hogy most dobhatom a kukába.[ Szerkesztve ]
-
M0RGI
őstag
válasz RP1980 #41054 üzenetére
Na mondjuk azt én sem értem. Néztem az összetevőiket, de a vegyületekben nem láttam kiugró különbséget.
Lehet olyasmi, mint Prevent és Prelix. Kétféle, mégsem lehet felfedezni mitől más egyik a másiknál. Lehet a hatékonysága, töménysége, minőségibb összetevők. Végül is a sima Sonax sampon ugyanannyiba kerül, de kétszeres mennyiség.[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
válasz RP1980 #41070 üzenetére
Ahogy random termékek meg témák kapcsán olvasgatom a fórumot, több helyen láttam olyan figyelmeztetést, hogy a Fusso felkenését is jól el lehet rontani, kell hozzá technika, stb. Olyat is olvastam, hogy túl bajos a felvitele és leszedése, helyette akár rendszeres gyorswaxot használjon az átlag user.
Ezt nem csak neked szánom, de mik ezek a lehetséges hibák és mi lesz a következménye? Mire kell leginkább figyelni?
-
Mauzes
őstag
válasz RP1980 #41081 üzenetére
Mit használsz ilyen célra? Belegondolva, valószínűleg nekem sem lenne sok időm és alkalmam arra, hogy fullosan megtisztítsam és még zsírtalanítsam is az autót, majd pedánsan kenegessem. Egy viszonylag alapos tisztítás majd körbefújás+törlés reálisabbnak hangzik első körben.
-
Formaster
addikt
válasz RP1980 #41165 üzenetére
Azért ár alapján ezt nehéz így lefixálni. A 10 millás kategória azért nem feltétlen kifizetődő, pl egy új golf is ott kóstál, de 6-8 évesen már annyit amortizálódik, hogy a kutyát se fogja érdekelni, hogy te mibe csomagoltad. Itt nyugaton meg főleg, mikor még a +200K € autókat is lelki furdalás nélkül tolják át a gépin.
Itt még az 50-70 ezres autóknál pont letojnak mindent, belízingeli, majd 3-4 évesen már leadja ahogy a garancia lejár. Egyszerűen elkönyveli, hogy az autó annyiba van, amit havonta kifizet rá, ergó bérli.
Talán 100K felett kezdődik a móka, amikor már nem számít semmi pénz, ott már az a lényeg, hogy kié több, de ott is inkább a mutogatás számít, mintsem a valódi védelem, az valahol a gyűjtői, egyedi daraboknál kezdődik.
-
mutyi
senior tag
válasz RP1980 #41153 üzenetére
Köszönöm a hozzászólásokat.
Az autó még 5 napos, nem volt mosva, most akarom picit leöblíteni kézi mosóban,mert esett az eső és ha bár még csak 300 km van benne az eső miatt most kicsit piszkos lett.
Szóval ha kerámia bevonatot tennék rá, akkor mi lenne a menete?
Ez ilyen simán ráfújós valami lenne vagy el kellene vinnem valakihez, aki megcsinálja?
Ha mindkét megoldás járható, akkor ha más csinálja,annak milyen előnyei vannak?
Nyilván ha saját magam, akkor olcsóbb elvileg. Amiket írtál kerámiát felnire, azok a kocsira is mehetnek?További kérdéseim: Én alapvetően heti 1-2 alkalommal Budapest-Szeged között jövök-megyek és ezáltal oszkározom is. Eddig a régi kocsit nem féltettem annyira ilyen tekintetben, most nyilván a vatta újat igen.
Szóval a küszöböket mivel tudnám ápolni, ha véletlenül valaki úgy száll be/ki, hogy rálép a fekete részre?
Küszöb alatt én nem a fényezett küszöböt értem,arra lehet venni ugyebár a küszöbvédőt, én a fekete részre gondolok,mert sokan képtelen átlépni rajta,hanem arra lépkedve szállnak be.
Na ettől eddig is hülyét kaptam, szóval most valami megoldást keresek rá.
Akár valami ápoló szerre gondolok, de eszembe jutott olyasmi is, hogy tudnék-e valami átlátszó fóliát ragasztani rá. Max időnként cserélném.Belső műszerfal ápolásra mit ajánlotok? Régen a fényes ápolónak voltam híve, de szerintem egy Civic-nél már próbálnék a gyárihoz hasonló felületet biztosítani, az meg inkább talán a matt.
Fóliáztatni nem hiszem hogy fogom, elég drága kiadni több száz ezer ft-ot, de ezek szerint nem csak színes fóliák vannak, hanem áttetsző fóliák és olyan mintha az eredeti színe lenne a kocsinak, csak védik egy ilyen fóliával? Szélvédőre is van ilyen,ami védi a kavicstól?
Lehet keresek majd Szegeden valaki ügyes fóliázót és kérek árat a szélvédőre meg első lökire, motorháztetőre, bár casco-t kötöttem a gépre,mert lízinges és kötelező volt. -
mutyi
senior tag
válasz RP1980 #41170 üzenetére
Köszi a sok infót, remélem majd kapok még ötletet a fekete küszöb védelmére is.
Rendelek ebből a spritz-ből akkor a beltérre.
Sima mikroszálas kendővel jó ha törölgetem a belső teret?
Továbbá vennék valami ecset készletet is, akár a belső elemek ecsetelésére, de főleg a külső elemek tisztítása végett, mivel a Civic-nél azért van belőle elől és hátul is bőven, amit elég nehéz tudtommal tisztán tartani.
Mit ajánlatok?Van még az AF-nek egy citrus power nevű cucca, ami bogár és előmosó termék.
Ezt érdemes használni vagy inkább valami aktív habot? mielőtt leöblítené az ember a kocsit?[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz RP1980 #41168 üzenetére
(Előre kihangsúlyozom, a túlnyomó átlagról beszélek minden esetben, kivételek lehetnek itt is)
A többség tudja mit csinál, különben nem menne ez a konstrukció. 1 biztos, hogy kint nem éri meg öreg autót tartani, itt a márkaszervizek pl 180CHF körüli óradíjakon dolgoznak, a kis szervizek is 120-140. Tehát minél újabb, garis, annál jobb.
Vegyük elsőre a lízinget, kihozod 0-1 max 2% kamatra, hastználod, amit leamortizáltál kifizeted, visszaveszik kb piaci értéken -levonás, másnap új autóban ülsz. Ami komplikáltá teszi az egy esetleges sérülés, szerződés szegés, ilyenkor az apróbetűvel számolni kell, ez az amit ksokan nem tudnak.
Hitel esetén 7%-tól felfelé, kp egyszerű belerakod a pénzt, örülsz, de a biztosítós kártalanítást sérülés esetén itt is megszívod, ilyenkor is te állsz a cerka rossz oldalán.
Amiben viszont az utolsó kettő további szívás, az az eladás. Itt is levonhatod az amortizációt, de a nagyobbik gond, hogy kinek adod el. Hirdetheted magad, mint magánszemély havi 100CHF díjon, de senki nem akarja majd megvenni, mert nem autókereskedő vagy, nem adsz garanciát és nincs neved, ahova visszamehet reklamálni. De, ha meg is próbálod eladni, eleged lesz h napi 10 telefon jön, hogy viszi még ma féláron, itt van a párnája alatt a pénz. Ez nem vicc, megtörtént, többször is tanúja voltam.
Marad a kereskedésben való leadás, mélyen a piaci ár alatt, de ott is futhatsz körbe körbe, ki ad pár százzal többet érte, majd ráunsz és leadod a következő helyen nyomott áron.
Tehát összességében a lízing a legegyszerűbb konstrukció, ha vagy annyira értelmes, hogy nem szegsz szerződést és nem éled le az autót, illetve nem a sarki fűszeressel szerződsz. Nagyjából ennyi, offolom az offot mára, ez a hanyatló nyugat
-
nagyúr
válasz RP1980 #41176 üzenetére
A képen nem feltétlen látszik, de a fehér rész az a kilincs anyaga, a fehér műanyag némi bemarással. Van esetleg ajánlott hely, ahova érdemes lehet elgurulni vele? Elsősorban Érd, Törökbálint, Budaörs, XI. ker, de lehet XV ker, IV. ker is, arrafelé is járok minden nap szinte.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
runner 125
nagyúr
válasz RP1980 #41249 üzenetére
Oks, köszi!
Csak az elejét szeretném fóliáztatni, ezt írtam korábban is ( (lökhárító, lámpák, két kerékjárati elem, szenzorokkal teli szélvédő, A oszlopok, esetleg tetőből egy 20cm-es sáv).
Apró karcra gondoltam. Nem olyan volumenű sérülésre, ami megköveteli, h kötelezően mindkét elembe belefújjon a szaki.
Pont a fóliás ember tette bele a bogarat a fülembe a kerámiával kapcsolatban.. de a lényeg, h akkor az sem mindenható és el lehet távolítani baj esetén.
Köszi."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy Buds3 - vissza a kályhaezüsthöz
- DIGI internet
- Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
- Opel topik
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- További aktív témák...
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
- Alig használt Tchibo Cafissimo kapszulás kávégép eladó
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen