- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Minisforum dokkoló OCuLinkkel
ph Ezzel szinte bármilyen VGA-val kiegészíthetjük mini számítógépünk hardverét.
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz
ginola #11540 üzenetére
Dacia-ról volt szó, szerintem teljesen evidens.
Munez
Hm, nem tudom, holnap kimegyek és megszaglászom újra.
Norbi696
S60.
A Volvo-nál ortopéd szakemberek segítségével tervezik az üléseket, gyakorlatilag az egyik legkényelmesebb autó.
Keress rá a tartóstesztre is, autós topikban nemrégiben linkelte valaki, az én elképzeléseimet igazolta, ha egy mód van rá soha.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz
ginola #14242 üzenetére
Igazból mindegy, valszeg én csesztem el, most már csak szabadulni szeretnék tőle.
Lehet túl sokat vittem fel, felvitel után sokat, vagy éppen keveset vártam, ki tudja...Abban reménykedek hogy a polír majd lekapja ezt a réteget róla.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Rivaul
addikt
válasz
ginola #14507 üzenetére
Attól függ milyen "étvágyú" a kocsi. Én a tecsós wild horse akkut használtam közel 5 évig úgy hogy fél évet még állt is az autó. 700w zene is volt a kocsiba mellette amit sűrűn táplált a kicsike. Kis autóba sztem felesleges komolyabbat venni.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz
ginola #14509 üzenetére
Bosh, Varta, Exide, Banner akkuk a márkásabbak. Nekem most a Roverben (1.6b) A.B.S van amit a varta gyárt más néven csak olcsóbb így, és gond mentes, de ezzel vettem a kocsit. Viszont meg vagyok vele elégedve.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
#42667776
törölt tag
-
bence007
tag
válasz
ginola #14692 üzenetére
Ha befoltosodott a felület, azon már nem tudsz javítani!Marad az adott elem újra polírozása!
Sok dolgot el lehet szúrni a kerámia felvitelénél, nem olyan egyszerű a használata, mint ahogy elsőre tűnik..
Jó pár dolog elcsúszhat a felvitelnél, látni kéne a technikát, ahogy használtad!
-
#42667776
törölt tag
válasz
ginola #14694 üzenetére
Én csak amatőr vagyok és nem szeretném senkinek a hozzáértését megkérdőjelezni, de szerintem is az lehet amit bence írt. Nem egyszerű a felület előkészítése (polírozása) én csak a Wolf nano-ból indulok ki ami hasonló a C Quartz-hoz tapasztaltam, hogy foltos, csíkos tud lenni és újabb réteg felvitelével nem javítható ki a hiba, a tapadó rétegét pedig csak polírozással lehet eltávolítani és újra felkenni. Gyakoroltam egy darabig mire az első hibátlan lett, persze saját autón és egy elemen mielőtt nekiálltam az egésznek. A bogároldó használata pedig szerintem szükségtelen ha jó a bevonat ez lenne a lényege a könnyű tisztíthatóság védelem a környezeti hatások ellen.
"A nano bevonatok kialakításánál figyelembe kell venni:
A nano kezelésre kerülő felületen van valamilyen bevonat, amely a korábbi kezelésekből visszamaradt. Polírozásból, viaszos védelemből, samponos tisztításokból, üvegtisztításból szermaradványok lehetnek a felületen. A nano kezeléskor ezt a bevonatot a felületről el kell távolítania a nano bevonónak, és ennek a helyére kell „rendeződnie” a nano bevonatnak. A nano bevonók összetevőik által képesek erre, de nem alkalmasak a különböző oldószerek pl. az izopropil-alkohol.
Az egyenletes és megfelelő vastagságú nano bevonat kialakításához ezért szükséges, az első alkalommal a többszöri felületkezelés, a többszöri felület bevonás. A többszöri, legalább két rétegben történő alkalmazás a felületet nem károsítja, mert a nano réteget nem lehet „túladagolni”, - hiszen önmagához nem tapad. A kialakuló optimális vastagságon túl, a vastagsága tovább nem növelhető. A megfelelően kialakított nano bevonat a felületet képes hosszú időn át megvédeni a környezeti hatásoktól.
A nano bevonatok védőhatását befolyásolja a bevont felület keménysége és kémiai tulajdonsága.
A kémiailag aktív anyagokon kémiai nano bevonat alakítható ki. A kémiailag inaktív felületeken fizikai úton lehetséges a nano bevonat kialakítása.
A kemény felületeken a nano bevonatok erősebben meg tudnak tapadni és tartósabbak, mint a puhább alapokon. A nano bevonat nem képes a puha felületet keménységét jelentősen fokozni, mert a nanométernyi vastagsága ezt nem teszi lehetővé. A kialakult bevonat kemény, de a vékonysága miatt sérülékeny is egyben. A bevonat alatt levő puha réteg pedig a nano bevonat tartósságát csökkenti."[ Szerkesztve ]
-
#42667776
törölt tag
-
bence007
tag
válasz
ginola #14740 üzenetére
Mutattam egy megoldást, hogy ne járj úgy mint legutóbb az autómosókkal..Gondolod a Cquartz megvéd a rossz autómosási technikáktól?
Sajnos hazánkban pocsék minőségű a víz, ami gyakorlatilag használhatatlan és hosszú távon előjönnek a hátrányai!A kézi és gépi autómosókra meg inkább nem pazarolnék karaktereket...Már sokszor megfogadtam, hogy nem írok ebbe a topikba mert felesleges!Tényleg pusztán segíteni akarnék, hogy mindenkinek könnyebb legyen az autóápolás folyamata de állandóan le vagyok szólva...
Peace!
-
#42667776
törölt tag
-
Motion_Blur
félisten
válasz
ginola #14915 üzenetére
Persze:
zárt garázsban először tisztára mostam a szélvédőt, majd sima vízzel ismét, majd teljesen szárazra töröltem. utána puha ronggyal felvittem az anyagot, kerülve a körkörös mozgást. pár perc után "szárazra políroztam" ronggyal, majd nedves ronggyal "aktiváltam". utána fél napot maradt a garázsban az autó.
nem tudom mit rontottam el
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz
ginola #17970 üzenetére
Lemostam az autót, szélvédőt nagyon alaposan hogy semmilyen gyanta, bogár ne maradjon rajta. Utána egy puha rongyra felvittem az anyagot és direkt nem körkörösen, hanem egyenes húzásokkal felvittem az anyagot, apró gyöngyöző felületet alkotott. Vártam 5-10 percet (nem emlékszem) és száraz ronggyal 'felpolíroztam'. Ezután amikor már száraz volt, nedves ronggyal áttöröltem, ahogyan az elő vagyok írva.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#00809728
törölt tag
válasz
ginola #19953 üzenetére
ár/érték : cquartz
Dodo Juice másfél éves auton láttam mikor kérdeztem azt monta a vizlepergetés híhetetlen és nem sok karíst került rá azota.Mará ürülékkel sem kell küzdenie.
autómon: opti coat 2.0 van 8éve és teszi a dolgát.Nagyon jó de drágaWax: collinite 915 én csak azt tartok.1évig jó.Igaz attól függ ki mennyiszer mossa és mennyi km megy vele.Mert ha berakod egy garázsba és max 2000km/év akkor akár 5év is.
-
Predator2
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...