Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SCH04

    csendes tag

    válasz thyeby #29927 üzenetére

    Persze más a bandázs egy vezérgépen mint egy kisebb 800 alatti szalagon a műhelyben. Nem akarok okostojáskodni.Csak az előnyiről akartam írni a parafásokkal szemben.
    Itt nem igazán kell foglalkozni a kerék talpának a felületével (domborítással). a lapot sem kell hengereltetni, a fogrészt nem kell lelógatni, nem megy el a hajtogatás, mert olyan rugalmas a felülete., így a lap vágórésze egyenletesebben vág, kiküszöbölhető a rezonancia és a zaj is, a lap marad egy helyen a hova állítod.
    Nem tudok képet föltenni, magáról a műveletről, mert kb. 8 éve kellett bandázsolnom és azóta a köszörűt és amire fölszereltem időbe telne míg megtalálom.
    Csak köves köszörűvel lehet megoldani, flex a magas fordulat miatt megolvasztja gumit. Nagyobb szalagsebességnél van jelentősége a felület felszabályozásának. Nem " cséplőgép" alkatrész!!!!!!!!!
    Amivel a körbálákat készítik. Biztosan láttatok már ilyet.

Új hozzászólás Aktív témák